Evropska unija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 156 glasov Ocenite to novico!
Sebastian Kurz
Avstrijski kancler Kurz je kot zunanji minister zagovarjal stališče, da bi morali prebežnikom preprečiti, da sploh pridejo v Evropo. Foto: Reuters
Begunci v Grčiji
Kurz meni, da je prerazporeditev beguncev po državah EU-ja napačna pot. V Grčiji je obtičalo več kot 60.000 prebežnikov, od tega jih je več kot 13.000 v prenatrpanih taboriščih na otokih, kjer živijo v zelo slabih razmerah. Foto: Reuters
VIDEO
Kurz se ne strinja s kvot...

Dodaj v

Kurz meni, da je prerazporeditev beguncev med članicami EU-ja napačna pot

Kurz glede begunskih kvot na strani višegrajske skupine
24. december 2017 ob 12:26
Dunaj - MMC RTV SLO, STA

Prerazporeditev beguncev med članicami EU-ja v skladu z obveznimi kvotami, ki jim več držav ostro nasprotuje, je po mnenju novega avstrijskega kanclerja Sebastiana Kurza napačna pot in vodi le v še večji razkol EU-ja.

"Države prisiliti v sprejem beguncev, to Evrope ne bo popeljalo naprej. Če bomo nadaljevali po tej poti, bomo le še bolj razklali Evropsko unijo. Države članice bi se morale same odločati, ali in koliko ljudi bodo sprejele," je v pogovoru za nemški časopis Bild am Sonntag dejal Kurz.

Celotna razprava o begunskih kvotah je po njegovem mnenju v veliki meri nesmiselna. "Kajti prebežniki, ki se podajo na pot proti Evropi, ne želijo v Bolgarijo ali na Madžarsko. Želijo predvsem v Nemčijo, Avstrijo in na Švedsko," je dejal Kurz.

Avstrijski kancler je še dejal, da je treba prebežnikom pomagati predvsem v državah izvora ali, če to res ni mogoče, v sosednjih državah. Če tudi to ni mogoče, pa vsaj na njihovih celinah. EU bi moral pri tem nuditi pomoč in podporo, morda celo prevzeti organizacijo in po potrebi vojaško zaščititi ljudi, pravi Kurz.

Kurz lani: Prebežnike zadrževati na otokih zunaj Evrope
Spomnimo, kot zunanji minister je Kurz junija lani dejal, da bi morali prosilce za azil v članicah EU-ja zadržati na otokih in da jim neposrednega dostopa do Evrope ne bi smeli dovoliti.

Takrat je Kurz menil, da bi morala Evropska unija slediti primeru Avstralije, ki od leta 2013 izvaja po mnenju številnih sporno azilno politiko, v okviru katere vojaške ladje prestrežejo plovila s prebežniki in jih napotijo v drugo smer, še preden dosežejo celino.

Pošiljali so jih bodisi nazaj na njihovo izhodiščno točko, ki je običajno Indonezija, bodisi v centre za priseljence na tihomorskih otokih Papua Nova Gvineja in Nauru. Prosilci za azil se ne smejo naseliti v Avstraliji, niti če se izkaže, da gre za vojne prebežnike.

Kurz je tudi zagovarjal stališče, da bi morali tisti, ki v Evropo pridejo nezakonito, izgubiti pravico do prošnje za azil.

"Na vzhodno Evropo se gleda zviška"
Kancler ob tem zahodne članice Unije poziva, naj pokažejo več spoštovanja do držav na vzhodu Evrope. Meni, da "se v srednji in zahodni Evropi še vedno vse prepogosto zviška gleda na mlajše države članice na vzhodu", to pa v teh razumljivo vzbuja negativna čustva. Prav v Avstriji in Nemčiji bi bilo treba ljudi bolje ozavestiti, da so vse članice EU-ja enakovredne in enakopravne, je dejal.

Kljub temu je Kurz podprl postopek Evropske komisije proti Poljski, saj da "sta pravna država in demokracija temelj Evrope, o katerem se ni mogoče pogajati".

