Slastne čokoladne stvaritve televizijskega modnega guruja Tana Franca. Foto: Instagram/Tan France
Slastne čokoladne stvaritve televizijskega modnega guruja Tana Franca. Foto: Instagram/Tan France

Skrbi za izbiro pravega oblačila ali obutve so v preteklih mesecih v svetu mode zamenjale skrbi za varnost in zdravje bližnjih. Mnogi modni ustvarjalci so zato, vklenjeni v lastnih domovanjih in brez možnosti svojega običajnega modnega ustvarjanja, nov navdih našli v kuharskih izzivih.

Družbena omrežja modnih hiš in modnih osebnosti so preplavile nove kuharske stvaritve in recepti za bolj ali manj zapletene jedi. Mnogi kuharski nadobudneži so v šali ugotavljali, da bi modne piste lahko zlahka zamenjali za profesionalni svet kulinarike.

Kulinarična ekstravaganca

Selena Gomez si je s kuhanjem prislužila lastno kuharsko oddajo. Foto: Instagram/Selena Gomez
Selena Gomez si je s kuhanjem prislužila lastno kuharsko oddajo. Foto: Instagram/Selena Gomez

Seveda pa modni svet ne bi bil modni svet, če tudi pri kuhanju ne bi dodal svojega šarmantnega stilskega pretiravanja. Na digitalnih krožnikih so se pred nami vrstile zapletene kulinarične kreacije s še bolj zapletenimi francoskimi imeni. V modni bibliji Vogue so nas celo naučili, kako narediti koromačev linguini, ki ga sicer lahko poskusimo le v Guccijevi restavraciji v Firencah.

Številni modni geniji se v kuhinji niso tako dobro znašli kot v šiviljskih ateljejih. Hamish Bowles je moral v skupnem spletnem učenju kuhanja s kulinarično avtorico Skye McAlpine večkrat vprašati, kateri del česna je strok.

Drugi pa so v kuhinji očitno veliko bolj doma, kar so v času karantene ponosno pokazali svojim sledilcem. Selena Gomez se bo s svojim kuharskim znanjem predstavila celo v novi kuharski seriji na omrežju HBO.

Osamitvena ustvarjalnost

Razlogi za nov val kuharskih poskusov znanih in slavnih pa so enaki kot tisti, ki so nas vse prisilili v korenite spremembe v življenju. Potreba po osamitvi in družbenem ločevanju nas je vse prisilila, da iznajdemo nove načine za preživljanje prostega časa in ustvarjalno udejstvovanje.

Poleg kuhanja pa je oddih ob ustavitvi večine modnih dogodkov v času pandemije ponudil tudi priložnost za razmislek o prihodnosti modne industrije in težavah v njej. Kot smo že poročali, so se mnoge modne hiše že odločile za korenite spremembe v delovanju. V znamki Gucci so na primer napovedali, da se odmikajo od norega modnega koledarja preteklih let in bodo na leto ponudili le še dve kolekcijo letno, in sicer pomladno in jesensko.