Sašo Hribar je za MMC komentiral predvolilno kampanjo in nastope predsedniških kandidatov. Foto: RTV SLO
Sašo Hribar je za MMC komentiral predvolilno kampanjo in nastope predsedniških kandidatov. Foto: RTV SLO

Medijska kampanja je načrtovana kot televizijska prodaja. Izdelek, ki je slab ali ni ne vem kaj, se z uspešno propagando dobro prodaja.

Sašo Hribar
Soočenje kandidatov
Hribar meni, da mora imeti predsednik močan ego in da mora biti narcisoiden. Foto: RTV SLO

To je tako, kot če bi se pomerila klub iz tretje slovenske nogometne lige in Arsenal.

O udeležbi Pečaričeve in Piberlove v predsedniški tekmi

Kandidati so namreč napovedovali, da se bodo zavzemali za pravno državo, kar daje slutiti, da tega v Sloveniji nimamo. Zavzemali se bodo tudi za socialno državo, za tiste, ki so na robu preživetja, iz tega pa izhaja, da je stanje v Sloveniji katastrofalno.

Radijski in televizijski voditelj Sašo Hribar meni, da je Zmago Jelinčič edini, ki je konkretno odgovarjal na vprašanja, nekoliko je umiril konje in totalitaristično nastopaštvo. Dodaja, da bo v prihodnje treba odgovarjati konkretno in pokazati na krivca. Letos je po Hribarjevem mnenju namreč zadnjič dopustno nekonkretno odgovarjanje, v prihodnje pa bodo ljudje zahtevali konkretne podatke.

Kakšni pa so se vam zdeli kandidati? Komentirajte na forumu.

Predsednik mora imeti močan ego in biti mora narcisoiden


Prijetno presenečen je bil Sašo Hribar nad Eleno Pečarič, saj ga je ob spremljanju prevevalo občutje neskončnega poštenja in skromnosti. Vendar pa meni, da to za predsednika ni dobro, saj mora imeti predsednik močan ego, biti mora narcisoiden in niti malo skromen.

Glede nastopa Lojzeta Peterleta je dejal, da je bil ta šolano diplomatski, vprašanja pa je zavil v dvoumnost. Meni, da bo ugajal širši populaciji. Za Danila Türka pa je Hribar dejal, da je nekakšna uravnilovka med desničarskim in levičarskim sistemom, je sredinsko všečen, in meni, da bo pritegnil veliko ljudi.

Gaspari prezahteven za povprečnega volivca
Gaspari je po Hribarjevem mnenju dosti opozarjal na gospodarsko situacijo in napovedal določene rešitve. Vendar pa se mu zdi, da je nekoliko prezahteven za povprečnega volivca, na povprečno stran pa se ni spustil. Ob tem ostaja vprašanje, ali bodo višjeizobraženi volivci, ki se po navadi volitev ne udeležujejo množično, odšli na volitve.

Krajnc je premlad in neverodostojen, meni Hribar, sicer ima zdrave ideje, a je nastopil bistveno prezgodaj. Uspelo mu bo enkrat v prihodnje. Monika Piberl pa je po Hribarjevem mnenju stranski produkt nečesa, ni imela izdelanega koncepta, njen nastop pa je bil slab. Vendar pa je to opravičljivo, saj sta ona in Pečaričeva za kampanjo porabili od 1.000 do 2.000 evrov, kar je približno stokrat manj kot kandidati, ki imajo za izvolitev največ možnosti.

A. M.

Medijska kampanja je načrtovana kot televizijska prodaja. Izdelek, ki je slab ali ni ne vem kaj, se z uspešno propagando dobro prodaja.

Sašo Hribar

To je tako, kot če bi se pomerila klub iz tretje slovenske nogometne lige in Arsenal.

O udeležbi Pečaričeve in Piberlove v predsedniški tekmi