Policija preiskuje izginotje denarja, so prve poročale spletne Finance. Foto: BoBo

Kot je znano, je okrožno sodišče v Kranju 2. oktobra začelo stečaj Adrie Airways, stečajni upravitelj Janez Pustatičnik pa je prejšnji ponedeljek začel delavcem vročati odpovedi pogodb o zaposlitvi. Adria Airways je na Letališču Jožeta Pučnika opravila približno polovico vseh poletov, po njenem stečaju pa so tuji prevozniki nekatere pomembnejše linije že nadomestili.

Državna sekretarka na pogovore z Lufthanso

Državna sekretarka na gospodarskem ministrstvu Eva Štravs Podlogar pa se je v torek v Frankfurtu sešla s predstavniki nemške Lufthanse v okviru analize trga letalstva, so za STA potrdili na ministrstvu. Z njo sta v Frankfurt pripotovala tudi predsednik upravnega odbora Družbe za upravljanje terjatev bank (DUTB) Tomaž Besek in glavni izvršni direktor DUTB-ja Matej Pirc.

Kot so pojasnili na ministrstvu, je srečanje sestavni del analize trga po stečaju Adrie Airways. Pri vsakršni morebitni nadaljnji odločitvi države bodo namreč pomembni tudi načrti Lufthanse, ki je s hčerinskima družbama že vzpostavila nekaj novih povezav z ljubljanskim letališčem. Kaj so prinesli pogovori, še ni znano.

Štravs Podlogarjeva je v petek na seji odbora DZ-ja za finance dejala, da na ministrstvu po stečaju Adrie Airways preučujejo pravne in poslovno-organizacijske alternative, s katerimi bo mogoče zapolniti vrzel, "vendar pa jih trenutno ni mogoče konkretizirati, saj potekajo z različnimi deležniki". Pri tem sodelujejo tudi predstavniki DUTB-ja, ki so vladni koaliciji že predstavili prva pojasnila, kaj bi pomenilo, če bi država odločila za ustanovitev državnega podjetja.

Vlada je sicer kot možnost zapolnitve vrzeli na pomembnejših linijah želela vzpostaviti možnost javne gospodarske službe, vendar je odbor DZ-ja za infrastrukturo prejšnji teden zavrnil vladni predlog novele zakona o letalstvu, s katerim bi lahko subvencionirali določene linije.

Kdo je iz trezorja Adrie ukradel 5.000 evrov?