Hangarji so povsem polni že od oktobra. Foto: BoBo
Hangarji so povsem polni že od oktobra. Foto: BoBo

Takrat se začne visoka sezona v vzdrževalnih organizacijah, traja pa običajno vse do velike noči. Ravno obratno je pri letalskem prevozniku Adria Airways, pri katerem zimski meseci predstavljajo nizko sezono.

"S poslovanjem v prvih dveh mesecih letošnjega leta smo zelo zadovoljni. Ne nazadnje zimski meseci predstavljajo našo visoko sezono. Tako prihodki kot poslovni izid sta skladna z načrtom oz. ga celo rahlo presegata," je pojasnil glavni izvršni direktor družbe Maks Pele.

Pričakujejo tudi popolnoma zasedena marec in april, stanje v poletnih mesecih pa je še nejasno, a vseeno upajo, da bodo dobro zapolnili kapacitete, je še povedal Pele.

Podjetje predvideno za privatizacijo
Družba je na seznamu 15 podjetij, predvidenih za privatizacijo, in že v postopku prodaje, ki se je zavlekla. Lastnika Aerodrom Ljubljana in državna Posebna družba za podjetniško svetovanje sta rok za oddajo zavezujočih ponudb zaradi interesa dodatnih ponudnikov podaljšala do 20. marca. Po neuradnih informacijah sta zavezujočo ponudbo že oddali družbi Express Airways in Avia Solutions.

Postopek prodaje ne ovira dela v družbi, bolj je problem pomanjkanje obratnega kapitala, druga ovira pa je nesposobnost stroškovnega prilagajanja sezonskosti poslovanja, je zatrdil Pele.

Težavno lansko leto
Lani se je Adria Airways Tehnika srečala z nekaj več težavami, a je leto vseeno končala pozitivno. Kot je pojasnil izvršni direktor Pele, poslovni izidi še niso revidirani, je pa jasno, da so s približno 18,5 milijona evrov prihodkov leto zaključili na zeleni veji.

Letos načrtujejo približno 19,5 milijona evrov prihodkov in milijon evrov dobička, leta 2013 pa so ustvarili 20,7 milijona evrov prihodkov in 900.000 evrov čistega dobička.