Slovenija
voda, pipa
Slovenija in Slovaška sta edini državi EU-ja, ki imata zaščito pitne vode v ustavi. Foto: Pixabay
Miro Cerar
Premier Miro Cerar je na seji pohvalil sodelovanje med stroko, politiko in zainteresirano javnostjo. Foto: BoBo
Simon Zajc, SMC
Simon Zajc iz SMC-ja je poudaril, da bodo prihodnja krizna žarišča po svetu zaradi vode, ne nafte. Foto: BoBo
Alenka Bratušek
Delamo veliko stvar za prihodnost, je dejala Alenka Bratušek. Foto: DZ/Barbara Žejavac
Odbor za finance, Jožef Horvat
Jožef Horvat iz NSi-ja je dejal, da pri "paradi vodnega ponosa" ne bodo sodelovali. Foto: DZ/Martina Čuk
Branko Grims
"Vse, kar se dogaja, je zgolj piar," je dejal Branko Grims iz SDS-a. Foto: BoBo
Violeta Tomič
Violeta Tomić iz ZL-ja je opozorila, da je "kapital lačen in žejen in nikoli mu ni dovolj". Foto: DZ/Barbara Žejavac
VIDEO
Pravica do vode vpisana v...

Dodaj v

Poslanci potrdili zapis pravice do pitne vode v ustavo

Potrdili tudi ratifikacijo pariškega sporazuma
17. november 2016 ob 07:41,
zadnji poseg: 17. november 2016 ob 20:11
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Državni zbor je s 64 glasovi za in nobenim proti potrdil vpis pravice do pitne vode v ustavo, potrdili pa so tudi ratifikacijo pariškega sporazuma. Slovenija poleg Slovaške tako postaja druga država EU-ja, ki je pravico do vode zapisala v ustavo.

V skladu z ustavnim zakonom bo v ustavo tako vnesen novi 70.a člen, ki določa, da ima vsakdo pravico do pitne vode, da so vodni viri javno dobro v upravljanju države ter da vodni viri služijo prednostno in trajnostno oskrbi prebivalstva s pitno vodo in z vodo za oskrbo gospodinjstev in v tem delu niso tržno blago.

Premier Miro Cerar je na med razpravo na seji v državnem zboru pohvalil sodelovanje med stroko, politiko in zainteresirano javnostjo ter obenem izpostavil vizijo zelene in moderne Slovenije. Opozoril je na naraščanje svetovnega prebivalstva, podnebne spremembe in vedno večji apetit in interes korporacij po tej vitalni dobrini. Zaščita slovenske vode je zato nujna. "To, da lahko v Sloveniji skorajda povsod pijemo vodo iz pipe, ni samoumevno. Gre za velik slovenski privilegij, ki ga moramo ohraniti ne samo za nas, ampak tudi za naše prihajajoče generacije," je poudaril predsednik vlade.

Premier je z odobravanjem dejal, da so vse parlamentarne stranke pri usklajevanju ustavnega besedila ne le prisluhnile ustavnopravni stroki, temveč tudi civilni družbi.

Zaščita vode je pomembna
V večini političnih strank so se strinjali, da je zaščita vode pomembna. "Če smo se do zdaj soočali s kriznimi žarišči zaradi nafte, se bomo odslej zaradi vode," je poudaril Simon Zajc iz SMC-ja. "Danes se nam dostop do čiste pitne vode zdi samoumeven, zato z njo pogosto ravnamo razsipno," pa je opozoril Jan Škoberne iz SD-ja.

Tako Alenka Bratušek iz poslanske skupine nepovezanih poslancev kot Zajc sta izpostavila pomen določbe o neprofitnosti oskrbe prebivalstva s pitno vodo. To pomeni, da se bodo morebitni presežki oziroma dobički pri izvajanju javne službe lahko namenjali zgolj za vodooskrbo, sta poudarila. "Mislim, da delamo pravo in veliko stvar za prihodnost," je dejala Bratuškova.

"Ob zagotavljanju univerzalnega dostopa do pitne vode bo še vedno omogočeno gospodarsko izkoriščanje vodnih virov na primer za polnjenje ustekleničene vode, uporaba za proizvodnjo brezalkoholnih pijač in tako dalje," je o primernosti zaščite vode na ravni ustave dejal Primož Heinz iz DeSUS-a.

