Bentley continental GTC je še ena izmed mikavnih igrač za ljubitelje prepiha z veliko denarja. Foto: Bentley
Bentley continental GTC je še ena izmed mikavnih igrač za ljubitelje prepiha z veliko denarja. Foto: Bentley

Tudi novinec ponuja vse, kar kupci prestižnih avtomobilov najvišjega razreda pričakujejo. Pri Bentleyju poudarjajo, da so novemu GTC-ju poskušali zagotoviti bolj dinamičen in mišičast videz, kar avtomobilu z dvanajstvaljnikom pod velikim motornim pokrovom tudi pristaji. Prestižneža namreč poganja 6,0-litrski motor W12, ki zmore 423 kilovatov moči (575 KM), kar je za 15 KM več kot pri predhodniku, za 50 Nm pa so povečali tudi navor, ki zdaj znaša okroglih 700 Nm.

Za prenos moči in navora skrbi novi samodejni menjalnik quickshift, ki po zagotovilih konstruktorjev zagotavlja hitrejše in bolj uglašeno prestavljanje. Razmerje prenosa navora na štirikolesni pogon je spremenjeno; pri predhodniku je bilo namreč razmerje 50:50, zdaj pa je 40:60 v korist zadnjega para koles, kar zagotavlja boljše vozne lastnosti in manj možnosti za podkrmiljenje. Odlične vozne lastnosti pa so pri avtomobilu, ki od 0 do 100 kilometrov pospeši v 4,8 sekunde in dosega hitrosti do 314 kilometrov na uro, nekaj nepogrešljivega.

Čeprav continentala GTC uradna salonska premiera šele čaka septembra v Frankfurtu, prednaročila zanj že sprejemajo, kupci pa morajo za svoj lastni primerek pripraviti vsaj 170.060 evrov.