Passatu so v Wolfsburgu zgladili gubice in mu namenili veliko nove tehnike. Foto: Volkswagen

Passat je s prenovo dobil le manjše estetske popravke. Namenili so mu rahlo spremenjen sprednji odbijač, novo masko ter opcijske matrične luči v tehniki LED, imenovane IQ.LIGHT. Zadaj ga po novem krasijo luči s tridimenzionalno grafiko, spremenjen pa je tudi zadnji odbijač z bolj športnim videzom izpušnega sistema. Oblikovno prenovo zaokrožajo nove oblike platišč ter nekaj novih karoserijskih barv, med drugimi morda Lapiz, zelena Bottlegreen z zlata Sandgold.

Bolj očitne spremembe so se zgodile v kabini, kjer opazimo nov volanski obroč, novo oblazinjenje in nove okrasne elemente, namesto analogne ure pa vrh sredinske konzole zdaj krasi passatov logotip.

Novi zasloni
Nov je tudi 29,7-centimetrski (11,7-palčni) zaslon za prikaz podatkov na instrumentni plošči, ki se ponaša boljšo ločljivostjo. Med večje novosti sodi multimedijski sistem MIB3 v treh izvedbah z zasloni velikosti 16,5, 20,3 in 23,4 centimetra (6,5, 8 in 9,2 palca), vgrajeno kartico SIM in funkcijo dostopne točke do spleta. Vmesnik je bolj logičen, sistem pa deluje tudi z govornimi ukazi z geslom “Hej, Volkswagen.” Povezovanje Applovih telefonov prek sistema CarPlay je zdaj brezžično.

Foto: Volkswagen

Prevetrena motorna paleta vključuje bogat nabor bencinskih in dizelskih strojev ter priključno hibridno različico z razponom moči od 88 do 200 kilovatov (od 120 do 272 KM). Tu velja meniti nov vstopni 1,5-litrski turbobencinski motor TSI s 110 kilovati (150 KM) in nov dvolitrski turbodizel TDI evo z enako močjo. Prenovljena je tudi priključno hibridna različica GTE, ki z novo baterijo s kapaciteto 13 kilovatnih ur lahko na elektriko prevozi 55 kilometrov.

Vozi skoraj sam
S prenovo je passat dobil tudi kopico novih asistenčnih sistemov, med drugim sistem za pomoč pri krmiljenju v sili ter prilagodljiv tempomat s funkcijo predvidevanja, ki s pomočjo podatkov sistema GPS prilagaja hitrost pred križišči in odcepi ter s pomočjo kamere prepoznava prometne znake in prilagodi hitrost glede na omejitve. Še bolj zanimiv pa je sistem Travel Assist namesto sistema Traffic Jam Assist. Gre za pripomoček za polavtonomno vožnjo, s katerim lahko avtomobil samodejno vozi do hitrosti 210 kilometrov na uro.
 Ker gre za sistem polavtonomne vožnje, mora voznik imeti roki na volanskem obroču. Če voznik umakne roki za več kot 10 sekund, se sprožijo opozorila, v kolikor se voznik ne odzove, pa se avtomobil ustavi.

Prenovljeni passat bo prispel v prodajne salone letos poleti.