Applov mag Steve Jobs zagotavlja, da je bila težava v podobi podjetja in pomanjkljivem komuniciranju in ne v njegovem delovanju. Foto:
Applov mag Steve Jobs zagotavlja, da je bila težava v podobi podjetja in pomanjkljivem komuniciranju in ne v njegovem delovanju. Foto:

Ameriški računalniški koncern, ki vedno bolj raste, vzpodbuja tudi recikliranje, kar namerava skozi številne spremembe tudi dokazati. Posebej glasna in vedno pogostejša so opozorila okoljevarstvene organizacije Greenpeace, ki je Apple znova uvrstila na sam rep lestvice okolijsko ozaveščenih podjetij s področja elektronike.

Apple je na skrb vzbujajočem zadnjem mestu lestvice, v katero Greenpeace razvršča 14 podobnih podjetij, že odkar so jo avgusta 2006 prvič objavili. Jobs je še poudaril, da je podjetje slab vtis pustilo zato, ker svojih okoljevarstvenih ciljev ne obeša na veliki zvon in obljublja prenehanje uporabe arzenika v vseh proizvedenih zaslonih do konca leta 2008. Sčasoma naj bi opustili tudi uporabo živega srebra.

Poleg tega bo Apple spremenil tudi strategijo komuniciranja in bo v prihodnje bolj dejaven v promociji svojih okoljevarstvenih ciljev.