Znanost in tehnologija - Arhiv

Iskane besede:
Od:
Do:
Znanost in tehnologija - Arhiv
ISS zasebnikom, sproščen denar za postajo pri Mesecu Predlog Nasinega proračuna razkriva naslednje: agencija namerava ISS po letu 2025 prepustiti zasebnikom, sredstva pa preusmeriti k postaji pri Mesecu.
Tehnološki čudež na reki Han Južna Koreja velja za tehnološko najrazvitejšo družbo na svetu.
Bruselj poziva tehnološke velikane k večji zaščiti uporabnikov Evropska komisarka za pravosodje, pravice potrošnikov in enakost spolov Vera Jourova je Facebook, Twitter in Google pozvala, naj okrepijo prizadevanja za uskladitev svojih pravil in pogojev uporabe ...
Francoski raziskovalci: Uživanje visokoprocesirane hrane povezano s tveganjem za raka Francoski raziskovalci so objavili izsledke študije, v kateri so nakazali povezavo med visokoprocesirano hrano in pojavnostjo rakavih obolenj.
Gladina oceanov se dviga pospešeno Povprečna globalna gladina oceanov se ne dviga umirjeno, za tri milimetre na leto, temveč pospešeno, vsako leto za še dodatnega 0,08 milimetra, ugotavlja sveža študija.
Video-, avdioznanost: 3D-tiskanje hiš, čustva hobotnic in skrivnosti možganov Klasična hiša se gradi vsaj nekaj mesecev in zahteva vsaj 100.00 evrov. Kaj pa, če bi hišo lahko zgradili že v enem samem dnevu za 10-krat manj?
Planeti TRAPPIST-1 naj bi imeli 250-krat več vode kot Zemlja V galaktični soseščini je mogoče najti superhladno zvezdo s sedmimi kamnitimi eksoplaneti. Najnovejše raziskave nakazujejo, da naj bi bili zelo bogati z vodo.
Znanstvenikom uspelo laboratorijsko vzgojiti človeško jajčece Raziskovalci edinburške univerze so objavili, da jim je kot prvim uspelo vzgojiti človeška jajčeca v laboratoriju.
Elon Musk se zanima tudi za slovensko znanje Je izstrelitev rakete Falcon Heavy vrhunski dosežek ali predvsem promocija? Astrofizik Zwitter je do ravnanja podjetja kritičen, zanimanje SpaceX-a za slovensko znanje pa je pojasnil Matevž Dular.
Z mobilno aplikacijo v boj proti sladkorju, soli in transmaščobam Kmalu bo na voljo interaktivna mobilna aplikacija, ki bo omogočila skeniranje izdelkov s pomočjo prenosnega telefona, in podatki o tem, kako (ne)zdravo je živilo, bodo nemudoma na zaslonu.
Video: Proti Marsu leti avtomobil, Falcon Heavy pa znova pristal Prvič je poletela težkonosilna raketa Falcon Heavy. V nebo je uspešno ponesla avtomobil, ki je zdaj na poti proti Marsu, dve stopnji sta pristali in čakata na ponovno uporabo. Dolgo
"Prijaznejši internet se začne s teboj" Z vsako objavo na spletu se izpostavimo in izgubimo del svoje zasebnosti, dopolnimo svoj spletni ugled in digitalni odtis.
"Zgodovino človeštva bo treba napisati na novo." Naši prapredniki so Afriko zapustili veliko, veliko prej. V Izraelu najdeni fosili kažejo, da je naša vrsta Afriko zapustila pred 185.000 leti, kar za 50.000 let bolj zgodaj od dozdajšnjih spoznanj.
NiceHash bo začel vračati ukradene bitcoine, v petek prvo desetino Denar, ki so ga uporabnikom spletne družbe NiceHash hekerji ukradli 6. decembra lani, bo podjetje s petkom začelo postopno vračati, so sporočili.
Odstotek Slovencev še vedno uporablja telefonske govorilnice Dobra četrtina slovenskih gospodinjstev mesečno za elektronske komunikacije nameni več kot 70 evrov, večina pa med 41 in 50 evrov, kažejo rezultati ankete, ki jo je izvajala Agencija za ...
Slovenski raziskovalci odkrili mehanizem, ki verjetno povzroča širjenje raka Raziskovalci Odseka za sintezno biologijo in imunologijo Kemijskega inštituta so prišli do novega odkritja o raku: opozorili so na signalizacijski mehanizem, ki bi lahko bil povezan s širjenjem raka ...
Sodišče EU-ja ne dovoli skupinske tožbe proti Facebooku Sodišče EU-ja je avstrijskemu aktivistu Maximilianu Schremsu, ki je za tožbo proti Facebooku zaradi kršenja pravil na področju varovanja podatkov zbral 25.000 podpisov ljudi, dovolilo individualno ...
Video: V kitajskem laboratoriju prvič uspešno klonirali opici Kitajski znanstveniki so z enako tehniko, kot je bila uporabljena pri slavni ovci Dolly, klonirali prvega primata - dva primerka dolgorepega makaka, ki sta se rodila pred nekaj tedni v laboratoriju.
Še ena podobnost med Zemljo in Titanom: oba imata nadmorsko višino Saturnova luna Titan je edino znano nebesno telo, ki ima stabilna jezera. Tako kot Zemlja. Zdaj so znanstveniki našli še eno podobnost: tudi Titanova jezera imajo enako povprečno višino oz.
Vesolje 2018: z avtomobilom mimo Marsa, najmočnejša raketa sveta in robotski dež na Luno Kaj se bo letos odmevnega dogajalo na področju vesoljskih misij? Videli bomo kar dve novi najmočnejši raketi sveta, prvi pristanek na oddaljeni strani Meseca in zbirali vzorce asteroidov.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...
Na testu
link
Na testu: Podhranjeni velikan – Huawei Mate 10 Lite
14
18. december 2017 ob 07:53 Serija Huawei Mate po navadi ponuja zelo dobre telefone za razmeroma ugodno ceno, vsaj v primerjavi s konkurenco. A časi se spreminjajo.
Več novic ...
Izbor
Izjava dneva
link
Rok Zupančič
1
17. februar 2018 ob 13:07 Danes je pravosodje pod hudim pritiskom politike.
Več novic ...