Interes Avstrije je, da bi svoje železniške povezave dograjevala in posodabljala tudi Slovenija. Foto: BoBo
Interes Avstrije je, da bi svoje železniške povezave dograjevala in posodabljala tudi Slovenija. Foto: BoBo

Avstrija se bo do leta 2024 s posodobljenim železniškim omrežjem navezala na najpomembnejše evropske železniške koridorje. Trenutno po besedah tiskovnega predstavnika avstrijskih železnic Christopha Poscha gradi 130 kilometrov dolgo povezavo med Celovcem in Gradcem, ki bo dopolnila baltsko-jadranski koridor vse do Slovenije in Italije.

"Naš cilj je, da izgradimo nove povezave s Slovenijo, v Karavankah, do pristanišča v Kopru. Skupno bo na avstrijskem Koroškem do leta 2021 v gradnjo omrežja vloženih 1,9 milijarde evrov," je dejal Posch.

Interes Avstrije je seveda, da bi svoje železniške povezave dograjevala in posodabljala tudi Slovenija. Pa ne samo glavnih, temveč tudi obrobne, denimo mednarodno povezavo Holmec Pliberk, kar je izrednega pomena za razvoj gospodarstva in periferije.

"Občini Pliberk in Šmihel z nekaj tisoč prebivalci zaradi sodobnih hitrocestnih in železniških povezav doživljata pravi gospodarski razcvet. Z naselitvijo novih podjetij in mladih družin, tudi iz Slovenije, z nepovratno vozovnico," je dejal župan Pliberka Štefan Visočnik. Slepi tir pa še vedno ostaja povezava med Mariborom in Celovcem.