Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 7 glasov Ocenite to novico!
kolesa
Kolesa so v Ljubljani skorajda neke vrste "javna last". Foto: BoBo

1.300 koles so lani ukradli samo v Ljubljani. Kako ga vi zaklepate?

Številni kraje sploh ne prijavijo
8. julij 2017 ob 19:44
Ljubljana - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Kraje koles so v poletnih mesecih še pogostejše kot sicer, zato ga vedno priklenite s kakovostno ključavnico iz verige, svetuje policija.

Prejšnji teden je po spletu zaokrožil posnetek, na katerem zlikovec sredi belega dne v središču Ljubljane poskuša ukrasti kolo. Policija je nepridiprava identificirala, zdaj pa išče lastnika teh dveh koles, ki sta bili v torek popoldne parkirani na Slovenski cesti. Da bi predrzneža lahko kaznovali, mora namreč poskus tatvine prijaviti lastnik kolesa.

Po podatkih policije je bilo lani v Sloveniji ukradenih 2.100 koles, samo v Ljubljani več kot 1.300. In ob tem številni kraje starejšega, manj vrednega kolesa sploh ne prijavijo.

Zato policisti svetujejo, da jih tudi zaklenete - pomembno je, s čim. Tanjše ključavnice za tatove bolj kot ne predstavljajo le moralno oviro, pravi izkušeni ključavničar; tat jih lahko preščipne že z manjšimi kleščami.

Več si poglejte v spodnjem prispevku Sarah Neubauer

VIDEO
Kako zavarovati kolo pred nepridipravi
A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
NNNP
# 08.07.2017 ob 20:26
Samo prvič sem bil tako naiven, da sem šel krajo prijavit. Tistemu, ki je delal zapisnik je šla zadeva zelooo na živce. Oni se ukvarjajo z dosti bolj pomembnimi stvarmi. Zato jih nisem obremenjeval, ko so mi (moji familji) ukradli naslednjih deset koles.
mikic007
# 08.07.2017 ob 20:33
Krade se tudi organizirano, s kombiji. Te pa bi policija morala dobit, ker se potem tudi na veliko prodaja. Zanimiva je percepcija. Kraja robe za 40e v trgovini se preganja z vsemi sredstvi, kraja kolesa, ki nobeno ni manj kot 40e gre mimo, kot da se ni nič zgodilo. Res dobra ključavnica stane 100e plus, te še bolj boli, ko jo prerežejo..
smradulja
# 08.07.2017 ob 20:04
zanimivo da se nič ne ukrepa glede tega. policije to namreč niti najmanj ne briga. pa je kolo lahko še kako vredno
Gepard007
# 08.07.2017 ob 19:52
Pametno bi bilo zapisati kakšno kazen je dobil nepridiprav, ki je kradel kolesa. Verjamem, da je že na prostosti in jih še naprej krade, ker imamo neučinkovite kazni!!
mornar1310
# 08.07.2017 ob 19:56
Zivimo z naravo in vozimo Kolo.
firtoh
# 08.07.2017 ob 20:21
Koliko jih je pa takih,ki kraje ne prijavijo,ker nimajo več računov ali pa ne vedo serijskih številk na okvirju.Meni so v 20-tih letih ukradli tri,kjer nisem prijavil kraje
STRIKE
# 08.07.2017 ob 20:00
Dva dni nazaj so mi ga ukradli pred City parkom v Ljubljani!