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
Titomir
# 24.12.2017 ob 12:55
Kurz mlad in pameten.
generacija56
# 24.12.2017 ob 13:01
Ta mladenič me do sedaj impresionira... Govori same pametne stvari. Avstrija prehaja iz enega ekstrema v drugega. Koliko je bil Haider slab, je ta dober...
hitman7
# 24.12.2017 ob 12:57
se kar strinjam s Sebastjanom
problem migrantov/beguncev bi bilo treba reševati v državah izvora, pa če tudi nasprotujejo svetovne velesile.
če bi bila Evropska unija res enakopravna, spoštovanje do vseh članic, bi se lahko kosala z velesilami tako pa je samo igrišče za ZDA, Rusijo in Kitajsko
drg
# 24.12.2017 ob 12:59
Preziram našo levo politično opcijo, pa vendarle .. sreča v nesreči je, da so našo državo tako zafurali, da begunci tu niti pod razno ne želijo ostati. ;)
patriot1970
# 24.12.2017 ob 12:58
....Avstrijski kancler je še dejal, da je treba prebežnikom pomagati predvsem v državah izvora ali, če to res ni mogoče, v sosednjih državah. Če tudi to ni mogoče, pa vsaj na njihovih celinah....

Oskrba begunca/migranta stane 135 manj v njegovi državi izvora,...kot pa oskrba v Evropi. Se pravi s pomočjo, ki jo namenimo 1000 migrantom v Evropi, bi pomagali 135-tisočim v Afriki ali Aziji!

https://twitter.com/V_of_Europe/status/9
44531664457347072

....nikakor ne razumem naših "humanitarcev",.....ki zagovarjajo pomoč le tisočim,...namesto 135.000 beguncem!
patriot1970
# 24.12.2017 ob 12:54
Ocenjuje, da "se v srednji in zahodni Evropi še vedno vse prepogosto zviška gleda na mlajše države članice na vzhodu",

...in to naj bi izrekel Avstrijec, ki je sestavil koalicijo z skrajno desnico? Saj ga bodo skrajni desničarji linčali,.....ali pa skrajna desnica sploh ni skrajna?
frgo
# 24.12.2017 ob 12:51
Je pa res, da kvote niso rešitev saj k nam praktično nihče noče pa jih vseeno silimo biti tu.

Normalno, ker so sami ekonomski migranti. Za begunce, ki bežijo pred bombnimi eksplozijami je pa v Sloveniji pravi raj.
Bivši uporabnik
# 24.12.2017 ob 13:05
Od kje pa naj bi prihajali begunci v Evropo... V Siriji se vojna končuje in se begunci počasi vračajo na domove... Tako , da res ne vem, od kje naj bi prišel kakšen nov val beguncev...Hja.. Morda se pa načrtuje, kakšno novo "demokratizacijo" in je to razlog...
osservatore
# 24.12.2017 ob 12:46
Prerazporeditev beguncev med članicami EU-ja v skladu z obveznimi kvotami, ki jim več držav ostro nasprotuje, je po mnenju novega avstrijskega kanclerja Sebastiana Kurza napačna pot in vodi le v še večji razkol EU-ja.

Kurz ima prav. Da ne bo ostal samo pri leporečenju?

Kljub temu je Kurz podprl postopek Evropske komisije proti Poljski, saj da "sta pravna država in demokracija temelj Evrope, o katerem se ni mogoče pogajati".

Aha, pa smo na rrealnih tleh. Tukaj gre očitno za Kurcevo preračunljivost???? Že kalkulira?
patriot1970
# 24.12.2017 ob 13:02
Bilo je nekaj komentarjev,...da je Kurz premlad za to funkcijo,.....hmmmmm,...kam je Evropo pripeljala politika izkušene "Merklove",....pa je žal vse preveč videno v črni kroniki,.....če slučajno spolzi skozi cenzuro!

http://www.breitbart.com/london/2017/11/25/merkels-gift-europe-anti-terror-barriers-lovingly-wrapped-christmas/
KlGr
# 24.12.2017 ob 13:04
Bravo Sebastian Kurz, daleč najboljši premier v EU.
Petja
# 24.12.2017 ob 15:04
Posiljevanje Evrope z migranti tretjega sveta se mora ustaviti.

Kako bi rekli uvažanju milijonov z nami nekompaktibilnih ljudi z nadpovprečno rodnostjo
Medtem, ko se naš rodnost na vse mogoče načine zatira?

