Z novim šolskim letom se na ceste vračajo otroci, ki so ena izmed najranljivejših skupin v prometu. Foto: BoBo
Z novim šolskim letom se na ceste vračajo otroci, ki so ena izmed najranljivejših skupin v prometu. Foto: BoBo

Lani in predlani je v cestnem prometu umrlo skupaj deset otrok in mladostnikov, starih do 18 let, od tega kar pet pešcev. Letos so do konca julija umrli trije otroci in mladostniki, mlajši od 18 let. Sicer pa je bilo lani 986 otrok udeleženih v prometnih nesrečah, pri tem se jih je 53 huje poškodovalo. Letos je bilo v prometnih nesrečah udeleženih 529 otrok in mladostnikov, med katerimi se jih je 31 huje poškodovalo.

Ti podatki so zelo daleč od cilja resolucije o nacionalnem programu varnosti v cestnem prometu, ki predvideva nič mrtvih in nič poškodovanih otrok v cestnem prometu do leta 2022. Kljub temu pa je predsednik zavoda Varna pot Robert Štaba,prepričan, da je cilj iz resolucije uresničljiv, zanj pa je treba graditi predvsem na ozaveščanju udeležencev v prometu.

Prav zato bo zavod v sodelovanju z družbo Lidl Slovenija po enajstih slovenskih krajih in mestih organiziral izobraževalne delavnice pod naslovom Z znanjem do cilja. Delavnice, ki bodo potekale na parkiriščih pred Lidlovimi trgovinami, bodo zajemale simulacije realnih situacij v prometu, v katerih se bodo otroci naučili, kako se varno odzvati na cesti.

Otroke bodo učili tudi o pomenu prometnih znakov, o pravilni uporabi čelade in varnostnega pasu. Preizkusili pa bodo lahko tudi očala, skozi katera bodo lahko spoznali, kako vidi pijan voznik. Organizirali bodo tudi delavnice, namenjene odraslim.