Tudi veriga ni pomagala!
vladarsvemira
# 08.07.2017 ob 21:07
Veliko jih hodi okrog po Ljubljani z ruzakom in notri klešča in cvikarce za pretrgat ketno kradejo kolesa in se s tem preživljajo. Mislim, da je zgoraj omenjeno število precej manjše kot dejansko ukradeno število koles. Je pa res žalostno, da človek pade na tako niske veje da krade za preživetje.
Rozmarin
# 08.07.2017 ob 20:03
@STRIKE
Poglej če se že prodaja na bolhi.
svyatoslav
# 08.07.2017 ob 21:58
Večina koles se ukrade za dozo šusa. Tudi ljubljanski narkomani morajo preživeti. To so priložnostni tatovi, ki sploh niso izbirčni, samo da kolo preprodajo rednemu odjemalcu.
Bolj premeteni in inteligentni so tisti, ki kradejo kolesa za 3000-7000 ojrov iz kleti, garaž itd. Šišenska spalna delavska naselja so najbolj na udaru.
Taka kolesa najdete na spletnih prodajnih portalih na Poljskem, v Romuniji, BiH, Bolgariji, Latviji...
Kaj reči. Ni važno kako jih priklenete, važno je, da je kolo pod nadzorom. Kar je več kot 1000 e, naj bo v stanovanju.
Kriza se pozna tudi po tem, da iz kolesarnic izginevajo cele flote ubogih koles, ki večinoma končajo v romunskih/bolgarskih/BiH kombijih. Teh ne bo nihče iskal, je pa največji udarec za njihove lastnike. Uboge mamice samohranilke in prekarijat, ki se s temi kolesi vozi 12 meecev v letu in ostanejo brez prevoznega sredstva.
amigo
# 08.07.2017 ob 21:52
Prejšnji teden je po spletu zaokrožil posnetek, na katerem zlikovec sredi belega dne v središču Ljubljane poskuša ukrasti kolo. Policija je nepridiprava identificirala, zdaj pa išče lastnika teh dveh koles, ki sta bili v torek popoldne parkirani na Slovenski cesti. Da bi predrzneža lahko kaznovali, mora namreč poskus tatvine prijaviti lastnik kolesa.

Obstaja utemeljen sum, da so našo zakonodajo pisali lopovi. Vzemimo da policija ustavi kombi poln ukradenih koles. Če se ne javijo lastniki koles, se mu opravičijo in vrnejo robo ali kako. To kar se dogaja pri nas je pravi norhaus. Policija namesto, da bi lovila tatove, daje nasvete kako naj jih zaklenemo. Potem policije ne rabimo.
Še večji križ je s pravosodnimi organi. Ne veš, če kriminal preganjajo ali pa ga ščitijo. Sramota! Plačo pa znajo dvignit. To je tudi vse.
sivakucma
# 08.07.2017 ob 21:40
prav ima Mikic007

Strike, sožalje.
Veriga ne pomaga. Če ga zakleneš ali ne. Imaš ključavnico od 3-10 mm premera. Ne pomaga. Razlika je samo v vrsti tatov. Tiste s tanjšo ključavnico kradejo neopremljeni. Ostale pa dobro opremljeni in organizirani lopovi.

Ključavnica je samo izgovor za policaje. Sam sodim v nesrečno kategorijo, ki jim je bilo odtujeno že več koles. Petkrat sem prijavil policajem. Pri zadnji kraji sem posredoval številko kolesa, fotografijo kolesa, opis lopova, čas in kraj tatvine.

Policaji so me po nekaj dopisih enkrat poklicali šele potem, ko sem podal prijavo o njihovi neaktivnosti. Enkrat in nič več.

En mesec sem iskal oglase na bolhi. Isti dan sem našel oglas z deli (enakimi kot na mojem kolesu) povedal policajem, pa so mi rekli naj jih grem kupit. Pajade. Tip je točno videl komu je ukradel kolo. Prodaja za Bežigradom kolesa pod različnimi imeni (z isto telefonsko številko več uporbnikov). Ni prodajalec, ni serviser, iz tedna v teden pa prodaja različna kolesa. In policaji. Nijente.

