Funkcija predstavlja razširitev aplikacije Street View, ki že omogoča uporabnikom 360-stopinjski pogled zunanjosti ulic. Foto: Spletna stran hotela
Funkcija predstavlja razširitev aplikacije Street View, ki že omogoča uporabnikom 360-stopinjski pogled zunanjosti ulic. Foto: Spletna stran hotela

Funkcija predstavlja razširitev aplikacije Street View, ki že omogoča uporabnikom 360-stopinjski pogled zunanjosti ulic. Tovrstno delovanje je že sprožilo pritožbe ljudi zaradi domnevnega vdora v zasebnost, vendar pri Googlu zatrjujejo, da nova funkcija, ki omogoča vpogled v notranjost zgradb, sloni na povsem prostovoljni osnovi.

"Google želi pomagati podjetjem pri izgradnji spletne podobe"
"Enako kot projekt Google Art, ki je tehnologijo Street View prenesel v notranjost 17 priznanih muzejev, je ta projekt še en ustvarjalen način uporabe tehnologije Street View, z namenom, da bi podjetjem pomagali pri izgradnji svoje spletne podobe," je dejal tiskovni predstavnik Googla in ob tem izrazil upanje, da bodo podjetjem omogočili, da s pomočjo Googlovih profesionalnih in visokokakovostnih posnetkov poudarijo prednosti svoje lokacije.

Tehnologijo bodo sprva preizkusili v Londonu, Parizu in številnih mestih na Japonskem, Avstraliji, Novi Zelandiji in ZDA. V Googlu so pojasnili, da so projekt začeli tako, da so najbolj iskanim podjetjem, med drugim tudi restavracijam, hotelom, trgovinam, telovadnicam in avtomehaničnim delavnicam, ponudili obisk svojih fotografov, vendar pa so pri tem izključili velike blagovne znamke, bolnišnice in odvetniške pisarne.

Lastniki podjetij so morali pred začetkom fotografiranj, na katerih so z uporabo t. i. ribjega očesa in širokokotnega objektiva nastale 360-stopinjske fotografije, opozoriti svoje stranke in zaposlene. Google je tudi obljubil, da slik, ki vsebujejo mimoidoče, ne bo objavil.

Vse fotografije so last Googla
Google pojasnjuje, da bodo vse fotografije postale njegova lastnina in da se lahko uporabijo tudi za druge aplikacije. Lastniki podjetij sicer lahko zahtevajo odstranitev fotografij, vendar pa pogoji Googla ne zavezujejo k izpolnitvi te zahteve.

"Trgovina na drobno je vedno konkurenčen sektor. To še posebej velja v času padanja dohodkov," se je na Googlovo novost odzvala Sarah Cordey, predstavnica Britanskega združenja za maloprodajo. "Številni trgovci povečujejo svojo spletno prisotnost in uporabo tehnoloških inovacij, zato bodo nekatera podjetja brez dvoma z zanimanjem preučila to možnost," je še poudarila.