Foto: BoBo
Foto: BoBo

Nov nadhod s postajno dvorano z dvigali, tekočimi stopnicami in tudi tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod bo omogočal pešpovezavo med centrom mesta in Bežigradom (z Masarykove do Vilharjeve ceste).

V postajni dvorani so predvideni prostori za prodajo kart, čakalnica za potnike, sanitarije ipd. Skupna bruto tlorisna površina predvidenih objektov nadhoda s postajno dvorano znaša 13.665 kvadratnih metrov. Nadzemna višina predvidenih objektov bo do največ 24 metrov, največja globina pa približno 4,8 metra od kote terena.

V okviru projekta železniške postaje Ljubljana je predvidena tudi nadgradnja tirne infrastrukture, signalnovarnostnih naprav ter rekonstrukcija obstoječega podhoda z razširitvijo za kolesarje ter dostopi na severni in južni strani ter gradnja dvigal za dostop na perone iz podhoda.

Predvidena je tudi nadgradnja peronske infrastrukture s prilagoditvami za gibalno ovirane osebe, dvig peronov na 55 centimetrov nad gornjim robom tirnice in novi nadstreški, so zapisali na direkciji za infrastrukturo.

Javno naročilo za izvedbo osrednjega dela postaje bo objavljeno še letos. Za izdelavo projektne dokumentacije so sicer odobrena evropska sredstva v okviru instrumenta za povezovanje Evrope. Prav tako so za izvedbo nadgradnje zagotovljena povratna evropska sredstva iz načrta za okrevanje in odpornost.