Časopisi pa vsake toliko časa poženejo akcijo. Kot o vročini v avgustu. Do naslednjega leta.
In to je to...
vzdev
# 08.07.2017 ob 20:46
21,12,2012, tako kot da je kje drugje kakšna razlika. Policaji pač nimajo nobene volje se potruditi za malega človeka. Pač prijaviš krajo in to je za njih končana stvar. Če bo nekdo zvečer oropal zlatarno in ukradel za 15.000€ nakita bo naslednjo jutro tam več deset policistov. Če ti pa nekdo zvečer ukrade avto vreden za 15.000€, pa boš dobil na vrata dva nejevoljna policista, ki bi bila rajši na kavi. Potem bosta na hitro izpolnila obrazec in je za policijo zgodba zaključena. Vsekakor se ne bodo potrudili, da bi avto našli.
Penny_
# 08.07.2017 ob 23:26
Ena od rešitev bi bila nastavljanje vab in policisti v civilu. Ko bi vsak teden polovili par tatov in jih ustrezno kaznovali, bi se drugi pošteno zamislili.
Poceni ukrep (policisti v civilu in nastavljanje vab), ki bi imel marsikatero korist > kraje po počivališčih, kraje koles, prostitucija, nasilništvo, preprodajanje drog...ampak dokler ni politične volje, da se to dovoli, bo še naprej isto.
ennui
# 08.07.2017 ob 22:11
Aja, pa najbolj absurdno mi je bilo nekaj let nazaj. Sem imel vodstvo po centru Ljubljane pa je ena od šolark opazila, da pred NUKom kradejo skuter. Dva tipa. En je kradel, drugi čakal na motorju. Potem sem ju začel loviti in so mi vrgli skuter pod noge in sem jim zakričal, da smo jih lepo pofotkali. Tip se je obrnil in mi začel groziti s kleščami. Ko je opazil, da nisem srednješolec sta jo oba popihala na motorju.
Smo poklicali policijo. Dali izjave. Pokazali slike. Policista pa sta rekla, da ju itak ne moreta obtožiti, ker smo preprečili krajo. WTF. Kakšen zakon je to?! Resno? Da lahko ju samo obtožijo za nastalo škodo na skuterju ne pa za krajo (ali pa poskus kraje). Še danes tega ne razumem.

In lastnika skuterja se ni našlo tako da ga je policija naložila v marico in odpeljala. Še vedno mi je to surrealno, da so tako slabo zakoni glede tega napisani.
yanker
# 08.07.2017 ob 21:44
No, lani so v Ljubljani ukradili VELIKO VEČ koles kot le 1.300. Toliko je bilo prijav, velika večina kraje sploh ne prijavi, ker je le zguba časa. Dokler se MILIČNIKI ne bodo zganili in poiskali PREPRODAJALCEV bo število tatvin raslo. Tip, ki je je bil prejšnji teden posnet je le tatič, kolesa sigurno vozi k nekomu, ki jih preprodaja naprej.
sonce12
# 08.07.2017 ob 21:33
Jaz bi rekel, da obstajata dve vrsti koles 1. tako kolo, ki ni veliko vredno in ga zakleneš kjerkoli in če ga slučajno zmanjka ko prideš nazaj si seveda žalosten, ampak nobene panike in velikih stroškov z tem pač pozabiš nanj in stakneš novega.
2. kolo ki je vredno več tisočakov in ga imaš na furi vseskozi na očeh in ga ne izpustiš izpred oči niti za sekundo
To je danes velik biznis, eni te prav zalsedujejo da vidijo potem v katero garažo boš pospravu kolo vredno več tisočakov, ko ga odtujijo, ga seveda takoj razstavijo in prodajajo kot vroče žemljice
21.12.2012
# 08.07.2017 ob 20:39
dokler to obravnavajo kot bagatelo, bo tako.
policiji se ne da, kot je nekdo napisal.
tudi telefon se jim ne da aktivno hitro izslediti, ampak traja in traja ... tam je pač emai in je lažje seveda, če na delu neuki ali priložnostni najditelji.
kolo bi morali nekako čipirati, da bi bilo skozi izsledljivo.
drugače pa klučavnice so te poceni kot puter. kolikor sem gledal test na rtlu je edini preprečil "krajo" abus granit x plus zložljiva ključavnica 5,5 mm ima ojačano železo in nniti ni pretežka z 1,6 kg .., tega jim ni šlo precvikniti nikak
Binder Dandet
# 09.07.2017 ob 06:46
Ta izjava pa zasluzi okvircek. Velja za marsikatero podrocje. Za bob leta, ce mene vprasas.

Obstaja utemeljen sum, da so našo zakonodajo pisali lopovi.
ennui
# 08.07.2017 ob 22:07
Meni so kolo ukradli . Sem šel na policijo v centru Ljubljane, ampak ker je bilo v Trnovem so me poslali na Dolgi most. Tam so naredili poročilo in to je bilo to. Policiji sem poslal kakšnih 8 mailov glede kolesa, nikoli odgovorili. Kolo je bilo vredno cca 400 evrov. Meni je katastrofa kako policija reagira, kako nič ne naredijo glede tega. In potem preložijo krivdo na žrtev. Nekaj se mora spremeniti, ker ne more bit ukradeno kolo nekaj standardnega.
m72
# 08.07.2017 ob 20:28
"@STRIKE
Poglej če se že prodaja na bolhi."


