Ciljno črto sta po največ prevoženih krogih v 24 urah prevozila dva Audijeva superdirkalnika R18 e-tron. Foto: Audi
Ciljno črto sta po največ prevoženih krogih v 24 urah prevozila dva Audijeva superdirkalnika R18 e-tron. Foto: Audi

Pred skoraj 300.000 gledalci je največ nanizanih krogov na legendarni preizkušnji vzdržljivosti prevozil dirkalnik, v katerem so se v 379 prevoženih krogih za volanom izmenjevali Marcel Fässler, Andre Lotterer in Benoit Treluyer. Le tri kroge manj pa so v drugem dirkalniku prevozili Lucas di Grassi, Marc Gene in Tom Kristensen.

Čeprav so na prvih mestih slavili že trinajstič, pa je predsednik uprave družbe Audi AG Rupert Stadler po zmagi poudaril, da so letos še posebej ponosni na uspeh, saj zmaga nikakor ni bila samoumevna, zanjo pa so se morali boriti z dvema zelo nevarnima tekmecema Toyoto in Porschejem.

Njegove besede navsezadnje potrjuje tudi dvojni uspeh Toyote, ki je s hibridnim dirkalnikom TS040 in le s tremi krogi zaostanka zasedla tretje mesto, na četrtega pa se je prav tako uvrstil Toyotin dirkalnik R-ONE. Porsche je z naprednim laboratorijem na kolesih 919 hybrid zasedel peto mesto.

Letošnji Audijev uspeh pa znova dokazuje tudi pomen učinkovitega moštva v ozadju, saj trem voznikom brez odlične podpore ne bi uspelo zvoziti zahtevne preizkušnje. Ekipa Audi Sport Team Joest se je namreč morala še posebej izkazati, saj je bil dirkalnik številka ena v sredo na treningu močno poškodovan, vozniško mesto v ekipi pa je moral namesto Loica Duvala zasesti Marc Gene.