Kazazićeva svoja platna pogosto razdeli na več polj. Foto: Galerija Hest
Kazazićeva svoja platna pogosto razdeli na več polj. Foto: Galerija Hest

Tisti, ki so pričakovali razvoj v tej smeri, pa bodo ob odprtju njene naslednje razstave lahko zelo presenečeni. Kazazićeva se namreč tokrat ni lotila upodabljanja rok ali katerega drugega dela, kot bi morda kdo pričakoval, ampak na platnu upodablja prizore iz vsakdanjega življenja. Kot je v napovedi predstave, ki jo bodo v galeriji Hest v Ljubljani odprli 25. 10. ob 20.00, zapisala Petra Skaberne, so njeni izdelki pravi short cuti ali kratke zgodbe, ki so v književnosti vedno bolj priljubljene, širijo pa se tudi v slikarstvo. V Sloveniji jih pomaga gojiti prav Kazazićeva.

Še iz časov čevljev je mlada slikarka, rojena v Beogradu, diplomirala pa je pri Mladenu Jernejcu na Visoki strokovni šoli za slikanje in risanje v Ljubljani, ohranila intimizem in pripovednost, ki sta njeni najmočnejši orodji. Ikonografija je osebno izpovedna, obiskovalci pa lahko med ogledom razstave dobijo občutek, da na stenah galerije Kazazićeva razobeša strani iz svojega osebnega dnevnika. Ker ima pisanje tako rada, pa se ga ne vzdrži niti pri slkarstvu, ampak tudi svoje likovne izdelke dopolni s posameznimi besedami. "Dnevniški" občutek je zato le še močnejši.

Do zdaj je imela Kazazićeva eno samostojno razstavo, in sicer leta 1996 v Kafe-Galeriji v Ljubljani. Toliko bolj pestro je njeno sodelovanje na skupinskih razstavah. Art Association Gallery of Las vegas, Galerija Vodnjan Pula, Galerija Drama Ljubljana, Galerija KUD-a France Prešeren, Pallazzo Cappello Venexia, San't Elena v Benetkah, La Habra Art Association Gallery in Bluebird Art House v Los Angelesu je le nekaj razstavišč, kjer so visela njena dela.