In lahko za male pare dobiš svojega nazaj. :-)
brzyy
# 08.07.2017 ob 21:29
Kako se krade na slovenski sred belega dne....
https://www.facebook.com/miha.maver/vide
os/vb.1177195991/10212996074994718/?type
=2&theater
21.12.2012
# 08.07.2017 ob 20:59
sem pogledal prispevek ... policisti NAJDEJO malo število koles ... vse pove
če greš v NY v zapor, če ne plačaš karte za podzemno (no zdaj več ne), potem bi pač pri nas uvedli posebno kazen za krajo becikla ... tak to mora funkcionirati v normalni družbi, ne pa da se vzpodbuja kraje, raja pa lahko kupuje vsaki mesec novega ali kaj?
sicer ga pa jaz še v kletnem boksu doma zaklepam, ziher je ziher, naj si ga vsaj zasluži zlikovec :)
Otman
# 08.07.2017 ob 19:59
Priklenem ga z že vgrajenim zaklepom. Nato samo še počakam na zeleno luč ter dvakratni pisk, da se prepričam, da je kolo pravilno priklenjeno.
zigadr
# 08.07.2017 ob 21:16
Ketna debela pa ključavnica cca 2kg pa nej žaga
politik kritik
# 08.07.2017 ob 20:00
Precej enostavna rešitev. Ljubljana naj še bolj razširi mrežo javnih koles Bicikelj. Ta najbrž niso podvržena ravbanju.
sivakucma
# 09.07.2017 ob 07:27
AMIGO # 08.07.2017 ob 21:52

Obstaja utemeljen sum, da so našo zakonodajo pisali lopovi.

Ničesar bolj resničnega nisem prebral v letošnjem letu. Popolnoma se strinjam s komentatorjem BinderDandet: Izjava zasluži okvirček. In naša sodna veja si jo lahko obesi na steno v pisarnah.
amigo
# 09.07.2017 ob 06:23
Če bi snemalec dogodek prijavil, pa bi policija le težko ukrepala. Poskus tatvine (storilec je kolo na koncu pustil) namreč ni kaznivo dejanje, saj je za tatvino zagrožena kazen treh let zapora, poskus pa je kazniv le za kazniva dejanja, za katera se sme po zakonu izreči tri leta zapora ali več. Če bi tatvino storilec dejansko izvedel, pa bi se moral policiji za pregon javiti tudi oškodovanec, torej lastnik kolesa. Brez oškodovanca namreč ni kaznivega dejanja.

Neuradni sogovornik iz policijskih vrst pravi, da bi bilo v tem primeru najbolje, da bi snemalec, ko je opazil storilca, takoj poklical policijo, ki bi morda lahko storilca dejansko ujela pri kaznivem dejanju tatvine.

Če prav razumem, lahko grem in režem ključavnice. Če me kdo opazi in posname pa krši moje človekove pravice. Ali se to vi hecate? Neverjetna je tale kazenska pravzaprav lopovska zakonodaja v Sloveniji. Brez problema lahko hodiš okoli z vlomilskim orodjem, saj to ni prepovedano. Mogoče lahko tudi streljaš s puško, saj če nikogar ne zadeneš to ni kaznivo. Policija pa pravzaprav ni policija saj le stežka ukrepa ko se krade in ropa. Lažje je posedanje po kafičih in lovljenje prehitrih voznikov 3 metre od table za omejitev.
svyatoslav
# 08.07.2017 ob 22:25
@ennui... kakšen zakon je to...
Z "osamosvojitvijo" je politična kleptokracija je na novo spisala kazenski zakonik in vso ostalo zaknodajo, da je lahko nemoteno kradla družbeno in državno premoženje istočasno pa ščitila "zmagovale tranzicije" pred kazenskim pregonom.
Zelo premišljeno in inteligentno spisano.
Po stari SFRJ zakonodaji to ne bi bilo mogoče.
Tako so lastniki odtujenih koles postali kolateralna škoda.
Žal, je v naši deželi oškodovani navaden državljan prepuščen samemu sebi, pa naj si bo to kolo, avto, plača, delovna doba, zdravstvo itd.
amigo
# 09.07.2017 ob 08:39
Prosim za obvezno razlago, ne bi rad kršil zakonodajo. Vrnem sem k mojemu biciklu in tam najdem neznanca, ki se zabava z žaganjem moje ključavnice. Kako naj pravilno ravnam?

