Slovenija

Poudarki

  • Ministra Gašperšič in Žmavc sta se v Celovcu srečala s koroškim deželnim glavarjem Petrom Kaiserjem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 18 glasov Ocenite to novico!
Peter Gašperšič
Minister Peter Gašperšič je županom iz avstrijske Koroške dejal, da se bo trasa hitre ceste začela graditi leta 2019. Foto: BoBo
VIDEO
Minister obiskal avstrijs...

Dodaj v

Gašperšič na avstrijskem Koroškem predstavil načrte za hitro cesto

Pogovori tudi o modernizaciji železniškega prometa
9. februar 2018 ob 22:38
Celovec - MMC RTV SLO, STA

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in minister za Slovence v zamejstvu in po svetu Gorazd Žmavc sta obiskala avstrijsko Koroško. Pogovori so tekli predvsem glede tretje razvojne osi in izboljšanja železniške povezave z Avstrijo.

Ministra sta se v Celovcu srečala s koroškim deželnim glavarjem Petrom Kaiserjem. Med drugim so se pogovarjali o tretji razvojni osi v Sloveniji, o modernizaciji železniškega predora Karavanke, dejavnostih pri drugi cevi avtocestnega predora Karavanke, nadgradnji železniške proge Maribor–Šentilj in o železniški progi Pliberk–Prevalje. Pogovori pa so se nadaljevali tudi s slovenskimi in avstrijskimi župani v Pliberku.

Župane iz avstrijske Koroške je predvsem zanimala tretja razvojna os. V zvezi s tem je minister predstavil, da je odločitev o trasi hitre ceste na odseku od avtoceste A1 do Slovenj Gradca že sprejeta in da se bo gradnja začela v letu 2019. Za cestno povezavo na odseku Slovenj Gradec–Dravograd in odseku Otiški Vrh–Holmec pa je v teku študija, ki bo povedala, kakšna povezava je najprimernejša za umestitev na tem odseku. Na osnovi te študije bodo sprejete nadaljnje odločitve glede prometnih povezav na tem območju, je dejal minister.

Župani želijo ohranitev pretovorne postaje
Avstrijska stran, predvsem župani, pa so sogovornikom iz Slovenije danes predstavili prizadevanja, da bi v okviru potekajoče gradnje hitre železnice na odseku Gradec–Celovec, ki je del baltsko-jadranskega koridorja, v Sinči vasi na avstrijskem Koroškem ohranili pretovorno postajo. Ta bi namreč s pretovornim potencialom vplivala na gospodarstvo v polmeru 70 kilometrov, kar pomeni, da bi vključevala tudi gospodarstvo v Sloveniji.

Slovenska stran je prizadevanja za pretovorno postajo v Sinči vasi podprla. Predstavnik Upravne skupnosti okraja Velikovec in župan občine Žitara vas Jakob Strauss pa je ob tem poudaril, da se bo gospodarstvo lahko razvijalo samo tam, kjer bo dobra infrastruktura, in da si prizadevajo, da bi od te velike naložbe v regiji dobili čim več.

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
mirror
# 09.02.2018 ob 23:16
Seveda, ceste in železnica preko Koroške in Italije na Trst. Mi pa bomo ostali izoliran otok cestnih in železniških povezav sredi Evrope. Saj še drugega tira ne znamo v nekaj letih začeti brez tuje pomoči.
KOR
# 10.02.2018 ob 02:34
veza
# 10.02.2018 ob 07:14
Ne mi sedaj tu o levih in desnih, ta čas, ko Avstrijci gradijo skupaj z Italijani najsodobnejše povezave, mi imamo Duhovnika, ki naklada o zajli, ki naj bi vlekla vlake gor in dol in imamo civilne iniciative, ki jih nekdo od zunaj plačuje, da nam rušijo napredek.
socrates
# 10.02.2018 ob 03:18
letna pristojbina za 2 tunela (13 km, 4 pasovi) med Koroško in Salzburgom je 64 eur ce imas avstrijsko vinjeto, za 14 voženj Karavank (9 km, 2 pasova) pa 34 eur s tem, da jih moraš izkoristiti v enem mesecu. Evo, tako se gredo nasi "strokovnjaki" razvojne osi .... eno prazno blebetanje.
veza
# 09.02.2018 ob 23:09
A ta Baltsko- Jadranski koridor nas bo obšel?
Vili Kovačič ploska od sreče.
semaino
# 10.02.2018 ob 00:20
Baltski koridor nas je obsel, ko smo namesto JJ glasovali za Boruta Pahorja, to si v zivljenju ne bom odpustil.

Najbolj nesposoben in neoperativen politik. Ce bi takrat pustili đejđeja se en mandat, bi zakljucil zelezniski kriz z Nemci. Tu bi bila DB in tisti njihov Senker ali kaj je ter Oreh na Stajerskem in bi imeli v Mb ze pretovorno letalsko in potnisko postajo z resnimi kapacitetami.

Tudi hitro zeleznico ob avotcesti iz Prekmurja do morja in otok pred piranom od kamenja iz predorov drugega tira. Res, da bi Nemci nekaj imeli od tega, mi pa se 3x vec in bi bili na glavni zili. Zdaj so pa nas obsli Avstrijci.

