Potrošniške organizacije od tehnoloških velikanov zahtevajo ostrejši boj proti nezakonitim reklamam. Foto: BoBo
Potrošniške organizacije od tehnoloških velikanov zahtevajo ostrejši boj proti nezakonitim reklamam. Foto: BoBo

Po mnenju Bruslja in potrošniških organizacij je trojica podjetij le delno odgovorila na pomisleke glede njihove odgovornosti in glede načina, kako svoje uporabnike obveščajo o umiku vsebin ali prekinitvi pogodb.

Države članice so lani marca glede prej naštetih vprašanj zahtevale spremembe, med drugim imajo možnost, da podjetjem, ki kršijo pravila, izdajo kazni. "Pravila EU-ja, ki veljajo glede pravic potrošnikov, je treba spoštovati, in če podjetja tega ne počno, bi morala biti sankcionirana," je dejala evropska komisarka Vera Jourova. "Nekatera podjetja zdaj izboljšujejo svoje platforme, da bodo varnejše za potrošnike, je pa nesprejemljivo, da se to dogaja tako počasi." To po njenem potrjuje potrebo po novem dogovoru za zaščito potrošnikov.

Po pisanju različnih medijev naj bi Google z najnovejšim predlogom večinoma upošteval zahteve potrošniških organizacij, Facebook, predvsem pa Twitter pa sta le delno upoštevala navodila.