Naj vljudno počakam, da poštenjak prežaga ključavnico in v miru odpelje moje kolo. Šele zdaj lahko kličem policijo, saj prej kaznivega dejanja ni bilo in bi me lahko oglobili zaradi lažne prijave.
Še posebno neprimerno bi bilo, če bi poštenjaka nadlegoval ali celo odrinil, udaril ali podobno. Slovensko pravo je v praksi neverjetno. Vzemimo da najdem kako mi nekdo posiljuje ženo. Ali lahko posiljevalca udarim ali kako drugače onesposobim. Ali pa moram klicati policijo in pustiti da posiljevalec do kraja opravi svoje delo?
amigo
# 09.07.2017 ob 06:32
Na vprašanje, ali je v splošnem posnetek, ki kaže na sum kaznivega dejanja, lahko uporabljen kot dokaz, je Nataša Pučko odgovorila, da so posnetki tatvin policiji vsekakor v pomoč in lahko v nadaljevanju tudi služijo kot obremenilni dokaz zoper osumljenca.

"Je pa z operativnega vidika bolje, da si posnetke najprej ogleda policija in poskuša identificirati storilca, saj lahko storilec na spletu prepozna sam sebe in se tako znebi ukradenega kolesa ter uniči morebitne druge materialne dokaze, pomembne za kazenski postopek," pravi.

Se pravi če imam posnetek, da mi nekdo ukrade (odtuji) kolo to ni dokaz ali kako. Storilec se pač znebi ukradenega kolesa in je nedolžen. Če dobro premislim potem lahko v Sloveniji legalno živiš od kraje koles. Slovenija je še najbolj podobna neki norišnici odprtega tipa. Polovica ne lovi lopovov, ampak jih ščiti.
dStroj
# 09.07.2017 ob 01:49
Ta tema razkriva v kakšni navidezni realnosti pravne države živimo v Sloveniji. Medtem ko policija zaradi slabih zakonov ne more opravljati svojega dela, parlament in vlada nimata niti volje niti namena povleci kakšno resnično reformno potezo.
21.12.2012
# 08.07.2017 ob 23:11
copy/paste iz ene sodbe

10. V kazenskega pravu velja načelo, da se sme za kaznivo dejanje praviloma šteti samo dokončano kaznivo dejanje, se pravi dejanje, ki ima vse znake kaznivega dejanja, vključno s prepovedano posledico. Cona kriminalnosti se sme v fazo izvršitvenih dejanj, pri katerih prepovedana posledica ni nastala (poskus kaznivega dejanja), raztegniti le izjemoma, in sicer z zakonom in ob pogojih, ki morajo biti določeni v zakonu (1). Glede na določbo prvega odstavka 22. člena KZ je poskus kazniv le, če gre za kaznivo dejanje, za katero se sme po zakonu izreči tri leta zapora ali hujša kazen; poskus drugih kaznivih dejanj pa samo tedaj, če zakon izrecno predpisuje, da je kazniv tudi poskus. Iz citirane zakonske določbe izhaja, da poskus praviloma in na splošno ni kazniv, pač pa samo izjemoma, ko je to posebej določeno bodisi v splošnem delu KZ bodisi pri posameznih kaznivih dejanjih v posebnem delu KZ.

