USB-ključi so bili namenjeni za promocijska darila tujim odposlancem in novinarjem. Foto: EPA
USB-ključi so bili namenjeni za promocijska darila tujim odposlancem in novinarjem. Foto: EPA

Šlo je za posebno vrsto USB-ključev, ki ob pregledovanju fotoposnetkov omogočajo tudi predvajanje glasbe. Takih ključev je na trgu malo, poleg tega pa naj bi bil po poročanju medijev razpis prilagojen edinemu izbranemu ponudniku, švicarski družbi T'Emogique Sarl. Skupna vrednost nakupa 35.000 ključev bi znašala 417.900 evrov.

Urad vlade za komuniciranje je zato v izogibanje vsakršnim očitkom finančno ministrstvo zaprosil za mnenje, po pridobitvi le-tega pa so sklenili javno naročilo izvesti na novo. Na portalu javnih naročil bo objavljeno predvidoma v desetih dneh.

Na novo bo sicer izveden le četrti sklop javnega naročila, ne pa tudi prvi trije, ki predvidevajo nakup še drugih daril. Gre za 35.000 nahrbtnikov, 35.000 brisač za na plažo ter 20.000 kap in šalov, vse skupaj v vrednosti 243.000 evrov.