Na izjemno nogometaševo gesto so se odzvali tudi v njegovi domovini in časnik A Bola je omenjeni dobrodelni akciji namenil celotno stran. Foto: MMC RTV SLO
Na izjemno nogometaševo gesto so se odzvali tudi v njegovi domovini in časnik A Bola je omenjeni dobrodelni akciji namenil celotno stran. Foto: MMC RTV SLO
CR7
Dres s podpisom: 9.000 dobrodelnih evrov. Foto: Val 202

Zveza prijateljev mladine Ljubljana je ustanoviteljica izjemne akcije, ki s pomočjo nacionalnega radia pomaga številnim otrokom iz socialno najbolj ogroženih družin. Žalostne zgodbe preštevilnih slovenskih družin, predstavljene v okviru dobrodelne akcije Botrstvo, so se dotaknile tudi agencije Players Promotion.

Ta je letošnje poletje v Madridu pridobila podpisan dres trenutno najboljšega nogometaša na svetu Cristiana Ronalda, ki se na dobrodelne pobude vselej rad odzove. Na izjemno nogometaševo gesto so se odzvali tudi v njegovi domovini in časnik A Bola je omenjeni dobrodelni akciji namenil celotno stran. Predstavil je zgodbo o tem, kako je podpisan nogometni dres zvezdnika portugalske reprezentance in madridskega Reala Cristiana Ronalda 65 slovenskim otrokom iz socialno ogroženih družin in otrokom s posebnimi potrebami omogočil ogromno veselje in čudovito izkušnjo.

"Cristiano Ronaldo ni okleval, temveč se je z veseljem odzval in prispeval svoj delež k sodelovanju. 29-letni Portugalec pogosto aktivno sodeluje pri humanitarnih akcijah, ampak tega ne želi izpostavljati v javnosti. Raje družbi vrača brez medijskega pompa," so zapisali v A Boli.

Ob tem so navedli, da je licitacija prekosila vsa pričakovanja, saj se je ob koncu razvila v pravo "vojno" za dres Real Madrida s številko sedem na hrbtu, seveda v tistem najbolj pozitivnem pomenu besede. Kar 9.000 evrov je bila končna cena, to pa je pomenilo, da je bila pričakovana številka osrečenih otrok (30) več kot podvojena.

Tako je plodno sodelovanje otrokom, ki se v vsakdanu srečujejo s skrbmi, pomanjkanjem in drugimi težavami, prineslo neprecenljivo poletno izkušnjo, veliko prijetnih in aktivnih uric ob morju ter - kar je nemara najpomembnejše - neizbrisljive nasmehe na njihovih obrazih.

Za podpisan dres se je med drugim potegovala nekdanja predsednica slovenske vlade Alenka Bratušek, na koncu pa je bil najbolj vztrajen Samo Kupljen, ki je licitiral v imenu podjetja Bauhaus. Švicarsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo orodja in različnega gradbenega materiala, je Ronaldov dres hranilo v prostorih v Ljubljani, kmalu pa bo svoje mesto našel v prostorih mariborske trgovine.

"Bili smo presenečeni in obenem osupli. Niti v najbolj optimističnih sanjah si nismo upali pomisliti, da bi lahko zbrali podobno vsoto. Z dna srca se zahvaljujem vsakemu posamezniku, ki je sodeloval, seveda pa gre prav posebna zahvala Cristianu Ronaldu, čigar mala pozornost je več kot le ogromno pomenila slehernemu otroku," je dejal Jaka Jakopič, vodja pisarne pri agenciji Players Promotion.