Slovenija je čudovita v vseh letnih časih Foto: Reuters

Kampanja poteka v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO).

"Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma, k čemur so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma, prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017‒2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificiral National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti," je o kampanji povedala direktorica STO-ja Maja Pak.

Skupaj so tako zasnovali večkanalno digitalno kampanjo, s katero bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepil zavedanje o Sloveniji kot deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja.

KAKO NAT GEO PREDSTAVLJA SLOVENIJO?

Obsežen turistični vodnik o Sloveniji lahko preberete tukaj.

"Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika, bogata vinorodna območja, edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov, ki bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije," je ob pričetku kampanje še dodala Pakova.

Kampanja bo potekala do 21. aprila.