Prevozna sredstva
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 23 glasov Ocenite to novico!
vlak
Vlaki bodo na relaciji vozili dvakrat na dan. Predviden čas potovanja do Trsta bo okoli dve uri in pol, do Benetk pa okoli štiri ure. Foto: EPA

Dodaj v

Iz Ljubljane v Trst in Benetke znova z vlakom

Cene vozovnic še niso znane
4. avgust 2017 ob 19:38
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Potniki se bodo s prihodnjim letom iz Ljubljane lahko znova z vlakom odpravili do Trsta in Benetk. Železniški prevoznik Trenitalia bo na omenjeni relaciji vozil dvakrat na dan, vlaki pa bodo ustavljali tudi v bližini letališča v Trstu.

Gre za novo železniško postajališče v Ronkah, ki ga Italijani gradijo blizu tamkajšnjega letališča, so pojasnili na Slovenskih železnicah (SŽ).

Za novo vlakovno povezavo je po navedbah SŽ-ja potreben le še podpis pogodbe med Trenitalio in pristojnimi organi dežele Furlanije - Julijske krajine.

Na železnicah so prepričani, da bo nova povezava odprla vrata poslovnim, turističnim in drugim oblikam sodelovanja na obeh straneh, tako v Italiji kot tudi v Sloveniji.

Cene vozovnic še niso znane, na SŽ-ju pa pravijo, da bodo konkurenčne avtobusnim prevoznikom (vozovnico do Trsta je mogoče kupiti za devet, do Benetk pa za 19 evrov).

Glede morebitnih novih železniških povezav na SŽ-ju odgovarjajo, da vedno iščejo nove možnosti. "S pristojnimi železniškimi upravami se pogovarjamo o možnostih novih povezav, v teku so pogovori o voznem redu za prihodnjo sezono," so zapisali.

D. S.
Prijavi napako
Komentarji
Wasabi
# 05.08.2017 ob 01:31
flixbus je cenejši....

.....vožnja z vlakom pa udobnejša...
whitwice
# 04.08.2017 ob 20:04
In najbolj pomemben podatek....cas potovanja?
Enraha
# 04.08.2017 ob 20:01
In kdaj se bodo vlaki na poti v Trst lahko ustavili tudi v Kosani? Nekaj milijonov evrov vredna nova postaja se vedno ne omogoca ustavljanja potniskih vlakov. Tu pa ne moremo kriviti Italijanov.
Band3
# 05.08.2017 ob 08:59
Povezava z Benetkami preko Trsta je s kateregakoli pogleda totalen fail. Tisti ovinek od Opčin preko NabreŽine je ena totalna katastrofa in vzame, če se prav spomnim, ene 40 minut.

Alternativa je še slabša. Južna železnica je v Trst prispela na postajo na Marsovem trgu (Campo marzio), ki je danes v razsulu, proga pa je speljana med bloki, kjer je hitrost omejena na ene 20 km/h. Poleg tega pa je postaja v PM in rabiš do glavne postaje bus.

Če pa že rabiš bus je najbolje, da iz vlaka izstopiš na Opčinah in prestopiš na bus, ki mu brez vmesnih vstavljanj do Trieste centrale nuca dobrih 10 minut. Ampak je pač potrebno zrihtat direkten bus, ki čaka na postaji, ko pride vlak Ampak to je za odgovorne višja matematika.

Frecciarossa pa vozi iz Trsta do Mester 1:36. Frecciarossa je kao superhitri vlak, ki lahko potegne do 280 km/h, ampak na tej relaciji potegne približno toliko, kot vsaka ne-gomuljka brez vmesnih postaj, ker proga ni prilagojena za visoke hitrost.

Toliko o tem.
yanker
# 04.08.2017 ob 22:07
Saj vlak bo imel spalne vagone.
dalton1
# 05.08.2017 ob 11:55
Kakšna bombastična novica za stvar, ki bi morala biti že zdavnaj in to sodobno urejena. Ljubljana - Trst- Benetke bi morali biti že zdavnaj povezani s hitro železnici. Seveda tudi naprej po Italiji ali na drugi strani Maribor, Budimpešta pa malo za šalo do Vladivostoka. Že Kitajčki, ki zgradijo 5.000 km prog na leto, bi to hitro uredili. Naših 27 km pa 7 let pri današnji tehniki. Včasih res kaže, da živimo še vedno 200 let nazaj.
Komisar
# 04.08.2017 ob 20:23
@whitwice

76 ur do Trsta, 152 ur in 47 minut do Benetk, verjetno.
Špelca Golob
# 05.08.2017 ob 15:17
Mi smo šli prejšnji teden prvič s Frecciov Benetke in ja, v našem primeru smo šli tja in nazaj 177km/h. Smo se prav pogovarjali, kje so našli ravno to cifro in nazaj grede gledali, če bo šlo 178. Pa ni :)
Tko je to, če maš majhne otroke...
Freezer91
# 05.08.2017 ob 13:30
@koksli in @Band3
Omejitev med Tržičem in Benetkami je 150 km/h. Naprej od Benetk je 220 km/h do Padove, nato do Ferrare 180 km/h in 150 naprej do Bologne. Nato pa Bologna - Firence 300 km/h in Firence - Rim 250 km/h.
uiophjk
# 04.08.2017 ob 22:55
@Enraha

sicer nimam pojma, zakaj bi se rad peljal ravno v Košano. Verjetno se ne bi, ampak ti je zgodba všeč.

