Dopolnitev ponudbe z dizelskim agregatom občutno širi krog morebitnih kupcev Mazdinega novinca CX-5. Foto: M. Kr.
Dopolnitev ponudbe z dizelskim agregatom občutno širi krog morebitnih kupcev Mazdinega novinca CX-5. Foto: M. Kr.

Dizelski štirivaljnik z dvema turbinskima polnilnikoma v šibkejši izvedbi zmore 110 kilovatov (150 KM) pri 4.500 vrtljajih v minuti in navor 380 Nm v območju med 1.800 in 2.600 vrtljaji, v močnejši izvedbi pa 129 kilovatov (175 KM) pri 4.500 vrtljajih v minuti in navor 420 Nm pri 2.000 vrtljajih. Pri Mazdi izpostavljajo izjemno nizko kompresijsko razmerje (14:1) novega motorja, ki naj bi imel v kombinaciji s prednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom povprečno porabo 4,6 litra na sto kilometrov in v zrak izpuhal le 119 gramov ogljikovega dioksida.

Šibkejši agregat bo na voljo tako z dvokolesnim, kot tudi štirikolesnim pogonom, močnejši pa le s štirikolesnim. Pri obeh bo mogoče izbrati šeststopenjski ročni ali šeststopenjski samodejni menjalnik. Mazda CX-5 je prvi Mazdin model pri katerem so združili vse sklope naprednih tehnoloških rešitev pod skupnim imenom skyactive, z letno globalno prodajo 160.000 vozil pa naj bi se uvrstila med najpomembnejše Mazdine izdelke.

V Sloveniji bo treba za najcenejšo različico s šibkejšim dizelskim motorjem odšteti 24.590 evrov, za najcenejšo različico z močnejšim pa 33.290 evrov.