Jaz bi temu rekla: GENOCID
luckyss
# 24.12.2017 ob 14:16
O.K.
Recimo, da je sprejemanje Afriških in drugih migrantov v Evropo humano in pametno..
Ali mi lahko kdo pove koliko jih bomo sprejeli glede na to, da so viri praktično neusahljivi...
Bo meja pri milijon, sto milijonov ali šele takrat ko bomo Evropejci bežali v Afriko...
Naj mi eden izmed teh "humanih" zagovornikov tega "uvoza" prosim to razloži..
Hvala.
levak
# 24.12.2017 ob 12:52
Kurz meni, da je prerazporeditev beguncev med članicami EU-ja napačna pot
---
Pravzaprav bi se moral pisati Lang.
dmejz
# 24.12.2017 ob 14:57
Kdor ustvarja te begunce, naj si jih vzame domov. V Evropi bi to bili Francija in VB. Niso naša letala ubila Gadafija, nismo mi prodajali orožja Sirskim teroristom,...
patriot1970
# 24.12.2017 ob 13:05
...Takrat je Kurz menil, da bi morala Evropska unija slediti primeru Avstralije, ki od leta 2013 izvaja za mnoge sporno azilno politiko,...

In zakaj je Avstralska politika sporna? Mogoče zato ker so imeli zadnjo večjo tragedijo na morju leta 2013,....kdo bo pa v Evropi odgovarjal za vse smrti na morju?

http://artsonline.monash.edu.au/theborde
rcrossingobservatory/publications/austra
lian-border-deaths-database/
DrKult
# 24.12.2017 ob 13:19
Kurz ima prav. Na njegov način bi bila pomoč bolj efektivna, pomagali bi več ljudem z manj denarja, pa tudi problematika z ekonomskimi migranti bi bila rešena.
Pigglet
# 24.12.2017 ob 12:51
OK, SamoRes. Iz tvojega prvega odstavka lahko potegnemo samo dve ugotovitvi:
1. Ali Janša ni desničar (bodimo odkriti, večina leve provinience bi se strinjala z njegovo izjavo-če le ne bi bila njegova) ali
2. S.Kurz ni desničar (s čimer se večina ne bi strinjala).
Uroš_Resnik
# 24.12.2017 ob 14:51
Migrantovanja je konec.
brain2k
# 24.12.2017 ob 13:56
"Kurz meni, da je prerazporeditev beguncev med članicami EU-ja napačna pot"

Kurz ima prav !
Tetameta
# 24.12.2017 ob 15:05
Se strinjam s Kurzem.
cairns
# 24.12.2017 ob 14:24
Simba
od kdaj je janša desničar?

Janša ni desniča in ne levičar. Obrača se tja kjer vidi korist.

Janša je samo zase in za nikogar drugega. Absolutist v stranki in privat.
Bivši uporabnik
# 24.12.2017 ob 13:48
Samo Res
ti boš še na smrtni pojstli ponavljal Janševe kvote in tisto o žici. Zate to predstavlja velikanski stres, kar lahko negativno vpliva na zdravje
patriot1970
# 24.12.2017 ob 13:16
Ocenjuje, da "se v srednji in zahodni Evropi še vedno vse prepogosto zviška gleda na mlajše države članice na vzhodu",

Ko koalicijski partner "skrajnih" desničarjev obtoži liberalno, globalistično zahodno elito superiornega obnašanja nad vzhodnimi državami.
Pravi dokaz, kako globoko je zabredla hipokritična zahodna politika! vse čestitke g.Kurzu za te, na žalost še kako resnične, besede!
Miham
# 24.12.2017 ob 15:57
maxbernie
Drugič preden se odločiš zlorabiti caps lock, se prosim s prstom sprehodi po Zemeljski krogli in malo poglej, kam vse po svetu se je iz Evrope naselila bela kobilica. Genocid v vseh Amerikah, genocid v Afrikah, genocid v Aziji, genocid v Avstraliji.

beli clovek po celem svetu izumira, ce pogledas vse te celine, dvig prezivetja v tretjem svetu je predvsem zaradi napredka v medicini, itd, ki ga je iznasel beli clovek

jaz se nisem selil ne v Ameriko, ne v Avstralijo, Afriko itd...

zakaj bi moral prepustiti Evropo Africanom in Arabcem in se pustiti zamenjati zaradi bele krivde, katere del nisem ne jaz, ne moji predniki...?

pomisli, bo Africanom v Afriki bolje, ce se tudi Evropa spremeni v Afriko?
Miham
# 24.12.2017 ob 14:48
Nemčija ima za seboj top leto, prav tako Švedska... Državi, za kateri ste napovedovali, da bosta šli v maloro.

top leto v dvigu kriminala, sploh spolnih napadov
KLIK
KLIK
Manos de Piedra
# 24.12.2017 ob 14:03
Podlo prirejanje izjav Kurza, ki ni govoril o nobenih "prebežnikih", to je beseda, ki ste si jo izmislili slovenski novinarji.

