Speedtail je trisedežnik, ki doseže končno hitrost 403 kilometre na uro. Foto: Mclaren
Speedtail je trisedežnik, ki doseže končno hitrost 403 kilometre na uro. Foto: Mclaren

Mclaren speedtail predstavlja novo poglavje iz serije najzmogljivejših modelov te znamke, imenovane Ultimate Series. Poganja ga hibridni sklop, ki skupaj razvije 772 kilovatov (1.050 KM) in mu omogoča doseganje končne hitrosti 403 kilometre na uro. Mclaren za zdaj ni objavil natančnih tehničnih podatkov, a izdal je, da avtomobil za pospešek od 0 do 300 kilometrov na uro potrebuje le 12,8 sekunde, kar je tri desetinke sekunde manj kot precej močnejši bugatti chiron.

Karoserija, ki je oblikovana za maksimalno aerodinamično učinkovitost, je v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken, za zmanjševanje vrtinčenja zraka okoli sprednjih blatnikov pa sta na sprednjih kolesih nameščena posebna pokrova. Vrhunec aerodinamike predstavljata hidravlično upravljani zakrilci iz upogljivih ogljikovih vlaken, s čimer so oblikovalci dosegli, da je na karoseriji čim manj rež. Za zmanjšanje zračnega upora so hyper-GT-ju namenili posebno dolgo karoserijo. Skupna dolžina znaša 5.137 milimetrov, s čimer je za 549 milimetrov daljši od modela P1 in kar 600 milimetrov daljši od bugatti chirona.

Voznik sedi na sredini
Da gre za duhovnega naslednika modela F1, najjasneje kaže postavitev sedežev. Voznikov sedež je namreč nameščen na sredini, tu pa sta še po eden levo in desno ob njem. V kabini je kar pet zaslonov. Osrednji je namenjen prikazu glavnih informacij, dva sta namenjena uporabi multimedijske naprave, še dva pa prikazu slike dveh kamer, ki delujeta namesto klasičnih vzvratnih ogledal.

Nekaj stikal je tudi na stropu, med drugim stikalo za način Velocity, ki je namenjen vožnji pri velikih hitrostih. V tem načinu zakrilci zagotovita najboljšo aerodinamiko, podvozje spusti avtomobil za 35 milimetrov bližje tlom, zunanji kameri pa se skrijeta.

Mclaren bo izdelal 106 primerkov modela speedtail, pri čemer so vsi že rezervirani. Kupci, ki bodo imeli številne možnosti personalizacije, bodo zanje odšteli najmanj 1,98 milijona evrov. Prvi primerki bodo nared leta 2020.