11. Po določbi drugega odstavku 211. člena KZ je za kaznivo dejanje majhne tatvine zagrožena denarna kazen ali zapor do enega leta in ker zakon tudi ne določa, da bi bil poskus tega kaznivega dejanja kazniv, je pravilen zaključek sodišča prve stopnje, da poskus male tatvine ni kaznivo dejanje. Kaznivo dejanje poskusa kaznivega dejanja majhne tatvine torej ne obstaja, zato je sodišče druge stopnje zmotno uporabilo materialno pravo, ko je zaključilo, da so podani vsi znaki tega kaznivega dejanja. Če zakon nekega dejanja ni določil za kaznivo dejanje, po naravi stvari ni mogoče ugotavljati njegovih znakov.
boro007
# 09.07.2017 ob 10:29
@mikic007

Krade se tudi organizirano, s kombiji. Te pa bi policija morala dobit, ker se potem tudi na veliko prodaja. Zanimiva je percepcija. Kraja robe za 40e v trgovini se preganja z vsemi sredstvi, kraja kolesa, ki nobeno ni manj kot 40e gre mimo, kot da se ni nič zgodilo. Res dobra ključavnica stane 100e plus, te še bolj boli, ko jo prerežejo..

Se strinjam, hec pa je da si v trgovini vkleščen in je na izhodu takoj varnostnik... Kar zadevo olajša, policisti se pa še po mestu le z avtomobili vozijo, tudi če vidi krajo kolesa mu ne more sledit... Hočem reči da je v trgovini zaščita proaktivna, v mestu pa imamo samo post iskalne akcije, ki zelo redko zaležejo.

Res pa je tudi da če imaš ključavnico za 300Eur, ne bo preživela noči na prostem, če se jo loti "strokovnjak".
REsnica
# 09.07.2017 ob 09:31
Državni tožilec je ukradel kolo z verigo in ga parkiral v svojo klet. Ni nujno da kradejo samo revni za preživetje. Seveda je tožilec steber družbe in se mu ne sme skrivit lasu.
REsnica
# 09.07.2017 ob 09:28
Mikro čipi za lokacijo niso več tako dragi. Naredit še foto ali dve doma ob kolesu in imaš veliko možnosti da ga boš dobil nazaj.
eMZe
# 09.07.2017 ob 08:06
A je vsaj dovoljeno preprečiti poskus kraje?
amigo
# 09.07.2017 ob 06:10
Kaznivo dejanje poskusa kaznivega dejanja majhne tatvine torej ne obstaja, zato je sodišče druge stopnje zmotno uporabilo materialno pravo, ko je zaključilo, da so podani vsi znaki tega kaznivega dejanja. Če zakon nekega dejanja ni določil za kaznivo dejanje, po naravi stvari ni mogoče ugotavljati njegovih znakov.

Če dobro razumem, tole pravniško motoviljenje, potem žaganje ključavnice na tujem biciklu sploh ni poskus tatvine, niti kaznivo dejanje. Nekoč pred kakimi 20 leti so policaji ujeli človeka, ki je vodil ljudi čez mejo. Ne boste verjeli, na sodišču je bil oproščen, češ da je opravljal humanitarno dejavnost.
Lunos
# 08.07.2017 ob 23:56
Klučavnco dam okol lampe, kolo pa s sabo nesem.
Modelar
# 08.07.2017 ob 22:04
Je ni kljucavnice ne verige, ki bi ustavila baterijsko brusilko.
vzdev
# 08.07.2017 ob 21:25
Drugače pa v Sloveniji krajo olajša tudi zakon. Ker v Sloveniji poskus tatvine ni kaznivo dejanje. Kar pomeni, da če nekdo poskusi ukrasti kolo, pa ga pri temu nekdo zaloti, ne bo kaznovan. Kvečjemu je lahko kaznovan za uničenje ključavnice.
kok
# 09.07.2017 ob 06:51
Pricakoval sem poglobljen test kljucavnic dobil pa en ?
fafaron
# 08.07.2017 ob 23:50
Imam nekaj predlogov:

1. Sprejet zakon, po katerem se za bolj množične kršitve in za kršitve, katerih število se naenkrat poveča, brezpogojno potroji kazen (denarna ali zaporna) brez pardona! (pod ta pogoj padejo tako kraje vozil po Ljubljani kot tudi, če bi se na vsem lepem močneje povečala, recimo, kraja skirojev ali nogometnih žog, če hočete).