Tomić: "Požrešen in lačen kapital"
Matej T. Vatovec iz ZL-ja je v razpravi opozoril, da Evropska komisija vrata privatizaciji vodnih virov odpira v prostotrgovinskih sporazumih. Pred multinacionalkami je posvarila tudi Violeta Tomić (ZL), ki je med drugim opozorila, da je kapital "lačen in žejen in mu nikoli ni dovolj" ter da "papirja in denarja ne moremo jesti".

Grims: "To je že v ustavi"
Kritični do predloga pa so bili v strankah SDS in NSi. Branko Grims iz SDS-a je poudaril, da je bila voda že do zdaj zaščitena na primeren način, vladi je očital, da izkorišča to priložnost zgolj za ustvarjanje vtisa. "Vse, kar se danes dogaja, je v resnici samo piar, samo videz za javnost, pesek v oči, nič drugega. To, kar se sprejema, je tako ali tako že v ustavi," je poudaril. Iz tega razloga SDS ne bo podprl predlaganih ustavnih sprememb, ne bo pa jim niti nasprotoval, je napovedal Grims.

Horvat: "Pri paradi vodnega ponosa ne bomo sodelovali"
Jožef Horvat iz NSi-ja je medtem opozoril, da sprememba ustave pomeni ukinitev koncesij in vaških vodovodov, kar pa je po njegovem mnenju nesmiselno brez predhodnih temeljitih analiz posledic. Prav tako je opozoril na dejstvo, da je za uskladitev zakonodaje z novo ustavno določbo določen 18-mesečni rok.

Čez 18 mesecev bodo volitve in takrat "se bo vsem fučkalo, kako se bo realiziral ta zapis pravice do pitne vode v ustavo", je menil Horvat. "Mi pri tej paradi vodnega ponosa ne bomo sodelovali," je napovedal.

Predsednica NSi-ja Ljudmila Novak pa je poudarila, da oskrba z vodo prek občin večinoma dobro poteka. Vprašala je, kdo bo zagotavljal denar za obnovo vodovodnega omrežja, in opozorila, da država ni vedno najboljša skrbnica voda, kar se kaže v primeru poplav. "Še vedno nismo zagotovili zadrževalnikov, država marsikje slabo skrbi za vodotoke. Sem v veliki dilemi, ali to podpreti ali ne," je opozorila.

Soglasna ratifikacija pariškega sporazuma
Poslanci so z glasovi vseh 76 navzočih poslancev ratificirali pariški sporazum, ki so ga na ministrstvu za okolje predstavili kot zadnjo priložnost, da prihodnjim generacijam zapustimo stabilnejši in bolj zdrav svet s pravičnejšimi družbami in uspešnejšimi gospodarstvi. Sporazum, ki je bil sprejet decembra lani, je do zdaj pri ZN-u deponiralo 110 pogodbenic.

Sporazum med drugim določa dolgoročen cilj, da se dvig povprečne globalne temperature zadrži občutno pod dvema stopinjama Celzija glede na predindustrijsko raven in da se nadaljujejo prizadevanja, da dvig globalne temperature ne preseže 1,5 stopinje Celzija. Sporazum bo nadomestil kjotski protokol iz leta 1997, ki je veljal v obdobju 2008-2012, ter t. i. amandma iz Dohe, ki se nanaša na obdobje 2013-2020. Uporabljati se bo začel po letu 2020.

Kljub soglasni podpori pa je poslanec ZL-ja Matej Tašner Vatovec opozoril, da namerava Slovenija fosilna goriva nadomeščati z biomaso in novimi hidroelektrarnami, kjer smo glede na zmogljivosti okolja že blizu meje. "Solarna energija ni nikjer niti omenjena," je ugotavljal Vatovec in sklenil: "Očitno je, da bolj kot inovativne rešitve zmanjševanja izpustov ogljikovega dioksida vladajoča garnitura z ministrico za okolje in prostor na čelu išče načine za izpogajanje čim manjših zavez znotraj EU-ja."

