Asfaltiranje dostopnih cest v okolici Kozine. Foto: BoBo
Asfaltiranje dostopnih cest v okolici Kozine. Foto: BoBo

Za sklop del od Črnega Kala do Kopra so oddali ponudbo za 224,7 milijona evrov, medtem ko je bila ta navzgor omejena pri 230,7 milijona evrov.

2TDK je omenjeni konzorcij podjetij izbral tudi za gradnjo prvega odseka železniške povezave od Divače do Črnega Kala, kjer je bila cena navzgor omejena na okoli 472 milijonov evrov. Kolektorjev konzorcij je oddal najugodnejšo ponudbo za nekaj nad 403,6 milijona evrov, a to odločitev izpodbija neizbrani Strabag.

Konzorcij omenjenega avstrijskega podjetja v sodelovanju z nemškim podjetjem Ed Züblin in turško družbo Gülermak Agir je sicer za dela od Divače do Črnega Kala oddal ponudbo za nekaj manj kot 463,5 milijona evrov.

Sorodna novica Drugi tir v infografiki: Po 10 vladah in 16 različicah se bo vprašalo še ljudstvo

V 2TDK računajo, da bodo dela pri drugem tiru stekla maja. Leta 2025 bo drugi tir Divača–Koper po zagotovilih generalnega direktorja 2TDK Pavla Hevke zgrajen, leto pozneje pa izročen v uporabo.

Nadzor za dva milijona

Uprava družbe 2TDK je sicer pred nekaj dnevi razveljavila odločitev o izbiri ormoškega podjetja Mind inženiring za supernadzornika pri gradnji drugega železniškega tira Koper–Divača.

Pridobili bodo dodatno pravno mnenje in opravili dodatno presojo ponudbe.

Kot so razkrili v oddajah TV Slovenija, je podjetje, ki ima komaj dva zaposlena, še do lani sodelovalo s Kolektorjem in državno družbo za upravljanje investicij DRI, oba pa bi Mind inženiring pri projektu nadziral.

Vrednost pogodbe za supernadzornika je skoraj 1,9 milijona evrov.

Podpisana pogodba za drugi tir