Super Bowl velja za ameriški praznik, sicer neuraden, a veličasten v vsej svoji razsežnosti. Foto: Reuters
Super Bowl velja za ameriški praznik, sicer neuraden, a veličasten v vsej svoji razsežnosti. Foto: Reuters

Super Bowl velja za največji športni dogodek, ki pred televizijske zaslone posede več kot 100 milijonov gledalcev, dobrih 65.000 pa si dogajanje ogleda tudi v živo. Velja za pravi spektakel, ne zgolj v športnem smislu, pač pa tudi zaradi glasbenega šova, ki se zgodi med polčasom.

V 15-minutnem šovu sta tudi plesali ob drogu. Foto: Reuters
V 15-minutnem šovu sta tudi plesali ob drogu. Foto: Reuters

Lopezova in Shakira sta s svojim letošnjim nastopom pisali zgodovino, saj sta bili prvi Latinskoameričanki, ki sta nastopili na tovrstnem dogodku. Pevki sta znani po svojih drznih, kar se oblačil tiče pomanjkljivih, nastopih in tako je bilo tudi na 54. Super Bowlu. V 15-minutnem šovu sta plesali ob drogu, "twerkali", naredili več izzivalnih kretenj in po mnenju številnih "pokazali preveč". Ker gre za dogodek, ki si ga ogledajo tudi družine z otroki, je Zvezna komunikacijska komisija (The Federal Communications Commission) prejela 1312 pritožb jeznih gledalcev.

Številni so pogrešali opozorilo na tovrstne vsebine, nastop pa videli kot "pornografski šov". "V zadnjem času smo se izrazito zavzemali za pravice žensk in z gibanjem #MeToo opozarjali na nasilje nad ženskami, kar je seveda dobra stvar," je začela ena izmed gledalk iz Ohia, "današnji glasbeni šov med polčasom pa nas je popeljal nazaj v čas, ko so ženske sodili po njihovi privlačnosti, zapeljivosti in ne izobrazbi ter osebnosti. Za družinam prijazne oddaje je to nesprejemljivo."

Jennifer Lopez: Namen nastopa na Super Bowlu je bilo opolnomočenje žensk

Na pritožbe se je odzvala Lopezova, ki je jasno povedala, da je bilo glavno sporočilo njunega nastopa opolnomočenje žensk, "da jih ne bo več strah dvigniti glasu, povedati svojega mnenja in se postaviti zase".

Številni gledalci so napovedali tudi bojkotiranje glavnega sponzorja polčasa, ameriškega velikana Pepsi in celotne lige ameriškega nogometa – NFL.