Karakaš brez potrditve za vrhovnega sodnika
Poslanci niso potrdili imenovanja višjega sodnika Aleksandra Karakaša na mesto vrhovnega sodnika. Za imenovanje je glasovalo 32 poslancev, proti pa jih je bilo 36. Imenovanju je nasprotovala že mandatno-volilna komisija, potem ko so se seznanili z dopisom Odbora 2015, ki opozarja, da je Karakaš kot predsednik senata pritožbenega sodišča v zadevi Franc Kangler storil hujše kršitve človekovih pravic in temeljnih svoboščin.

Sodni svet je v odgovoru opozoril, da odločanje poslancev ne sme temeljiti na njihovi oceni o ustreznosti kandidatovih odločitev v konkretnih zadevah. Člani komisije pa so menili, da je sodni senat podal splošno stališče in ne vsebinskega odgovora. Poslanec SMC-ja Igor Zorčič je ob tem dejal, da nezadovoljstvo s pojasnilom sodnega sveta ne more biti razlog za zavrnitev kandidata, nasprotno pa je Vinko Gorenak (SDS) ocenil, da z zavrnitvijo spoštujejo ravnovesje med oblastmi.

Potrjena nova Državna volilna komisija
Državni zbor je potrdil novo Državno volilno komisijo. Za predsednika komisije je bil ponovno imenovan dozdajšnji predsednik Anton Gašper Frantar njegov namestnik pa je postal Peter Golob. Golob se je sicer potegoval tudi za mesto predsednika, a na tajnem glasovanju ni dobil podpore.

Člani komisije so postali Franc Grad, Milena Pečovnik, Drago Zadergal (predlog SDS), Nina Brumen (predlog SMC) in Ksenija Vencelj (predlog DeSUS). Namestniki članov komisije pa so postali Mitja Šuligoj, Saša Zagorc, Iztok Majhenič (predlog ZL), Janez Pogorelc (predlog NSi) in Miroslav Pretnar (predlog SD).

A. Č., G. K., L. L.
Prijavi napako
Komentarji
man_utd
# 17.11.2016 ob 07:50
v kolikor se ta zakon ne sprejme, lahko sklepamo da so bili poslanci ali podkupljeni ali pa sploh nimajo interesa delati v interes ljudi....
dejneseri
# 17.11.2016 ob 09:33
ne, mindmaster, voda ne sme biti last multinacionalk tipa veolia...

http://www.reuters.com/article/water-utilities-paris-idUSL6N0PE57220140708

https://research.ncl.ac.uk/media/sites/r
esearchwebsites/gobacit/Anne%20Le%20Stra
t.pdf
Bovi
# 17.11.2016 ob 09:43
Bravo, naši poslanci! Vodo je pred privatizacijo in nacionalkami potrebno zaščiti. Vsak človek ima pravico do njenega uživanja in prav je da jo država zaščiti, preden postane tržno blago po katerem hrepenijo mnoge multinacionalke.
Raff69
# 17.11.2016 ob 08:27
@man_utd
Toćno tako!Takoj nam bo jasno komu je bilo tudi v interesu (korist) podpis Cete.
Voly
# 17.11.2016 ob 08:53
Če tega poslanci ne bodo sprejeli, je seveda treba takoj v akcijo in predlagati referendum. Sam pa vem, da nikoli ne bom več volil tistega, ki bo proti temu predlogu!
alcatraz
# 17.11.2016 ob 11:28
Do vode imajo pravico VSA ŽIVA BITJA!
šurda
# 17.11.2016 ob 11:42
juk & Skippy & CO
Vam res ni nobene pomoči več, prodajte vse tisto, kar ste ustvarili
sami, ali pa vaši straši ! Jožef Horvat N.SI PRODANA DUŠA !