Da razložim: Ko so kupovali Siemense je bila večina peronov pri nas nizkih, zato niso naročali izvlečnih stopničk pod vrati. Sedaj bi jih lahko naknadno vgradili, ampak so drage. Novi vlaki jih bodo govoto imeli. Zakaj lahko potniki ponekod s šodra plezajo na Gomuljke 1m nad tlemi, drugje pa ne morejo stopiti čez špranjo je druga zgodba.

Kakšna vrata imajo tile Civityji ne vem, ampak se mi glede na starost zdi verjetno, da imajo poličko.
fah-q
# 04.08.2017 ob 19:50
a niso furali sam busi med sežano in opčinami do nedavnega? čeprav če se ne motim tiri so...
koksli
# 05.08.2017 ob 12:44
@Band3

Podatek je napačen, smo šli z družino junija v Rim; tja in nazaj max 177km/h na več odsekih. Od Padove naprej pa 249km/h.
AM
# 05.08.2017 ob 10:08
Odlično, a le če bo vlak stal v bližini obeh letališč.
Band3
# 05.08.2017 ob 12:53
@koksli

Jaz se med Bologno in Mestrami, kjer prakticno ni niti enega ovinka, redno vozim z dvonadstropnim "hitrim regionalcem" in na info zaslonih kaže tja do 150 km/h, kar se nikakor ne kvalificira pod visoko hitrost. No ja, mogoče v Sloveniji. Me pa res zanima, kje na trasi Trst - Benetke bi vlak lahko razvil 170 km/h. Mimogrede, tudi po tej trasi se redno vozim, ponavadi kar s puščico.
Rolf
# 05.08.2017 ob 09:50
@piše 2.5 ure do Trsta in 4 ure do Benetk. @

Pozabil si bistveno sestavino informacije, to je besedo "okoli".Za potovanje do Benetk - Santa Lucije priporočam igranje šaha. Dolgopoteznega.
uiophjk
# 04.08.2017 ob 22:43
@whitwice

piše 2.5 ure do Trsta in 4 ure do Benetk. Pri čemer eden izmed teh podatkov ne more biti točen, ker je od Trsta do Benetk celo brez ustavljanja več kot 1:30 vožnje.

Meni se je zdela pot, po kateri je vozil Casanova (z Opčin direktno v Tržič in Benetke) bolj smiselna. Ker imajo Benetke tako za turizem kot za prestopanje bistveno več potenciala. Žal je takrat celo večnost stal na meji (ker je bilo nepredstavljivo, da bi Italijani kontrolirali potne liste v Sežani, kaj šele na vozečem vlaku). Brez tega bi prišel v kakšnih 3:30, kar bi bil že čisto spodoben čas.
Lupo
# 05.09.2017 ob 20:44
Iz Ljubljane v Trst in Benetke znova z vlakom

Bližamo se nivoju leta 1858!
zozozo
# 06.08.2017 ob 11:23
Vlak očitno ne bo šel v Benetke skozi Trst, ker bi to bilo totalno nesmiselno. Zato pa gori piše o novi postaji v Ronkah, kar pa ni niti približno v Trstu.
Dajo
# 05.08.2017 ob 17:00
Pritisk na Italijo vprasanje ce bo to uspelo. Sicer je pa v Trst brezveze, raje bi vozili v monfalcone na prestop tam pa je kup vlakov v obe smeri.
Band3
# 05.08.2017 ob 12:58
5 km dolgi "odseki" niso odseki, če razumeš kaj mislim.
uiophjk
# 05.08.2017 ob 11:27
@koksli

openrailwaymap.org mi od Tržiča do Benetk povsod kaže vmax 150km/h. Dvomim, da bi bil podatek napačen.

@AM

Blizu tržaškga bo. Benetke in Treviso nimata železnice blizu letališča.
koksli
# 05.08.2017 ob 10:18
@Band3

Frecciarossa na tej relaciji lep kos poti prevozi s hitrostjo 177km/h.
Freezer91
# 05.08.2017 ob 10:03
@uiophjk in @Enraha
Civity ima pod vrati izvlečno stopnico, tako da bo lahko ustavljal v Košani.

Glede ostalega pa, upam da tej vlaki v resnici ne bodo vozili do Benetk, temveč se bo do tja prestopalo v Tržiču ali Trstu. Civity so namreč regionalni vlaki, in za 4-urno pot do Benetk so malenkost premalo udobni. Do Trsta ni nobene panike, sam jih zelo rad uporabljam za vožnje od Gorice do Trsta ali Vidma, notri imajo mizice in vtičnice za polnjenje računalnikov oz. telefonov. Dosti, dosti boljši od naših Desirojev.

Tisti, ki se vozijo s flixbusom, pa so itak mazohisti. Za nekaj centov manj mučenje samega sebe v navadnem najetem turističnem busu (Flixbus nima svojih avtobusov!!!), ki niti WC-ja nima vedno... Če smo že pri avtobusih, sta Hellö in Student Agency daleč najboljši firmi.
Micesar
# 05.08.2017 ob 01:17
flixbus je cenejši....
Kazalo