V času del bosta za prehod vinjetnih vozil prek cestninske postaje Log omogočeni še vedno po dve stezi v vsako smer, preostali dve vinjetni stezi v vsako smer pa bosta zaprti. Foto: MMC RTV SLO
V času del bosta za prehod vinjetnih vozil prek cestninske postaje Log omogočeni še vedno po dve stezi v vsako smer, preostali dve vinjetni stezi v vsako smer pa bosta zaprti. Foto: MMC RTV SLO

V ponedeljek bo stekla prva faza odstranitve cestninske postaje Log. Do sredine septembra bodo odstranili betonske otoke, ki ločijo cestninske steze za vinjetna vozila.

Dela bodo potekala 24 ur na dan, zaradi zapore pa bodo zlasti v konicah verjetno nastajali zgostitve prometa in zastoji, opozarjajo na Darsu.

"Med izvajanjem del naj zaradi zagotavljanja varnosti delavcev in vseh udeležencev v prometu spoštujejo obstoječo omejitev hitrosti 40 kilometrov na uro, kar bo občasno poostreno nadzirala tudi policija," pravijo. Cestninjenje tovornih oziroma vseh vozil brez vinjet bo potekalo brez sprememb obstoječe prometne ureditve.

Najbolj obremenjena cestninska postaja
Čelna cestninska postaja Log na odseku avtoceste Ljubljana-Vrhnika je prometno najbolj obremenjena cestninska postaja. V letu 2011 je povprečni letni dnevni promet v obe smeri znašal 59.055 vozil (leto prej 56.561 vozil).

Za primerjavo: na preostali čelni cestninski postaji na tem kraku, Videž, je povprečni letni dnevni promet v letu 2011 znašal 18.610 vozil (leta 2010 pa 17.625).

Na cestninski postaji Vransko na štajerski avtocesti je povprečni letni dnevni promet lani znašal 37.808 vozil (leta 2010 pa 36.191 vozil), v Kompoljah pa 39.764 vozil (38.372 vozil v letu 2010).