Predstavitev slovenskega turizma na letošnji virtualni mednarodni turistični borzi ITB Berlin Now, ki se sicer po pomenu in velikosti uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz in kjer letos v virtualni obliki sodeluje 3513 podjetij in organizacij iz 120 držav, v ospredje postavlja Slovenijo kot trajnostno deželo edinstvenih naravnih danosti, ki omogočajo petzvezdična, atraktivna in varna doživetja. "Slovenija v zadnjih letih razvija trajnostno in butično ponudbo edinstvenih doživetij, kar je dobro izhodišče za vnovični zagon turizma po pandemiji," je navedla Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), in dodala, da je slovenski turizem na to pripravljen.

Aktivne počitnice v neokrnjeni naravi in gastronomska doživetja so bila rdeča nit slovenske ponudbe, ki so jo predstavili direktorica STO-ja Maja Pak, direktorica predstavništva STO-ja v Nemčiji Rebeka Kumer Bizjak ter direktor Skupnosti Julijskih Alp Klemen Langus. V okviru slovenskega virtualnega razstavnega prostora se predstavlja 33 slovenskih turističnih ponudnikov, destinacij in produktnih združenj, posebej pa je poudarjena gastronomija. Slovenija, zelena država v osrčju Evrope, ki naj bi uživala ugled ene najbolj trajnostnih in zaupanja vrednih destinacij, se letos namreč ponaša z nazivom evropska gastronomska regija. Tako je na novinarski konferenci sodeloval tudi kuharski mojster Gregor Vračko iz Hiše Denk, ki se ponaša z Michelinovo zvezdico in Michelinovim priznanjem za trajnost. Udeležence dogodka je popeljal skozi doživetja slovenske gastronomije s pripravo jedi za predvelikonočni čas.

Nemci nameravajo potovati predvsem z avtomobilom

STO na nemškem trgu med drugim izvaja tudi spletne seminarje in druge spletne predstavitve, pripravljene pa so tudi številne privlačne tržne in promocijske dejavnosti. S temi bo, ko bodo potovanja spet mogoča, k obisku Slovenije spodbujala predvsem prebivalce dežel Baden Württemberg, Bavarske in Saške, pa tudi Berlina.

Izsledki raziskav namreč kažejo, da želi več kot 70 odstotkov prebivalcev Nemčije v letu 2021 v pokoronskem času potovati, do 70 odstotkov z avtomobilom. Po podatkih Evropske potovalne komisije pa naj bi vse več Nemcev kot motiv potovanja navajalo naravo in dejavnosti na prostem. Med prebivalci Nemčije je v porastu tudi ozaveščenost glede trajnosti, vse večja so tudi pričakovanja glede kakovostnih in drugačnih potovanj.