2. Policija lahko z nekaj iznajdljivosti in poceni rešitvami čaka na lopove. Na primer: nekaj koles pocija najde in jih nihče ne pride iskat. Poleg teh lahko uporabi še druga kolesa in jih pušča po mestu; zaklenjena ali tudi ne, ni tvoje, pusti pri miru! Z današnjo tehnologijo se lahko poceni nadzira nastavljena kolesa (v okvirju skrit senzor zazna premik kolesa, policija to vidi na navigaciji, izsledi kršitelja in ga identificira. Za učinkovitejši nadzor se lahko policija tudi spreneveda in po popisu osebnega dokumenta navidezno konča postopek. Večina lopovov krade redno. Ukradejo pa tisto, kart je lažje ukrasti. Ko bo sunil še drugi bicikel pa "hop cefizel!", hišna preiskava in uporaba potrojene obravnave s prve točke. tri krat tri je devet in devtkratna kazen bo tej naši gnidi dala mislit.

3. Ker so velik problem tudi mamilaši, se UKINE dostop do mamil v zapore. Dovolj dolga kazen tako "spuca" še tako strastnega narkomana! Toleranca do dostopa mamil za zapornike na Slovenskem je neznosna in to se odraža tudi na izginulih dvokolesih. Nič več obiskov v isti sobi. Zapornik v eni sobi, obiskovalec v tretji sobi, med njima pa pet metrov dolga druga soba, skozi katero se gledata skozi šipi.

4. Ukinitev polzaprtih in vikend zaporov, ki omogočajo vnos vsega živega (izjema dva meseca pred iztekom kazni, daljše od šestih let, pod pogojem, da je v obsodbi zapisano, da kakršen koli poskus vtihotapljenja mamil v zapor ali ponovitev kaznivega dejanja pomeni takojšnje podaljšanje kazni za dve leti. Naj se kaznjenec sam odloči, ali si bo do smrti podaljševal kazen ali bo le prenehal sjeati grozo. Ne potrebujemo voluharjev, ki bi živeli na tuj račun. Kruta resnica je, da je treba poštenjake zavarovati z represijo zoper nepoštene in krivične ljudi, je tak!?
kumimonster
# 08.07.2017 ob 22:39
Ja nehajte kupovat kolesa od dilerjev za 20-30 eur. Saj veste, povpraševanje - ponudba.
21.12.2012
# 08.07.2017 ob 21:52
sonce12
no, imaš pa tudi becikle vmes. ni za đabe in ni za nekaj mesečno plačo.
če je dobra ključavnica, je verjetnost kraje minimalna. profi se ne bo s tem ukvarjal, ker ima delo drugje, uličnemu lopovčku pa ne bo ratalo precvikati
ps11
# 09.07.2017 ob 15:53
Lahko da kolesa kradejo placanci z obcine, da bi ljudje vec koristili Bicikelj :D
mile952
# 09.07.2017 ob 14:11
Kot nekateri predlagaj, naj Policija nastavlja nezaklenjena in zaklenjena kolesa po mestu in tatove lepo polovi. Gledam po CBS-u se mi zdi. FBI to redno dela. Tako polovijo tatove avtomobilov, jih snemajo ter na koncu aretirajo. To bi zelo prestrašilo tudi naše tatove, tako kot je pa pri nas je pa za nekega tatiča šala mala ukrasti nek bicijkel. Seveda pa nekdo ta ukraden bicikel kupi in ga preproda. Če bi našli te tiče bi se tudi število tatvin koles drastično zmanjšal.
amigo
# 09.07.2017 ob 12:54
Kaj takega se dogaja kvečjemu v kakšni Nigeriji ali Libiji. Vrhovni državni tožilec ukrade kolo in ga zaklene v svoji garaži.

http://www.planet.si/novice/crna-kronika/video-drzavni-tozilec-naj-bi-ponoci-ukradel-zensko-kolo-fotka.html
amigo
# 09.07.2017 ob 12:43
Pa to je neverjetno, kriminalist priznava popolno nemoč policije pred lopovi. Bolje bi bilo, če bi bil tiho. Tako pa še vzpodbuja lopove k novim podvigom. Očitno se ščiti tudi zasebnost lopova, ki krade tuje kolo.
21.12.2012
# 08.07.2017 ob 23:30
vrednost tuje premične stvari majhna, torej, da ne presega polovice povprečne neto plače na zaposleno osebo v RS v času storitve kaznivega dejanja
Kazalo