Delna avtocestna zapora na Vrhniki naj bi bilo med najnevarnejšimi v Evropi. Foto: RTV SLO
Delna avtocestna zapora na Vrhniki naj bi bilo med najnevarnejšimi v Evropi. Foto: RTV SLO

Pravilnik o načinu označevanja in zavarovanja del na javnjih cestah je nastal na osnovi dolgoletnih izkušenj stroke v Sloveniji in primerljive stroke v tujini.

Rajko Siročič
Odziv Darsa na očitke

Slovenski gradbišči na avtocesti Ljubljana-Koper pri Vrhniki in Senožečah sta tako po raziskavi na dnu po varnosti med vsemi evropskimi avtocestnimi gradbišči. Po poročanju Dela je Dars v raziskavi skupine Eurotest ugotovil vrsto netočnosti, saj v njej naj ne bi bili upoštevani nacionalni predpisi s področja označevanja in zavarovanja del na cestah, kar je potrdil predsednik uprave Darsa Rajko Siročič.

Pravilnik o načinu označevanja in zavarovanja del na javnih cestah in ovirah v cestnem prometu je začel veljati 13. januarja letos, prometno ministrstvo pa naj bi po besedah Siročiča v roku 10 dni pojasnilo skladnost prej navedenega pravilnika z evropskimi smernicami. Na Darsu trdijo, da so tako vse zapore na slovenskih avtocestah postavljene skladno s predpisi.

Z varnostjo na gradbiščih slovenskih avtocest se je javnost začela intenzivneje ukvarjati predvsem po hudi nesreči na ljubljanski obvoznici med predoroma Golovec in Strmec, kjer je konec avgusta umrlo kar sedem ljudi.

Plan za leto 2008 že pripravljen
Siročič je še povedal, da realizacija razvoja in obnove avtocest za leto 2007 poteka po načrtih. V Darsu so v prvih osmih mesecih na vseh ključnih območjih, razen na odseku proti Dolenjski, zadovoljni, saj je realizacija večja od predvidene. Dars je že pripravil tudi načrt za leto 2008, ki bo najobsežnejši načrt razvoja in obnove avtocest do zdaj.

Pravilnik o načinu označevanja in zavarovanja del na javnjih cestah je nastal na osnovi dolgoletnih izkušenj stroke v Sloveniji in primerljive stroke v tujini.

Rajko Siročič
Odziv Darsa na očitke