Wizz Air bo poleg v London letel tudi v Bruselj. Foto: EPA
Wizz Air bo poleg v London letel tudi v Bruselj. Foto: EPA

V zimskem voznem redu je tako z Brnika zdaj mogoče potovati s 13 rednimi letalskimi prevozniki na 14 destinacij. Poleg z Wizz Airom v Veliko Britanijo leti tudi Easyjet, ki štirikrat tedensko leti na londonski Gatwick. Wizz Air sicer iz Ljubljane dvakrat tedensko leti tudi v Bruselj.

Poleg Wizz Aira in Easyjeta so na ljubljanskem letališču prisotni še Aeroflot (trikrat tedensko v Moskvo), Air France (devetkrat tedensko v Pariz), Air Montenegro (dvakrat tedensko v Podgorico), Air Serbia (osemkrat tedensko v Beograd), Brussels Airlines (dvakrat tedensko v Bruselj), Flydubai (trikrat tedensko v Dubaj), LOT Polish Airlines (dnevno v Varšavo), Lufthansa (dvakrat dnevno v Frankfurt), Swiss International Airlines (trikrat tedensko v Zürich), Transavia (štirikrat tedensko v Amsterdam) in Turkish Airlines (petkrat tedensko v Istanbul).

Na brniškem letališču so letos našteli za dobrih 30 odstotkov več potnikov kot v enakem obdobju lani. Foto: BoBo
Na brniškem letališču so letos našteli za dobrih 30 odstotkov več potnikov kot v enakem obdobju lani. Foto: BoBo

"Čeprav je prehajanje meja še vedno omejeno s številnimi ukrepi za obvladovanje epidemije covida-19, povpraševanje po potovanjih na splošno narašča," ob tem ugotavljajo v družbi Fraport. Novembra so na Brniku oskrbeli 45.660 potnikov, kar je 95 odstotkov več kot novembra lani, ko so bila zaradi epidemije potovanja zelo omejena, in 46 odstotkov manj kot novembra 2019, v prometno živahnem predkoronskem letu.

Čez ljubljansko letališče je skupno v 11 mesecih letos potovalo 385.247 potnikov, kar je 33,2 odstotka več kot v enakem obdobju lani in 23 odstotkov potnikov iz enakega obdobja v letu 2019.

Cilj: Letalske povezave z dolgoročnim potencialom

Prizadevanja Fraporta Slovenija so po epidemiji covida-19 usmerjena v obnovitev in krepitev mreže poletov z ljubljanskega letališča. Pri tem je poudarek na letalskih povezavah z dolgoročnim potencialom, ki so zanimive za slovenske potnike in vhodni turizem, ter partnerstva, ki lahko poleg privlačnih neposrednih povezav ponudijo tudi dobra izhodišča za nadaljevanje letalskih potovanj na vse konce sveta.

"V tem času potekajo še zadnja usklajevanja okoli naslednjega poletnega letalskega voznega reda. Napovedi letenja za prihodnjo sezono so spodbudne – postregla naj bi z novostmi in na ljubljansko letališče vrnila nekaj povezav, ki so bile prekinjene zaradi epidemije," so navedli.

Povezavam v zimskem voznem redu naj bi se pridružile Transavia France z leti na pariško letališče Orly, Finnair z letenjem v Helsinke, Lufthansa v München, British Airways na londonski Heathrow, Easyjet na londonski Luton, Iberia v Madrid in Israir v Tel Aviv.