Na nujnost infrastrukturne prenove v okolici slovenskobistriškega Impola se govori že dolgo. Foto: Danijel Poslek
Na nujnost infrastrukturne prenove v okolici slovenskobistriškega Impola se govori že dolgo. Foto: Danijel Poslek
Impol, Slovenska Bistrica, zahodna obvoznica
Impol si obeta, da bo sprememba prometnega režima sprostila prostor za nadaljnje prostorske širitve skupine Impol, sama obvoznica pa da bo razbremenila mestno jedro, čez katerega zdaj poteka ves tovorni promet, namenjen v to slovenskobistriško podjetje. Foto: Danijel Poslek

Na nujnost infrastrukturne prenove v okolici slovenskobistriškega Impola se govori že dolgo. Občina je projekt zdaj razdelila v dva dela in že potrdila širitev poslovnega območja. Ta bo Impolu omogočila rast, obenem pa že vključevala del cestne infrastrukture, ki se bo navezala na zahodno obvoznico kraja. Vrednost prvega dela projekta je približno 2,8 milijona evrov.

"Pričakuje se razpis ministrstva za gospodarstvo, ki bi naj pomenil širitev obstoječih poslovnih con tam, kjer so potrebe. Ta naložbeni program bi tako občini omogočil, da kandidira za ta sredstva", pojasnjuje župan Slovenske Bistrice Ivan Žagar.

Kot je razvidno iz gradiva, ki ga je potrdil občinski svet, v Slovenski Bistrici pričakujejo, da bi na omenjenem razpisu pridobili nekaj več kot dva milijona evrov državnega denarja, preostalo bi občina zagotovila iz lastnih sredstev, širitev poslovne cone pa bi lahko bila končana prihodnje leto.

Razbremenitev starega mestnega jedra
Drugi del infrastrukturne preskrbe Impola pa je gradnja zahodne obvoznice. Skupaj s prej omenjenimi skoraj tremi milijoni bo projekt stal več kot deset milijonov evrov. Obljuba države je, da bo ta denar našla v proračunu. "Če bo državni nivo izpolnil svoj del in zagotovil sredstva, potem je lahko ta obvoznica končana v dveh ali treh letih," je optimističen Žagar, kot razlog za optimizem pa navaja tudi podporo predsednika vlade Mira Cerarja, ki se je s problematiko seznanil ob nedavnem obisku Podravja.

Da je gradnja omenjene infrastrukture in tudi obvoznice nujna, so nam potrdili tudi v Impolu, kjer so zapisali, da bodo po širitvi poslovnega območja še povečali število delovnih mest, pri projektu pa bodo sami sofinancirali gradnjo električnega daljnovoda.

Impol si sicer tudi obeta, da bo sprememba prometnega režima sprostila prostor za nadaljnje prostorske širitve skupine Impol, sama obvoznica pa da bo razbremenila mestno jedro, čez katerega zdaj poteka ves tovorni promet, namenjen v to slovenskobistriško podjetje.

Več podrobnosti glede prihodnosti omenjenega projekta bo najverjetneje znano konec meseca, predstavniki družbe Impol in občine Slovenska Bistrica naj bi se namreč 26. aprila z vladno stranjo pogovorili o nadaljnjih korakih.