Za smučišča z umetnim zasneževanjem trenutno vlada večje zanimanje. Foto: RTV SLO
Za smučišča z umetnim zasneževanjem trenutno vlada večje zanimanje. Foto: RTV SLO
Turistične agencije so zaznale od 15- do 20-odstotni upad prodaje smučarskih programov v primerjavi z lanskim letom. Foto: RTV SLO

Le malo agencij je zadovoljnih s prodajo smučarskih aranžmajev. V pozni jeseni je sicer kazalo, da bo prodaja uspešna, vendar sta toplo vreme in pomanjkanje snega marsikoga odvrnila od smučanja.

Turistične agencije so tako zaznale od 15- do 20-odstotni upad števila smučarjev v primerjavi z lanskim letom in povečano zanimanje za aranžmaje, ki so krajši od sedmih dni. Tisti smučarji, ki so vezani na zimske počitnice, pa bodo z rezervacijami raje počakali.

Zanimanje za smučanje do konca oktobra
V turistični agneciji Globtour je do konca oktobra vladalo precejšnje zanimanje za smučarske aranžmaje v vseh smučarskih deželah, novembra pa so že zaznali rahel upad, ki se je nadaljeval tudi v naslednjih mesecih.

V Kompasu so največji upad zaznali pri realizaciji rezerviranih smučarskih programov, kar se je pokazalo že pri odprtju smučarske sezone, ko je bila agencija prisiljena odpovedati tovrstne aranžmaje, kjer razmere za smučanje niso bile dovolj ugodne. Upad zanimanja so zaznali tako za domača kot tuja smučišča, bistveno manj pa za tista, ki imajo umetno zasneževanje.

Edina agencija, ki je prodala dovolj smučarskih aranžmajev, je Ilirika Turizem, kjer so s prodajo smučarskih paketov zadovoljni, saj je v primerjavi z lanskim letom večja. Zaznali so namreč 50-odstotno povečanje prodaje smučarskih paketov v Sloveniji in Franciji, 15-odstotni upad pa so zaznali pri prodaji paketov v italijanskih smučarskih središčih.