En pas naj bi bil v prihodnje namenjen kolesarjem. Foto: Tjaša Škamperle
En pas naj bi bil v prihodnje namenjen kolesarjem. Foto: Tjaša Škamperle

Meritve prometa na stari cesti med Koprom in Izolo so pokazale, da se je ta po odprtju predora Markovec močno zmanjšal. Izolski župan Igor Kolenc je takšne rezultate pričakoval. "Graf pokaže vse. Obremenjenost lokalnih cest je po odprtju predora Markovec padla z več kot 30.000 na manj kot 10.000 vozil in vztrajno pada," je dejal.

Izolski župan trdi, da 70 odstotkov teh vozil ima vinjeto, zato so prepričani, da uvedba enosmernega prometa ne bo povzročila povečanega prometa skozi Markovec. "Informacija krajanom je zelo jasna: ta cesta ne bo dodatno obremenjena," pravi Kolenc.

In kako bi potekal enosmerni promet? "Enosmerni promet bi potekal od polnoči do 12.00 iz Pirana in Izole proti Kopru ter v popoldanskem času v nasprotno smer," pojasnjuje izolski župan. En pas bi torej ostal, na voljo bi bil za kolesarje. Med seboj bi ju ločili z varovalno ograjo.

Za uresničitev potrebujeta občini 400.000 evrov. A počakali bodo na odgovor vlade glede predloga o uvedbi t. i. lokalne vinjete.

"Prepričan sem, da bo to zelo hitro. Po naših informacijah se nekaj dogaja, razmišljajo v tej smeri. Ko so videli, da na Madžarskem to obstaja, so spremenili mnenje. Res računam na razsodnost predsednika vlade," je dejal koprski župan Boris Popovič.

Popovič odločitev pričakuje sredi septembra, zato je jasno, da enosmernega prometa v tem poletju še ne bo.