Strabag je za prvi odsek ponudil 60 milijonov evrov višjo ceno od Kolektorja. Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
Strabag je za prvi odsek ponudil 60 milijonov evrov višjo ceno od Kolektorja. Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.

Za prvi sklop od Divače do Črnega Kala, kjer je bila cena omejena pri okoli 472 milijonih evrov, je Kolektor CPG v sodelovanju s turškima podjetjema Yapi Merkezi in Özaltin oddal najugodnejšo ponudbo za nekaj nad 403,6 milijona evrov, medtem ko je konzorcij avstrijskega Strabaga v sodelovanju z nemškim podjetjem Ed Züblin in turško družbo Gülermak Agir oddal ponudbo v vrednosti nekaj manj kot 463,5 milijona evrov.

Prvi odsek drugega tira bo gradil Kolektor CPG

Iz 2TDK-ja so sporočili, da je Strabag glede te odločitve vložil revizijski zahtevek. Kolektorjev konzorcij je bil medtem edini, ki je oddal ponudbo tudi za dela na odseku med Črnim Kalom in Koprom. Ponudil je ceno 224,7 milijona evrov, medtem ko je bila ta omejena pri 230,7 milijona evrov. Iz 2TDK-ja so sporočili, da podpis pogodbe z izbranim konzorcijem načrtujejo 31. marca.

V 2TDK-ju ob tem računajo, da bi dela na trenutno največjem infrastrukturnem projektu v državi stekla maja. Leta 2025 bo drugi tir Divača–Koper po zagotovilih generalnega direktorja 2TDK-ja Pavla Hevke zgrajen, leto pozneje pa predan v uporabo.