Denis Čeh je dejal, da Večera ne bo prodal vsaj v 14 dneh po izdaji soglasja. 'V prihodnosti pa je pač vse mogoče,' dodaja. Foto: BoBo
Denis Čeh je dejal, da Večera ne bo prodal vsaj v 14 dneh po izdaji soglasja. 'V prihodnosti pa je pač vse mogoče,' dodaja. Foto: BoBo

Rok, do katerega bi družba Delo morala prodati dobrih 79 odstotkov lastništva v Večeru, se bo iztekel 24. septembra, vendar pa je po navedbah medijev glede na razvoj dogodkov to težko pričakovati. Urad za varstvo konkurence in ministrstvo za kulturo naj podjetju ne bi prižgala zelene luči za prvotni načrt nakupa časopisa.

Ponudbo za sodelovanje naj bi poslal trem podjetjem
A lastnik prekmurskega računalniškega podjetja je prepričan, da bo soglasje za nakup časopisno-založniškega podjetja dobil. Čeprav z mediji njegovo podjetje veliko sodeluje, priznava, da vseh mehanizmov njihovega delovanja ne obvlada. Zato želi k sodelovanju povabiti družbe, ki že izdajajo medije. Ponudbo za sodelovanje v poslu je tako poslal Dnevniku, Delu Revijam in avstrijski Styrii.

Čeh ne namerava postati direktor Večera
Dopolnitve nameravane transakcije pa je po pisanju današnjih medijev poslal tudi že na urad varuha konkurence. "Med njimi je tudi pismo o nameri sodelovanja z nekaterimi medijskimi hišami v Sloveniji. S temi tremi, ki jih omenjate in so se na naše pismo pozitivno odzvale, bomo iskali sinergije pri nastopanju na trgu in zniževanju stroškov," je povedal Čeh, ki ne namerava postati direktor Večera, ampak nakup časnika vidi le kot poslovno priložnost za svoje podjetje.

Petan in Schweighofer zanikala sodelovanje pri nakupu
O vstopu Dnevnika, Delo Revij in Styrie tudi v lastniško strukturo Večera po Čehovih besedah za zdaj še ni tekla beseda. Sodelovanje v konzorciju za nakup časopisa pa sta zanikala tako prvi mož DZS-ja (ta je večinski, 51-odstotni lastnik Dnevnika) Bojan Petan kot tudi Klaus Schweighofer iz Styrie.

Prodaja časopisa dvignila na noge novinarske kroge
Spomnimo: družba Delo, 79,24-odstotni lastnik Večera, je v skladu z odločbo Urada za varstvo konkurence, ki je ugotovil presežno tržno koncentracijo, prodala svoj delež majhnemu podjetju 3Lan iz Murske Sobote. Prodaja časopisa podjetju z štirimi zaposlenimi in 440 tisoč evri letnega dobička je povzročila precej razburjenja tako pri zaposlenih kot v novinarskih krogih nasploh, saj sumijo, da gre za navideznega kupca.