Kimi Räikkönen je pri Alfi Romeu zelo sproščen. Ne le, da na dirkah formule ena nadvse uživa v dirkanju s tekmeci iz drugokategornih moštev, sedež moštva v Hinwilu je oddaljen le slabo uro vožnje z avtomobilom od družinskega doma v Baaru. Foto: Reuters

39-letnik je na novinarski konferenci pred dirko za VN Kitajske v Šanghaju dejal, da je dirkanje v formuli ena zanj bolj hobi kot delo. S tem je pri mnogih ustvaril vtis, da svojega novega poglavja pri Sauberju, s katerim je prodrl v kraljico motošporta, ne jemlje resno.

Lahko vprašate naše inženirje, nihče nima občutka, da je Kimi k nam prišel dopustovat.

Frederic Vassuer, Alfa Romeo

A to je daleč od resnice. Ledeno-hladni Finec, ki mu je pravzaprav vseeno, kakšno mnenje si o njem ustvarja javnost, je v novem moštvu priden kot mravljica. Na vseh treh uvodnih dirkah sezone je osvojil točke za svetovno prvenstvo, za nameček je na vsaki izmed preizkušenj užival v bojih z dirkači drugokategornih ekip.

Räikkönen, ki je s ferrarijem spektakularno na sklepni dirki sezone 2007 v Interlagosu za pičlo točko izmaknil naslov svetovnega prvaka mclarnoma Lewisu Hamiltonu in Fernandu Alonsu, je že večkrat v zadnjih letih poudaril, da se bo upokojil, ko ne bo več čutil strasti do dirkanja.

Kimi je kariero v F1 začel leta 2001 pri Sauberju, potem ko je bil lastnik Peter Sauber navdušen nad njegovimi predstavami na testiranjih v Mugellu in Barceloni. Foto: AP

Kimi v Hinwilu ni na dopustu
Ta je še kako prisotna, kar priznava tudi vodja moštva Alfa Romeo Frederic Vasseur. "Odkrito povedano, njegov odnos do dirkanja se mi zdi odličen. Kar se tiče dela, je zelo osredotočen in predan. Ko pa ni v tovarni, si da duška in se sprosti. Vsekakor ničesar ne jemlje zlahka. Je popolnoma zbran, osredotoča se na vsako najmanjšo podrobnost. Lahko vprašate naše inženirje, nihče nima občutka, da je Kimi k nam prišel dopustovat," je povedal nekdanji vodja moštva Renault in nadaljeval: "Zadnjič je prišel v mojo pisarno s skicami zavornih pedal, ki jih je sam narisal. Dejansko mi je to zelo všeč. Da se dirkač posveti vsaki najmanjši podrobnosti, je zares impresivno."

Räikkönen je na vseh treh dirkah letošnje sezone formule ena izboljšal svoj dosežek iz kvalifikacij. V Melbournu je iz 9. napredoval na 8. mesto, v Manami iz 9. na 7., v Šanghaju je celo ostal brez zadnjega dela kvalifikacij in je zasedel 13. mesto, a se je nato na nedeljski jubilejni tisoči dirki v zgodovini formule ena z 9. mestom dokopal do novih točk za svetovno prvenstvo. Po njegovi zaslugi - Finec je osvojil vse točke moštva - je Alfa Romeo v konstruktorskem seštevku za svetovno prvenstvo trenutno na sijajnem četrtem mestu. Foto: Reuters
Räikkönen v Ferrariju le še do konca sezone, nato v Sauber

Na sestankih pozoren na vsako besedo
Moštvo Sauber se je pred leti znašlo v hudih finančnih težavah. Te so bile celo tako velike, da si švicarski kolektiv ni mogel privoščiti uporabe vetrovnika, kar je bil hud udarec za razvojni oddelek. Posledice so bile pričakovane: sezono 2017 je moštvo končalo na zadnjem, desetem mestu, po začetku sodelovanja z Alfo Romeom in finančno injekcijo je bilo lani že osmo. V Räikkönenu ima zdaj švicarska ekipa prekaljenega veterana, ki bo s svojim znanjem in izkušnjami nedvomno izdatno izboljšal dirkalnik, ne le zase, tudi za moštvenega kolega Antonia Giovinazzija. "Ko sestankujemo z inženirji, je pozoren na vsako besedo glede dirkalnika in naslednje dirke. Ni slabo za hobi, kajne?" je z nasmeškom na obrazu še povedal Vasseur in sklenil: "Na sestankih nikoli ni popolnoma sproščen. Morda zdaj z alfo romeom zaradi manjšega pritiska v dirkanju uživa bolj kot kdaj koli prej."