"Denn die Mi­gran­ten, die sich auf den Weg nach Eu­ro­pa ma­chen, wol­len nicht nach Bul­ga­ri­en oder Un­garn. Sie wol­len vor allem nach Deutsch­land, Ös­ter­reich oder Schwe­den."

Manipulatorski novinarji to prevajajo kot:

"Kajti prebežniki, ki se podajo na pot proti Evropi, ne želijo v Bolgarijo ali na Madžarsko. Želijo predvsem v Nemčijo, Avstrijo in na Švedsko,"

Mogoče pa si morate kupit nek nemško-slovenski slovar.
patriot1970
# 24.12.2017 ob 15:42
Govorilo se je da so migranti nijno potrebni, da bodo delali za penzije ostarelega Evropskega prebivalstva. No po takšnih novicah iz Švedske, izgleda da je Švedska sprejela še premalo migrantov,......saj planira upokojitveno starost premakniti iz 61 let na 64 let.

https://ph.news.yahoo.com/sweden-raise-earliest-retirement-age-64-170252394.html
cairns
# 24.12.2017 ob 14:21
Kurz meni, da je prerazporeditev beguncev med članicami EU-ja napačna pot

Tako meni tudi 99% Evropejcev. Seveda ti nimajo možnosti izrazit nasprotovanje islamizaciji Evrope. Višegrajci pa bodo zaradi nasprotovanja še kaznovani.
Demokracija pa taka.
Miham
# 24.12.2017 ob 14:57
Ce Merkla in Juncker poslusata denar od Sorsa in Savdijcev bolj kot lastne ljudi ni vazno kaksne barve sta

jaz sem proti Merkli in Junckerju

ne vem kako lahko dajes v isti kos Merklo in Orbana?
kako si ti lahko za "levicarja" ultrakapitalista Sorosa?

zgolj v premislek:
koliko Africanov lahko Evropa sprejme, milijon, 10, 100, 1000, pac kolikor si jih izvoli priti?

bi se morali Slovenci, ki nismo nikogar nikoli kolonizirali, kvecjemu obratno, se enostavno pustiti zamenjati?
Manos de Piedra
# 24.12.2017 ob 14:06
"V Grčiji je obtičalo več kot 60.000 prebežnikov, od tega jih je več kot 13.000 v prenatrpanih taboriščih na otokih, kjer živijo v zelo slabih razmerah. "

"Obtičalo" LOL. Kako lahko nekdo, ki beži pred vojno, "obtiči" v državi, kjer je mir?
luckyss
# 24.12.2017 ob 16:45
V Jugoslaviji smo bili tudi "multikulti"....vendar smo si bili vsaj nekako podobni...pa se ni obneslo...
Torej vemo kaj čaka to Evropo....
Torej je edino vprašanje ..ali to počnejo namerno ali so toliko bu.. ..naivni ?!
Tudi to vprašanje je retorično
;(
nvk
# 24.12.2017 ob 13:37
Vsaj en s kanckom zdrave pameti.
kon
# 24.12.2017 ob 16:17
Glas razuma! Bravo Kurz. Dejansko prvi politik po dolgem času, ki bi znal povezati Evropo. Vzhod z zahodom.
Joze Koder
# 24.12.2017 ob 15:43
Bravo Kurz, mlad pa govori bistveno pametneje kot bruseljski in berlinski okoreli politiki. Še več takih.
Bivši uporabnik
# 24.12.2017 ob 18:13
Vsem tukaj želim lepe praznike in vse lepo v letu 2018.

Najbolj si pa želim, da bi Slovence enkrat srečala pamet.

