Foto: BoBo
Foto: BoBo

Direktorica Fraporta Slovenija Babett Stapel je ob robu novinarske konference Slovensko-nemške gospodarske zbornice v Ljubljani ocenila, da letalski promet na Brniku dobro okreva, pri čemer je treba upoštevati tudi posebnosti ljubljanskega letališča.

"Ljubljansko letališče namreč v primerjavi s številnimi drugimi letališči v regiji ne zaznava opaznejšega notranjega prometa in zdomskega prometa, Slovenija pa tudi ni destinacija za množični turizem, kot so denimo grški otoki," je dejala.

"Po naših ocenah je promet na ljubljanskem letališču na zelo dobri poti k popolnemu okrevanju, kar dokazujejo tudi rezultati prvih štirih mesecev letošnjega leta," je pojasnila. Do konca aprila so našteli skupno okoli 300.000 potnikov, kar je 50 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Nekatere povezave so že okrevale na predkoronske ravni. Za celotno leto pričakujejo 1,2 milijona potnikov, kar je 23 odstotkov več kot lani. Pri celoletnem številu potnikov bodo predkoronsko raven predvidoma dosegli leta 2026.

Stapel je prepričana tudi o konkurenčnosti cen storitev Fraporta Slovenija. "Ob tem intenzivno vlagamo v infrastrukturo in storitve, tako pa bo tudi v prihodnje," je zagotovila.

Očitki, da Fraport Slovenija pri privabljanju letalskih prevoznikov ne stori dovolj, se ji tako ne zdijo upravičeni. "Želim si, da bi se avtorji takšnih očitkov najprej obrnili na nas, da bi jim lahko pojasnili, kako številke kažejo nekaj povsem drugega," je poudarila.

Ob opozorilih o izjemno slabi letalski povezljivosti Slovenije se v javnosti vse glasneje omenja ideja o ustanovitvi novega nacionalnega letalskega prevoznika. Kot je poudarila Stapel, Fraport Slovenija v razprave o tej temi ni bil vključen, vendar pozdravlja vse morebitne nove letalske prevoznike. "To odločitev bo morala sprejeti država," je dodala.

Opozoril, da takšen prevoznik ne bi mogel poslovati z dobičkom, ni želela komentirati. "Vse je odvisno od poslovnega modela in povpraševanja," je dejala.