Foto:
Foto:
Gaspari misli na jutri

Povedal je, da so tako koncept kampanje kot argumenti, ki jih ponuja za reševanje težav, usmerjeni v prihodnost, saj če želimo biti danes zadovoljni, moramo misliti na jutri. Gaspari je predstavil tudi volilni spot, ki bo prvič predvajan na dan gluhih, s čimer želi opozoriti na skupine, ki so tudi v medijih premalo opažene.

Gaspari opozarja vse, tudi medije, da med slovensko populacijo obstajajo tudi osebe, ki imajo težave s sluhom. Gre za opozorilo družbe na tovrstno težavo, ne pa samo za nabiranje volilnih glasov. V osnovi je volilna kampanja, po besedah Gasparija, sestavljena verjetno kot mnoge druge, pri tem so pomembne medijske vsebine tiste, ki se vidijo, in tiste, ki se slišijo.

Kaj vse pomeni "misliti na jutri"?
Misliti na jutri pomeni, da je ves koncept kampanje usmerjen v prihodnje in pozitivno, torej z utemeljitvami za reševanje težav tam, kjer so, in za odpiranje možnosti tam, kjer jih ni. Danes je treba reševati vprašanja, in jih ne puščati za reševanje drugim, meni Gaspari. Poleg tega misliti na jutri pomeni tudi ustrezen medgeneracijski sporazum, oboji - starejši in mlajši - morajo gledati naprej. "Pogled naprej ima vsebinski značaj, poskuša ljudi nagovoriti, da sami gledamo v prihodnost pozitivno, kar pomeni tudi odgovorno," je dodal Gaspari.

"V kampanjo gremo s pozitivnimi sporočili - sporočili, ki ljudi najbolj zadenejo tam, kjer jih najbolj zanimajo - torej v iskanje najbolj zanimivih in potrebnih odgovorov," je dejal predsedniški kandidat. Mitja Gaspari je še povedal, da je edini kandidat, ki je sam organizator svoje volilne kampanje in bo zato tudi odgovoren za njeno korektnost in za finančno plat.

Gaspari misli na jutri