Lepo preživite zadnje dneve tega leta.
lagun55
# 24.12.2017 ob 17:41
novinarji lažete, da se kar kadi!
luckyss
# 24.12.2017 ob 16:40
Namesto da bi širili Evropo v Afriko, širite Afriko v Evropo...
No pa dajmo...vsi revni..vsi srečni....ali kaj imate za bregom ?!
Novo svetovno vojno ?! (vprašanje je zgolj retorično)...
gorencx
# 24.12.2017 ob 13:46
Bravo Sebastian. Tako se govori.
aktivist
# 24.12.2017 ob 13:03
Kurz, ki je sicer desnicar ni tako sporen, ce se mene vprasa. Begunsko krizo je treba nekako resit. Kar se tice pa Poljske je pa pravilno, da se ji odvzame pravica glasovanja, ce ruši pravno drzavo. Prav ima.
paver
# 24.12.2017 ob 21:07
Kdaj se bo pri nas rodil kakšen Kratki.
Branko3
# 24.12.2017 ob 19:10
V celoti se strinjam s Kurtzem.
Enakost za vse
# 24.12.2017 ob 16:09
Italjani jih sedaj "uvažajo" z letali. In to take IZBRANE. Zato naj VSE ki pridejo v Italijo zadržijo zase, ko se bojo pa integrirali, prestopili v katoliško vero, in postali normalni priseljenci, pa se lahko po predhodnem dogovoru preselijo kamorkoli.
cairns
# 24.12.2017 ob 14:26
Kljub temu je Kurz podprl postopek Evropske komisije proti Poljski, saj da "sta pravna država in demokracija temelj Evrope, o katerem se ni mogoče pogajati".

Potem pa naj podpre še uveljavitev 7.člena proti Hrvaški.
Simba
# 24.12.2017 ob 14:15
pigglet: "Ali Janša ni desničar "

od kdaj je janša desničar? resno, na podlagi česa je lahko janša desničar. Lahko je desničar po slovensko, definitivno pa ni desničar.
josh k.
# 24.12.2017 ob 13:21
Se strinjam, sploh glede vzhodne Evrope. No razen, če samo piha na dušo in išče širšo podporo. Bomo videli, čakamo dejanja.
Enakost za vse
# 24.12.2017 ob 19:28
firtoh # 24.12.2017 ob 18:11 Avstrijci tisočkrat več migrantov kot mi.Imajo 2,3 migranta/1000 prebivalcev oz. 2015 je bilo migrantov za 18,2% populacije.(vir International organisation for migration).Pa imajo skoraj ves čas desnosredinske stranke na oblasti

V Sloveniji imamo 338.000 migrantov Slovene 83.1%, Serb 2%, Croat 1.8%, Bosniak 1.1%, other or unspecified 12%, če šteješ na način kot IOM. oz 4,91 migranta/1000 prebivalcev. Pa imamo od zadnjih 28 let, 23 let leve stranke na oblasti. Kdaj jih bomo imeli pol manj ???
Bivši uporabnik
# 24.12.2017 ob 17:57
Poglejte trenutno stanje v Sloveniji - nič en funkcionira kot mora. Poglejte kakšne plače si nakazujejo na DUTB po 15 jurjev delavec pa za 3x več dela prejme 800€. Sramota kaj so naredili SMC, SD in DeSUS. Gledamo vsakodnevno uničevanje slovenskih družin in zadnje čase vedno v prisilnih selitev ljudi, ki so imeli 100€ dolga hkrati pa zlahka odpišejo 16 milijonov € dolga Jankoviču. Sramota!!! Dovolj imam tega! Priznam sem volil SMC na prejšnjih volitvah! Žal mi je danes. Kot volivec sprejmem odgovornost - ker em tako volil. Na naslednjih volitvah bom pa SDS - da vidim, če bodo storili to na kar sedaj ves čas opozarjajo - dl jim bom priložnost. Slabše itak ne more biti.
Hyperion
# 24.12.2017 ob 17:24
Spet bi se nekateri humanitarce igral. Sem slisal, da bodo vsem vam, ki zagovarjate te množične prihode, ponudil, da sprejmete iz solidarnosti vsaj enega prebeznika, dokler se mu ne uredi papirjev. Se bols, ce bi nekateri od vas kar sami ustanovil drustvo in zacel zbirati listo prostovoljcev. Nekaj cisto izvedljivega in solidarnega. Ostali pa prosim tiho.
dego47
# 24.12.2017 ob 15:57
EU dela proti Evropejcev naša vlada pa proti Slovencem,oboji pa za svoje riti.
Kazalo