Modna obutev predstavlja vse pomembnejši segment proizvodnje. Foto: Žiga Živulović jr./BoBo
Modna obutev predstavlja vse pomembnejši segment proizvodnje. Foto: Žiga Živulović jr./BoBo

Alpina je tako še vedno velik in pomemben svetovni proizvajalec obutve za tek na smučeh, njihov cilj pa je postati tudi najboljši proizvajalec modne obutve in pohodnih čevljev na Zahodnem Balkanu.

Začetek letošnjega leta je bil za Alpino težak, zaradi programa prestrukturiranja, napovedanega odpuščanja in dragih svetovalnih pogodb je delavcem meseca marca prekipelo. Negotovosti v Alpini pa zdaj ni več.

Kot pravijo zaposleni, je vzdušje znotraj podjetja odlično, tudi dela imajo vse več. Roman Miklavčič, predsednik sindikata, v Alpini pravi: "Danes delo v Alpini poteka zelo dobro, je dokaj dobro organizirano in tu imamo veliko novih naročil."

Bodo tudi odpuščanja, a dobivajo nove kupce
S tako imenovanim mehkim odpuščanjem bo moralo do konca leta Alpino zapustiti 45 od 1.737 ljudi. Odpustili bodo tiste, ki se bodo lahko nato hitro upokojili. Prihodki iz poslovanja celotne skupine na letni ravni znašajo 58 milijonov evrov.

Ponovno so pridobili naročila pomembnega nemškega kupca, pridobili so novega kupca na ruskem trgu, resno računajo tudi na prodajo v Dubaju, Kuvajtu, Kanadi in Ameriki. Predvsem si želijo povečati proizvodnjo modne obutve, trenutno izdelajo 900.000 parov modnih čevljev na leto.

"Poleg športa je to eden izmed segmentov, ki samo narašča, zelo smo zadovoljni, ker osvajamo svet, smo v 28 državah sveta, več kot 80 odstotkov izvozimo," je povedal Franci Kavčič, direktor divizije moda v Alpini.

Prav danes pa so predstavili tudi novo kolekcijo modne obutve, ki so jo ustvarili s priznanima modnima oblikovalcema Urško in Tomažem Dražem, z njo želijo osvojiti in začrtati nove smernice modne obutve v Sloveniji.