Predlogi

Odbojka
Hokej
Tenis

Rezultati iskanja

Zaradi testiranja je dodanih umetnih 2 sekunde delaya.

MMCTeden: Intervjuji, analize, kolumne, poglobljeni prispevki

Znanost in tehnologija - Arhiv

Medmrežje tarča napadov, kot jih še ni bilo

Medmrežje je tarča vala kibernetskih napadov, kot ga še ni bilo. Tarča napadov, ki segajo v leto 2017, so sama internetna infrastruktura, pa tudi vlade, obveščevalne službe in letalska podjetja.

Japonsko vesoljsko plovilo Hayabusa 2 pristalo na asteroridu

Japonsko vesoljsko plovilo Hayabusa 2 je uspešno pristalo na 300 milijonov kilometrov oddaljenem asteroidu Ryugu, kjer bo zbiralo vzorce, podatke pa pošiljalo na Zemljo.

Izstrelitev prve zasebne misije na Luno v zgodovini. Beresheet je na poti.

Raketa Falcon 9 je v vesolje ponesla izraelsko sondo Beresheet. S tem se je začela dvomesečna prva zasebna misija na površje Meseca.

Na otočju Galápagos odkrili vrsto želve, ki je niso videli več kot 110 let

Na odročnem otoku Fernandina v otočju Galápagos so odkrili živo želvo, samico, vrste Chelonoidis phantasticus oziroma Fernandinska velika želva, za katero so se bali, da je že izumrla. Nazadnje so jo namreč videli pred več kot 110 leti.

Leta 2021 bosta Mednarodno vesoljsko postajo obiskala turista

Na Mednarodno vesoljsko postajo (ISS) bosta konec leta 2021 poletela turista, je sporočila ruska vesoljska agencija Roskozmos.

Nasa začela objavljati dnevna vremenska poročila z Marsa

Če vas zanima, kakšno je vreme na rdečem planetu, lahko to po novem izveste na spletni strani ameriške vesoljske agencije Nasa. Podatke o vremenu na Marsu posreduje Nasin rover InSight.

Trump: Ustanovitev vesoljskih sil vprašanje nacionalne varnosti

Ameriški predsednik Donald Trump je podpisal ukaz, v katerem je orisal svojo vizijo novih vesoljskih sil, ki bi nekega dne lahko postale samostojna veja oboroženih sil, tako kot na primer kopenske sile in mornarica.

Čebele se lahko naučijo računati

Avstralski in francoski znanstveniki so ugotovili, da se lahko čebele naučijo seštevati in odštevati. Na podlagi teh ugotovitev bi lahko izboljšali hitro učenje pri umetni inteligenci.

Videoigra Apex Legends, nova konkurenca PUBG in Fortnite, ruši rekorde

Ameriški razvijalec videoiger Respawn Entertainment je izdal novo videoigro Apex Legends, ki je imela v 72 urah po zagonu že več kot 10 milijonov igralcev, v prvem tednu pa več kot 25 milijonov registriranih igralcev.

"Dogovor je znak odločitve, da vzpostavimo dobro delujoč enotni digitalni trg"

Evropski parlament, Svet EU-ja in Evropska komisija so namreč dosegli načelno politično soglasje glede ureditve avtorskih pravic v digitalni dobi.

Nasa ugasnila misijo roverja Opportunity na Marsu

Ameriška vesoljska agencija Nasa je uradno končala misijo roverja Opportunity na Marsu, s katerim je zaman skušala vse od junija lani, ko ga je zajel peščeni vihar, navezati stik.

Rusija se namerava "odklopiti" z medmrežja

Rusija se namerava za krajši čas odklopiti z medmrežja v okviru priprav na kibernetsko vojno prihodnosti.

Globalna študija: Žuželke bi v 100 letih lahko izumrle, kar bi povzročilo katastrofo

Število žuželk se hitro zmanjšuje, kar bi lahko privedlo do "katastrofalnega zloma naravnih ekosistemov": več kot 40 odstotkov vrst žuželk se zmanjšuje, tretjina jih je že ogroženih, kaže raziskava.

Na vodilnih položajih v znanosti je le 17 odstotkov žensk

Število doktorandk je v Sloveniji že skoraj izenačeno s številom doktorandov, kljub temu je žensk v akademskih krogih le okoli 17 odstotkov. Napredek na področju enakosti spolov v znanosti je tako še vedno prepočasen.

Ruanda načrtuje proizvodnjo pametnih telefonov

Oblasti v Ruandi so sporočile, da načrtujejo odpreti tovarno za proizvodnjo pametnih telefonov, s čimer naj bi ta tehnologija postala precej cenejša za državljane te države.

Medicina prihodnosti: Bolezni iz kovčka

Vsak dan z letalom potuje enajst milijonov ljudi. Pomislimo, koliko vrst bolezni bi nosili in delili po svetu, če bi potovali neodgovorno.

Nemčija stopila na prste združevanju podatkov Facebooka

Nemški urad za varstvo konkurence je podjetju Facebook prepovedal zbiranje podatkov z drugih spletnih strani, tudi s tistih, ki so z njim povezane. Po mnenju nemškega kartelnega urada gre namreč pri tem za nelojalno konkurenco.

Ženski možgani se zdijo tri leta mlajši od moških enake starosti

Po ugotovitvah ameriških raziskovalcev se možgani žensk zdijo v povprečju tri leta mlajši od možganov moških enake starosti. Ženske tudi sicer živijo dlje in vztrajneje ohranjajo miselno ostrino.

Slovenija med prvimi v Evropi prešla na novi koordinatni sistem

Geodetska uprava je v preteklih dneh uspešno končala prenos podatkov iz starega v novi državni koordinatni sistem, povezljiv z evropskim in svetovnim koordinatnim sistemom.

"Skupaj za prijaznejši internet"

Svetovni dan varne uporabe interneta tokrat poteka pod geslom 'Skupaj za prijaznejši internet'. V več kot 140 državah sveta pripravljajo dogodke, s katerimi želijo internet narediti prijaznejši predvsem za otroke in mlade.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...