Nedokončana avtocesta povzroča - zlasti poleti in med prazniki - številne zastoje in slabo voljo. Foto: BoBo
Nedokončana avtocesta povzroča - zlasti poleti in med prazniki - številne zastoje in slabo voljo. Foto: BoBo
Le izbrani izvajalci za odsek Draženci-Gruškovje

Z državnega upravitelja avtocest (Dars) so sporočili, da bo konzorcij pod vodstvom Pomgrada (v njem so še podjetja GGD, CGP Novo mesto ter CP Ptuj) gradil 7.260 metrov dolgo prvo etapo med Draženci in Gruškovjem, s ceno 56,2 milijona evrov pa so bili ugodnejši od preostalih 12 ponudnikov.

Začetna dela na drugi etapi omenjene trase pa bo začel opravljati sarajevski Euro Asfalt, ki je oddal ponudbo, vredno nekaj manj kot 6,2 milijona evrov. Obe ceni sta z vključenim DDV-jem, so dodali na Darsu.

Po njihovih besedah gre za trenutno izredno nevaren odsek med Draženci in Gruškovjem ter edinih nedokončanih 13 kilometrov na 2.300 kilometrov dolgem odseku med Hamburgom in Solunom.

Veliko hude krvi je v povezavi s tem odsekom lani povzročil novi infrastrukturni minister Peter Gašperšič, ko je na svojem parlamentarnem zaslišanju izpostavil, da gradnja 13-kilometrskega avtocestnega odseka od Dražencev do mejnega prehoda Gruškovje, na katero domačini, ki so siti obljub, čakajo že 20 let, ni med prednostnimi nalogami.

Izjava je tamkajšnje prebivalstvo spravila na noge, ki je zahtevalo takojšnjo gradnjo avtocestnega odseka. V nasprotnem primeru so zagrozili z zaprtjem odseka. Grožnje so očitno učinkovale, saj je Dars v nekaj več kot šestih mesecih le uspel najti izvajalce del. Ocene so, da naj bi Dars gradnjo končal nekje leta 2018, za odsek pa bo potrebnih okoli 120 milijonov evrov.

Le izbrani izvajalci za odsek Draženci-Gruškovje