Čeprav da ima na trgu vsaj dva tekmeca manj, outlanderja čaka na trgu težak boj za kupce. Foto: M. Kr.
Čeprav da ima na trgu vsaj dva tekmeca manj, outlanderja čaka na trgu težak boj za kupce. Foto: M. Kr.

Čeprav se za kupce ne bo boril z dvema neposrednima sorodnikoma, pa tekmecev na trgu ne manjka, zato bodo pri prepričevanju kupcev dobrodošle vse tehnološke novosti. Za pogon bo mogoče izbirati med dvema motorjema, in sicer novim 2,0-litrskim bencinskim in že znanim 2,2-litrskim dizelskim motorjem. Prvi zmore 110 kilovatov (150 KM) moči in 195 Nm navora, drugi pa enako moč in 380 Nm navora pri ročnem ter 360 Nm navora pri samodejnem menjalniku.

Kupcem bencinske različice bodo ponudili le možnost prednjega pogona in prve ravni opreme, kar med drugim pomeni le pet sedežev v potniški kabini. Dizelski motor je rezerviran za kombinacijo s štirikolesnim pogonom, več možnosti je na voljo pri izbiri ravni opreme, na voljo so tri, prva za outlanderje s petimi sedeži in dve višji za tiste s sedmimi sedeži.

Za varčnost porabe bo skrbel sistem za samodejno ustavitev in zagon motorja med mirovanjem vozila, voznik bo deležen namigov za ekonomično vožnjo, poudarjajo pa tudi za SUV nizko in zaobljeno karoserijo, ki zagotavlja manjši upor zraka. Med naprednimi sistemi aktivne varnosti pa je mogoče pri najvišji ravni opreme najti tudi tri dragocene elektronske pomočnike, ki zmanjšujejo stres voznika, in sicer aktivni tempomat, opozorilnik za nenamerno zapuščanje voznega pasu in sistem za preprečitev ali ublažitev naleta.

Za najcenejšega outlanderja z bencinskim motorjem in dvokolesnim pogonom bo treba na slovenskem trgu odšteti 23.990 evrov, za prvo različico s štirikolesnim pogonom in dizelskim motorjem pa 27.990 evrov.