Izguba Slovenskih železnic v letu 2010 bo 30 milijonska. Foto: MMC RTV SLO
Izguba Slovenskih železnic v letu 2010 bo 30 milijonska. Foto: MMC RTV SLO

S takšnim poslovnim načrtom se je težko strinjati, je dejal Godec in pojasnil, da so nadzorniki načrt podprli, ker bodo k poslabšanju rezultatov bistveno pripomogla nekatera plačila, ki bodo zapadla v tem času.

Pregledati poslovanje Emonike
Nadzorni svet je razpravljal tudi o projektu Emonika (Potniški center Ljubljana) in upravi naročil, naj v sodelovanju s pristojnimi službami na MOL-u pri družbi Emonika zahteva pregled poslovanja. Govorili so tudi o domnevno sporni prodaji nepremičnine v Novi Gorici in, kot je dejal Anton Godec, upravi naložili, naj "poda zahtevek za pregled in morebitno ovadbo odgovornih oseb".

Pozitivno so se izrazili tudi glede morebitnega sodelovanja z nekdanjim prvim človekom nemškega Deutsche Bahna Hartmuntom Mehdornom, ki ga je Godec označil za "sposobnega menedžerja", ki bi lahko, če bo vključen, "s svojimi predlogi, znanjem in ukrepi, veliko pomagal". Posredovanja premierja Boruta Pahorja pri Mehdornu Godec ne razume kot nezaupnico upravi in nadzornikom, saj so "nadzorniki že pred tremi meseci predlagali lastniku, da bi uvedli enotirni sistem ali pa vsaj dva prokurista".

Revizija posebnih nepravilnosti ni odkrila
Nadzorniki so obravnavali tudi poročilo o posebni reviziji poslovanja SŽ-ja in njenih hčerinskih družb v obdobju med 2007 in 2009 in ugotovili, da ta ni ugotovila bistvenih nepravilnosti. Nadzorniki predlagajo, da revizijska družba KPMG pripravi povzetek poročila, ki jih bo poslovodstvo po potrebi vključilo v načrte poslovanja.