To, kar je danes nafta, bo čez manj kot 20 let pitna voda, zapomnite
si to ! Brez nafte gre, brez pitne vode pa ne ! Že človeško telo je ena
sama voda, če se malce pošalim !
Voly
# 17.11.2016 ob 11:06
Še vedno imam raje, da z našo vodo upravlja naša država, kot pa da pobere ves dobiček neka ameriška multinacionalka, kateri smo podelili koncesijo!
S Kanado že imamo sporazum, kmalu bomo imeli tudi z Ameriko. In edino naše pravo naravno bogastvo (poleg gozda) bi naši desničarji takoj predali v tuje roke, ker "kao" naša država ne zna z ničemer gospodariti! Jej, jej, najboljše bi bilo za nekatere, da prodamo celo državo tujcu, ker bi naj potem bolje živeli. Če je država še tako mačehovska, bo tujec vedno še bolj! To si zapomnite!
manrose.
# 17.11.2016 ob 10:20
Za ziher, da ne bodo naslednje generacije je rekel, da nam ni bilo mar za njih...
garmond
# 17.11.2016 ob 12:24
Horvat Jožef iz NSi. Sramota, da takšen poslanec, ki zagovarja predvsem interese kapitala oziroma tujih grabežljivih multinacionalk in se mu fučka za interese slovenskega naroda, sploh sedi v slovenskem parlamentu.
dejneseri
# 17.11.2016 ob 11:45
ne vem, koga sem uzalil, ampak v temle ni nic spornega, razen da demantira tiste, ki nas prepricujejo, da v je v privat rokah voda cenejsa in oskrba boljsa...

https://www.tni.org/en/publication/here-to-stay-water-remunicipalisation-as-a-global-trend

Despite more than three decades of relentless promotion of privatisation and public-private partnerships (PPPs) by international financial institutions and national governments, it now appears that water remunicipalisation is a policy option that is here to stay. Direct experience with common problems of private water management – from lack of infrastructure investments, to tariff hikes to environmental hazards – has persuaded communities and policy makers that the public sector is better placed to provide quality services to citizens and promote the human right to water.
dejneseri
# 17.11.2016 ob 10:33
ajvard ocitno ne razume poante...
success
# 17.11.2016 ob 10:31
A je o tem sploh potrebno razpravljati ?? Pa saj se norca delate....
sv
# 17.11.2016 ob 11:13
Kaj je tukaj za razpravljat?
Partizan Miha
# 17.11.2016 ob 12:32
Nekateri bi očitno vse pro(dali) tujcem, v tem primeru vodo, pol se imajo pa še za domoljube. Le kdo bi to lahko razumel ?
mostnica
# 17.11.2016 ob 13:14
Nsi s Horvatom iz Prekmurja na čelu, so za razprodajo vode. Tudi Žito in Mercator so z lakim srcem prepustili Hrvatom. Teh dejanj sploh ne bomo komentirali.
šurda
# 17.11.2016 ob 11:58
Med vrsticami ravno ta trenutek govori Ljudmila "Luda" Novak
N.Si, da je treba tudi vodo privatizirati, le dobro jo poslušajte !

To glede zadrževalnikov vode, pa se občine ne morejo zmeniti
med seboj !
dejneseri
# 17.11.2016 ob 11:09
ajvard, bi mogoce podelil z nami, kje si to dozivel?

cel ku podatkov namrec kaze ravno nasprotno, tudi tisti na linkih, ki sem jih prilimal zgoraj...
Voly
# 17.11.2016 ob 17:44
Res zanimivo! SDS-ovci in Nsi so pred glasovanjem razlagali zakaj so proti temu, da se pravica do vode zapiše v ustavo, rezultat glasovanja pa je bil 64 ZA in 0 proti!
Glasovali so torej povsem v svojem stilu, niti toliko poguma niso imeli, da bi bili proti, da jim potem ne bi kdo tega kdaj očital! Enkrat reva, vedno reva, sedaj vsaj vem zakaj so se v preteklosti odločili za tujca, ki je hotel podjarmiti našo deželo!
Voly
# 17.11.2016 ob 12:17
Skippy
Ja, arktična Kanada, katere 1/3 je polovica v trajnem ledu, ima pomanjkanje vode. Pravi genialci.

Vidiš, ko ne razumeš, saj ne gre za to koliko ima katera država vode, gre za posel, torej "arktična Kanada", kot ji praviš ti ne bo prišla k nam po vodo zato, ker ji jo primanjkuje, temveč zato, ker bo hotela služiti z njo!
timoti
# 17.11.2016 ob 17:39
Ste bili kaj po večjih evropskih mestih ?
v katerih se sploh lahko pije voda iz pipe... mislim lahko se...

sam sem 2 leti delal v Italiji in vam povem, da ko sem prišel domov, nisem mogel verjeti kako čista voda nam iz pipe teče...
timoti
# 17.11.2016 ob 17:25
Še vedno imam raje, da z našo vodo upravlja naša država, kot pa da pobere ves dobiček neka ameriška multinacionalka, kateri smo podelili koncesijo!
S Kanado že imamo sporazum, kmalu bomo imeli tudi z Ameriko. In edino naše pravo naravno bogastvo (poleg gozda) bi naši desničarji takoj predali v tuje roke, ker "kao" naša država ne zna z ničemer gospodariti! Jej, jej, najboljše bi bilo za nekatere, da prodamo celo državo tujcu, ker bi naj potem bolje živeli. Če je država še tako mačehovska, bo tujec vedno še bolj! To si zapomnite!


