Foto: Reuters
Foto: Reuters

Apple se želi z Reality Pro postaviti ob bok Meti – krovnemu podjetju Facebooka in Instagrama –, ki že leta razvija vzporedni digitalni svet, znan kot metaverzum (angl. Metaverse).

Tehnološki zanesenjaki ocenjujejo, da gre za največjo Applovo inovacijo po predstavitvi Apple Watch leta 2015.

Komplet Reality Pro tako kot izdelki tekmecev po videzu spominja na smučarska očala, Apple pa naj bi po poročanju Deutsche Welle novost predstavil na konferenci Worldwide Developers Conference v Kaliforniji.

3000 dolarjev za komplet

Vsaj na začetku bo dostopnost precej omejena. Apple namerava "očala" prodajati po ceni 3000 dolarjev, letno pa jih bodo zmožni po ocenah strokovnjakov proizvesti okoli 150.000.

Gre za precej majhno število glede na to, da Apple proda okoli 200 milijonov svojih najbolj priljubljenih izdelkov letno, poroča Deutsche Welle.

Preklapljanje med resničnostmi

Reality Pro ima zmožnost preklapljanja med "virtualno" in "razširjeno (angl. Augmented)" resničnostjo, kar so poimenovali "mešana" ali tudi "zunanja resničnost" (XR).

Virtualna resničnost (VR) je tehnologija, ki z regeneriranjem dvodimenzionalnih fotografij in videov ustvari iluzijo tridimenzionalnega resničnega sveta. Pri tem lahko ustvarjena virtualna resničnost posnema resnična okolja ali pa je popolnoma fiktivna.

Razširjena resničnost (AG) je na drugi strani tehnologija, ki za podlago uporablja resnično okolje, vendar uporabnikovo izkušnjo obogati z digitalnimi informacijami – slikami, zvokom, številkami in videi.