Tako, da je zdaj v resnici II tir se samo zaradi Luke Koper in ne vec zaradi kaksnih koridorjev.
sober
# 10.02.2018 ob 19:05
PVM a mislite že naredit cesto arja vas slovenj gradc mutibariči jedni nesposobni? Pa ta župan Čas, to je poden od podna! Nekaj se je ku.čil, potem pa potuhnil, ker ima pač zadržke zaradi svoje familije... osebni interesi pred folkom, bravo res, majstor, ni tu kaj. Skratka, nesposobni vladanja in gospodarjenja, ze od leta 90' dalje.
bojeviti
# 10.02.2018 ob 12:17
Kolikor vem je vlada, ki je sicer nočem braniti, ravno zato sprejela zakon o financiranju projekta, v katerega bi naj bile vgrajene "varovalke", da bi se razne darsovske in tešovske afere ne mogle več ponoviti. Zame profesor Jože Duhovnik ne spada med neodvisne strokovnjake, preveč se je v preteklosti politično izpostavljal, da bi mi njegovi izračuni lahko vzbujali zaupanje, žal. Pa lep pozdrav!
forhand
# 10.02.2018 ob 00:04
Kdaj pa bodo Madžari začeli graditi 2 tir?
Mikita
# 10.02.2018 ob 10:10
No zdaj veste, zakaj vam bodo zgradili avtocesto na Koroško. Da vam jo bodo takoj zatrpali s kamioni do pretivorne postaje v Avstriji, do njihove železnice. Ker 2. tira pri nas še dolgo ali pa sploh ne bo.
Jinxi
# 09.02.2018 ob 23:52
Ce se bo zacelo graditi 2019 bi bilo lepo
bojeviti
# 10.02.2018 ob 11:04
Upam, da bodo tudi takšne novice odprle oči Viliju Kovačiču in njegovim podpornikom na tranzicijski desnici, katere dolgoletni zombi Janez Janša se hvalisa s svojo domobransko provenienco, medtem nas pa Avstrija in Italija pri gradnji modernih in hitrih železniških povezav za tovorni in potniški promet prehitevata po levi in po desni, naša infrastruktura pa ostaja večno krpanje terezijanske "železne ceste". Tako pač je, če je tranzicijska desnica obsedena s vseprisotnim komunizmom titoističnega tipa, njen največji aktualni problem pa je Šami iz Sirije -še en trenirkar več za zomboističnega JJ, mar ne? Res, tranzicijska desnica, ne rušite še tisto malo, malo, kar se skuša zgraditi, dvopasovni drugi tir namreč!
dego47
# 10.02.2018 ob 10:41
Sam poglejte delo vlade,šolniki bodo štrajkali ministrica pa uživa na olimpijadi,pa verjetno ne za svoje €.
Skippy
# 11.02.2018 ob 03:37
In semaino, kdo bremza vse v tej drzavi?Tvoj koruptivni Jansa!

Kaj vse še ne bo Janša kriv? Državo imamo že skoraj 30 let, od tega je Janša vladal 6 let, kriv pa je za vse. Saj niste normalni ...
povzetek
# 10.02.2018 ob 13:17
Baltski koridor je nova jantarjeva pot.
mirror
# 11.02.2018 ob 00:03
Tretje razvojne osi pri nas ne bo, od cest pa bo zgrajena samo druga cev karavanškega predora, zato ker bo zraven Avstrija. Vse ostalo pa so samo mokre sanje ministra.
Lightning
# 10.02.2018 ob 10:17
"Baltski koridor nas je obsel, ko smo namesto JJ glasovali za Boruta Pahorja, to si v zivljenju ne bom odpustil."
--
Hahahahahahahaha kje ti živiš človek xD. Z razlogom je Janša dobil zgolj ene volitve od nevem kolkih. Takrat je vladal v najboljših časih in vseeno ni bil ponovno izvoljen!!!
Glede same teme - ne vem kaj sanjajo. Hitra cesta mora biti vse do avstrijske meje na Koroškem, ne samo do Slovenj Gradca.

lp
dego47
# 10.02.2018 ob 11:39
bojeviti,nisem desničar,samo ne more pa biti drugi tir po mnenju neodvisnih strokovnajkov še enkrat dražji.Tisti,ki oviraju drugi tir so proti ceni ne proti tiru.Saj imamo lep primer pri avto cestah,vsi vedo,da so miljardno preplačane,sedi pa še nihče,razen vsi,ki so sodelovali pri tem na svojih stolčkih.
divacvlade
# 10.02.2018 ob 09:48
Sa vožnja j z muzejskim vlakom do ljubljane je tud en dogodek, ki se drugje drago plača
dego47
# 10.02.2018 ob 10:38
Kar koli izvolimo ne more biti slabše kot to kar imamo.Tole kar pa sedaj počnejo je samo nabiranje volilcev in od tega ne bo nič.Če do sedaj niso napravili nič,tudi v teh mesecih ne bo nič.
vranek
# 10.02.2018 ob 02:36
In semaino, kdo bremza vse v tej drzavi?Tvoj koruptivni Jansa! Kdo je klical trojko in nacrtno uniceval bodocnost vseh nas s klicanjem trojke? Jansa. Kdo stoji za rovarjenjem proti gradnji železnice? Janša! Vedno škodljivec Jansa,! Brezsramni predsednik stranke, ki je izgubil 9 volitev od 10 in je še zmeraj predsednik te stranke. Še 4 mesece in spet boste s kolovodjo Janso tancali ples poraza!
mag.lepi
# 10.02.2018 ob 07:59
hvala bogu da se nas vse izogne... zakaj pa bi želeli tovornjake in vlake na naših cestah in železnicah? naj uničujejo avstrijske in italijanske!!
Kazalo