+++++
šurda
# 17.11.2016 ob 12:36
Partizan Miha
Kdo drug, kod prodane duše pri N.Si-ju in SDS-u !

Kot sem danes že napisal, brez nafte gre, brez pitne vode
pa NIKAKOR, čez 20 let bo to več kot jasno ! Na našo srečo
ima Republika Slovenija veliko odlične pitne vode, naj tako
tudi ostane !

Privatizacija piten vode ? NE HVALA, ker tako to ne gre,
saj gre multinacionalkam izključno ZA dobiček !
timoti
# 17.11.2016 ob 17:22
In kaj če bo vpisan? Krši se že skoraj vse, zakaj se tega ne bi? Smo imeli pred kratkim razpravo v DZ o neupoštevanju ustave s strani vlade (financiranje šol), pa je večina poslancev zagovarjala, da se to še naprej počne...

bomo imeli vsaj podalgo za proteste !
Haloo
# 17.11.2016 ob 13:59
Deževanje je plačljivo!
Res je, da le odvajanje v kanalizacijo :-(
v Lj.
timoti
# 17.11.2016 ob 19:10
Skippy

# 17.11.2016 ob 19:01
ZL pri nas uvaja socialistične finte iz Venezuele. Poglejte kje so danes tam. Na mesec zaslužijo 25 evrov, imajo največ umorov, nimaš zdravil, niti WC papirja. Kdaj vam bo jasno, da upravljanje države služi samo krajam?


OMG !!!! če bomo mi pristali tam kjer je Venezuela, bomo zato, ker plačujemo miljardo evrov samo za kredite !!!! (kje so še glavnice), ne pa zaradi zapisa pravice do pitne vode v ustavo...

Jst ne morem verjet, kako butaste so nas naredili.....(skoraj) nihče se ne sprašuje, kaj nam je zanka okrog vratu... - to so krediti !!!
stoychi
# 17.11.2016 ob 18:45
v praksi je že tako, da se koncesionarjem hebe ustava,
njim je pomemben samo dobiček,
brez odprave koncesij
je ta ustavni člen le p****n dim
kugla10
# 17.11.2016 ob 17:32
No vsaj nekaj za dobro ljudstva.
timoti
# 17.11.2016 ob 17:30
Itak. Upravljanje z vodo bo prevzela država, kar pomeni, da bo veliko manj učinkovito in manj vlaganj kot zdaj, ko za to skrbijo občine. Isto bo kot z vsem, kar so naredili v centralizirano upravljanje - korupcija in nedelujoče.

Dosedaj upravlja z vodo država ali občine in jaz se ne morem čez nič pritoževat, še posebej ne čez ceno !!!

a veste zakaj gre Afričanom (tudi) slabo ? Ker je npr. Nestle (za katerega sem mislil , da izdeluje čokoladice) kupil predel, oz. prostor, na katerem se v celotni Afriki nahaja največ podtalnice...
timoti
# 17.11.2016 ob 17:27
Ali to pomeni, da jo bodo tisti, ki je po nekih kriterijih ne morejo plačati, dobili zastonj?
Ali to pomeni, da če nekdo prebiva v nekem odročnem predelu Karavank, mora država poskrbeti, da ima tam na voljo pitno vodo? Mora torej v primeru, da tam ni možno skopati vodnjaka, do tja potegniti vodovod ali poskrbeti za redno dostavo vode?
Bo morala država v primeru, da je treba vodo iz vodovoda začasno prekuhavati, dala povračilo za porabo energije za prekuhavanje, ker ni poskrbela za ustavno zagotovljeno pravico do pitne vode?


