Danes je svetovni dan gibanja. Foto: BoBo
Danes je svetovni dan gibanja. Foto: BoBo

Telesna dejavnost vpliva tudi na prevalenco kroničnih nenalezljivih bolezni, kot so bolezni srca in ožilja, sladkorna bolezen in rak, kot tudi na dejavnike tveganja, so sporočili z Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ). V otroštvu pa med drugim vpliva tudi na telesni in gibalni razvoj, kognitivne sposobnosti ter preprečuje zgodnji pojav kroničnih nenalezljivih bolezni.

Po okužbi z novim koronavirusom počivajte vsaj 10 dni. Tudi če ste vi v redu, vaše srce morda ni.

150 minut vadbe na teden

Po priporočilih Svetovne zdravstvene organizacije odrasli za krepitev in ohranjanje zdravja potrebujejo vsaj 150 minut zmerne aerobne telesne dejavnosti na teden, ki jo lahko nadomestijo s 75 minutami visoko intenzivne aerobne telesne dejavnosti na teden.

To se lahko doseže z zmerno telesno dejavnostjo po 30 minut vsaj pet dni v tednu ali pa visoko intenzivno telesno dejavnostjo po 25 minut vsaj tri dni v tednu. Kombinira se lahko dejavnost obeh intenzivnosti. Za otroke in mladostnike se priporoča vsaj 60 minut zmerne do visoko intenzivne telesne dejavnosti vsak dan, ki jo lahko čez dan razdelijo na več manjših sklopov, vendar posamezen sklop ne sme biti krajši od 10 minut, so dodali.

Ob svetovnem dnevu gibanja