Na Twitterju se je pojavila tudi pobuda, da čim več ljudi zbriše svoj uporabniški račun na Instagramu. Foto: MMC RTV SLO
Na Twitterju se je pojavila tudi pobuda, da čim več ljudi zbriše svoj uporabniški račun na Instagramu. Foto: MMC RTV SLO

Odgovorni pri Instagramu, ki ga je aprila za milijardo dolarjev (758 milijonov evrov) kupil Facebook, so te obtožbe zanikali. Trdijo namreč, da so uporabniki napačno razumeli spremenjene pogoje uporabe, za kar so našli krivca v "zmedenem" izražanju.

"Da smo si na jasnem: naš namen ni prodaja vaših fotografij," so zapisali v sporočilu za javnost, izvršni direktor Instagrama Kevin Systrom pa je v blogu zapisal: "Naša napaka je, da nismo bili jasni pri izražanju, zato bomo besedilo spremenili, da ne bo nobenih dvomov več." Spremenjeni pogoji uporabe bodo začeli veljati 16. januarja prihodnje leto.

Stavek, ki je med uporabniki te priljubljene aplikacije za objavo in obdelavo fotografij sprožil burne reakcije, govori o tem, da se uporabnik strinja, da Instagramu daje dovoljenje za uporabo vseh vsebin, ki jih objavi prek te aplikacije. Poleg tega še piše: "Podjetje ali kakšna druga pravna oseba nam lahko plača za objavo vašega uporabniškega imena, portreta, fotografij ali drugih dejanj, ki jih naredite, v povezavi s sponzoriranimi vsebinami ali promocijami. Vam ne pripada nikakršno nadomestilo."

Uničeno zaupanje?
Prva je na to besedilo opozorila ameriška potrošniška zveza, ki trdi, da bi se ta zaplet Instagramu lahko še krepko maščeval: "Škodo, ki so si jo s tem naredili, je težko oceniti, a jasno je, da se vsako družbeno omrežje, ki izgubi zaupanje svojih uporabnikov, znajde v resnih težavah. Ta omrežja so namreč odvisna od milijonov ljudi, ki so pripravljeni prek njih objavljati podatke o sebi."

Presegli mejo milijon
Aplikacija Instagram, ki je v zadnjih letih postala zelo priljubljena med uporabniki tabličnih računalnikov in pametnih telefonov, omogoča izdelavo slik s pomočjo zanimivih grafičnih filtrov in objavljanje fotografij tako na Instagramu kot tudi na vseh drugih spletnih družabnih omrežjih. Instagram se samo po dveh letih obstoja lahko pohvali že z več kot sto milijoni uporabnikov. Facebook je za ta mejnik potreboval štiri, Twitter pa pet let.