V demonstraciji je dolgoletni Teslin vodilni oblikovalec Franz von Holzhausen s težkim kladivom pokazal, kako trdna so vrata iz ultra trdnega nerjavečega jekla, ko pa je vrgel kovinsko kroglico na voznikovo okno, se je to razbilo. Foto: Tesla Motors
V demonstraciji je dolgoletni Teslin vodilni oblikovalec Franz von Holzhausen s težkim kladivom pokazal, kako trdna so vrata iz ultra trdnega nerjavečega jekla, ko pa je vrgel kovinsko kroglico na voznikovo okno, se je to razbilo. Foto: Tesla Motors

Kljub polomiji, ko so ob predstavitvi "neprebojnega" stekla tega z jekleno kroglico dvakrat razbili, kar je sprožilo pri direktorju Tesle Elonu Musku nekaj nelagodja, pri uporabnikih družbenih omrežij pa salve smeha, na borzi pa so delnice zdrsnile za šest odstotkov, je Musk objavil, da so v prvih treh dneh prejeli že več kot 200.000 naročil za vesoljsko oblikovani 100-odstotno električni poltovornjak.

Uporaben bo tudi keson z rampo za nalaganje štirikolesnika ali kakšnega drugega podobnega pripomočka. Foto: Tesla Motors
Uporaben bo tudi keson z rampo za nalaganje štirikolesnika ali kakšnega drugega podobnega pripomočka. Foto: Tesla Motors

Izjemni tehnični podatki
Futuristično oblikovani cybertruck je skoraj šest metrov dolgo, dva metra široko in prav toliko visoko vozilo, v katerem se bo lahko peljalo do šest ljudi. Najmočnejša različica s tremi elektromotorji bo do 100 kilometrov na uro potrebovala le dobre tri sekunde in dosegla največjo hitrost 209 kilometrov na uro, elektrika v baterijah pa naj bi zadostovala za več kot 800 kilometrov. Na voljo bo tudi različica z le enim motorjem, ki bo imela prepolovljeni doseg, na voljo pa bo tudi različica s štirikolesnim pogonom. Vozilo bodo prvi kupci predvidoma dobili konec leta 2021.

Cybertruck bo sicer imel tudi dobre terenske sposobnosti, vlekel bo lahko tudi od 3,4- do 6,3-tonsko prikolico. Foto: Tesla Motors
Cybertruck bo sicer imel tudi dobre terenske sposobnosti, vlekel bo lahko tudi od 3,4- do 6,3-tonsko prikolico. Foto: Tesla Motors

Nekateri modeli še čakajo na proizvodnjo
Pred dvema letoma je Tesla pokazala tovornjak športni roadster nove generacije, vendar nobeno vozilo še ni v proizvodnji. Musk je to pomlad predstavil križanca model Y, predviden začetek proizvodnje pa je naslednje poletje. Tesla ni nikoli objavila števila naročil ali rezervacij za model Y.

Znižali začetni vložek
Tokrat so se prednaročil lotili nekoliko drugače, saj je kavcija ob naročilu električnega tovornjaka manj kot 100 evrov, kar je desetkrat manj kot pri modelu 3. Musk je v tvitu zapisal, da je 42 odstotkov ljudi, ki so položili kavcijo, naročilo opcijo z dvema motorjema, 41 odstotkov pa s tremi motorji. Samo 17 odstotkov jih je naročilo osnovno različico z enim motorjem.