: Pixabay
: Pixabay

Fafangel pravi, da bo treba poiskati kompromise med tveganjem ene in druge strani. Prva prioriteta je, kot pravi, da gredo prvi v pogon vrtci in prva triada osnovne šole, tako da se ustvari razmere, kjer je možnosti prenosa čim manj. "Fokus bi dal na prostore in prezračevanje, manjše skupine, mehurčke in da ne pride do mešanja otrok," je dejal.

Pouk na daljavo povzroča precej stisk v družinah z več mlajšimi učenci in predšolskimi otroki, kjer morajo starši hoditi v službo ali jo opravljati od doma, ugotavlja Anton Meden iz starševske organizacije Zveza aktivov staršev Slovenije. "Družine so v težkem položaju", meni. Komunikacija med učitelji in učenci pa je, kot pravi, boljša kot spomladi: "Organizacija je boljša, bolj prilagojena. Vidi se, da so šole nekaj investirale v to med počitnicami, tudi učitelji."

Še vedno pa se najdejo šole, ki ne izvajajo videokonferenčnega pouka, so pa tudi takšne, ki so šolski urnik kar preslikale v virtualni svet. Učenci so tudi po nekaj ur pred računalnikom.

"Pouk na daljavo je boljši kot nič, ker je treba otroke zaposliti in poskusiti narediti čim več in čim bolj učinkovito, da bo treba, ko bo pouk spet v šoli, čim manj nadomestiti," poudarja Meden in ob tem poziva k strpnosti.