Na letališče Charleroi Wizz Air leti dvakrat tedensko, na Luton pa trikrat tedensko. Foto: MMC RTV SLO
Na letališče Charleroi Wizz Air leti dvakrat tedensko, na Luton pa trikrat tedensko. Foto: MMC RTV SLO
Wizzair
Na letališče Charleroi (južno od Bruslja) bo Wizz Air začel z ljubljanskega letališča leteti 29. oktobra, na londonski Luton pa 30. oktobra (fotografija je simbolična). Foto: EPA

Wizz Air bo Brnik trikrat tedensko - v torek, četrtek in soboto - povezoval z londonskim letališčem Luton in dvakrat na teden - v ponedeljek in petek - z bruseljskim letališčem Charleroi.

Ugodne vozovnice v London in Bruselj so potnikom na voljo že od 22,99 evra naprej (v eno smer, vključujoč pristojbine in dajatve). Zasedenost novih linij Wizz Aira je po zadnjih podatkih zelo dobra. Prevoznik si na njih v enem letu obeta več kot 70.000 potnikov, ob uspešnosti destinacij tudi v prihodnje pa je napovedal širitev mreže povezav ljubljanskega letališča. Na prvem letu iz Bruslja bo danes na krovu več kot 150 potnikov, v Belgijo pa se bo letalo vrnilo skoraj polno.

Potniki Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana bodo lahko v zimski sezoni s 185 leti na teden potovali na 17 evropskih destinacij, ki jih bo zagotavljalo šest rednih letalskih prevoznikov. Slovenijo bodo povezovali z večino pomembnejših evropskih prestolnic in prek glavnih vozlišč omogočali letalska potovanja po vsem svetu.

Pričakovanja ob vrnitvi Wizz Aira
Z vnovično vzpostavitvijo sodelovanja z Wizz Airom je zadovoljen tudi predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir, ki je novo linijo pospremil z besedami: "Na splošno se ekonomsko-politična situacija v Sloveniji in tudi širše v Evropi odraža v zmanjševanju števila poslovnih in turističnih potovanj. Letalski prevozniki so pri vzpostavljanju novih povezav s Slovenijo zaradi visokega tveganja za slabo polnjenje letal izjemno previdni. Pri odločitvi za letenje niso pomembne le cene in kakovost naših storitev, temveč so potrebna vlaganja v promocijo na tujih trgih z namenom, da se zagotovi prepoznavnost in s tem interes za potovanja v Slovenijo, pri čemer se tako slovensko turistično gospodarstvo kot Aerodrom srečujemo z velikimi omejitvami. Zaradi navedenih dejstev je prihod Wizz Aira za nas izjemnega pomena in storili bomo vse, kar je v naši moči, da razširimo sodelovanje z njim še na nove povezave."

Letalski turisti porabijo več
Razširitev ponudbe nizkocenovnih prevozov je pomembna pridobitev za slovenske potnike, predvsem pa za turizem. Na podlagi stalnih analiz, ki jih izvaja Aerodrom Ljubljana, na obstoječih nizkocenovnih letih potuje 40 odstotkov domačih in 60 odstotkov tujih potnikov. Po ocenah povprečen tuji turist pri nas ostane dva dneva in pol, dnevno porabi pa nekaj manj kot 150 evrov (brez prenočitve). Posebej vhodni letalski promet je generator gospodarskega razvoja, letalski turisti pa so praviloma boljši porabniki kot tisti, ki destinacijo obiščejo z avtomobilom, avtobusom ali vlakom.