Jap, romi, lenuhi, vsi ki se jim ne bo dalo plačevat.

Kako je lepo biti glup - Riblja čorba
Antikrist
# 17.11.2016 ob 17:25
Za SDS in NSi sem bil popolnoma prepričan, da novega člena ustave ne bosta podprli, pa ne zaradi tega, ker naj bi že imeli pravico do vode, pač pa zato, da bi multinacionalkam prodali koncesije! Ti dve stranki sta itak že prodali velik del države Vatikanu za lasten profit!
timoti
# 17.11.2016 ob 17:20
aleluja !!![/b]

če se ne motim, je ta predlog (bilo komu včeš, komu ne) dala na mizo ZL. (kot prva)

Kritični do predloga pa so bili v strankama SDS in NSi.

Da vas ni sram !!!!
Hockeyone
# 17.11.2016 ob 13:42
Da vidimo, kdo bo glasoval proti narodu (izdajalec)....tukaj bi moral biti 100% sklepčni!
šurda
# 17.11.2016 ob 13:07
" bič božji "
Tako pač mislim, in tako napišem ! Vidim pa, da naše "ljube"
desnice ni v parlamentu, kako predvidljivo, oni bi vse prodali !

Po N.Si-ju pa je z vsemi topovi "streljal" en in edini Ivan Janez
Janša, v prejšni Demokraciji jn na svoji nova24tv.si ! To, kar sem
jaz napisal o N.Si-ju ni nič proti tistim !

Pitna voda je pač mnogo bolj pomembna kot nafta !
V Republiki Sloveniji jo imamo na srečo dovolj, pa še zelo
dobra je !
Galaxy
# 17.11.2016 ob 20:48
dejneseri

Škoda se prepirat z Kraljem Matjažem ( fejk ), ker če bodo na SDSu twitnili, da je zdaj zunaj sonce in prijetnih 26 stopinj se bo oblekel v kratko in z japonkami odšel na sprehod ;-)

uiophjk



in



Če hočeš, da ti bodo računale koorporacje dež, ki pade na tvojo zemljo kar tišči glavo v pesek ;-)
Untamle
# 17.11.2016 ob 18:27
Uau. Ena bolj spodbudnih novic zadnje čase.
timoti
# 17.11.2016 ob 17:32
že to, da skupaj s Slovaško edini izstopamo v nečem, bi vam moral biti jasen znak, da je to nekaj dobrega !
timoti
# 17.11.2016 ob 17:24
pa a jaz to prav ber'em komentarje "desničarjev " ???

pa kaj vam ni jasno ?????
Galaxy
# 17.11.2016 ob 19:23
Državni zbor je s 64 glasovi za in nobenim proti potrdil vpis pravice do pitne vode v ustavo.

Medtem pa na Trstenjakovi v kletnih prostorih



Hočem pojasnilo!!!!! press
mostnica
# 17.11.2016 ob 18:21
Bebavo pametovanje ob nepravem času, kajne Jožef Hrovat iz Nsi!
veleum77
# 17.11.2016 ob 18:07
sds in nsi pa kar nekaj otresata . sram naj jih bo. sram. veliko večjo uslugo bi si naredili , da bi bili tiho. no , so se vsaj pokazali v vsej svoji "veličini".
timoti
# 17.11.2016 ob 17:36
"Vam res ni nobene pomoči več, prodajte vse tisto, kar ste ustvarili
sami, ali pa vaši straši ! Jožef Horvat N.SI PRODANA DUŠA !"

Socialisti že v svojem elementu pljuvanje po NSi - ker ne trobi v isti rog kot oni sami.

ma kakšni socialisti majo tle veze s bilo čem ????? ali bi rad kot državljan Slovenije imel pravico do vode, ki bo čez 10 let postala naboljcenjena dobrina,
ali se strinjaš da jo lahko pokupijo tujci , ki potem lahko enostavno zaprejo pipice - in mi smo brez vode !?!?!

kaj vam ni jasno ???
miki.slatna
# 17.11.2016 ob 13:13
http://www.rtvslo.si/slovenija/kdor-se-lahko-prikljuci-na-vodovod-se-ne-sme-napajati-iz-studenca-vodnjaka/390897

To še drži potem?
Partizan Miha
# 17.11.2016 ob 19:21
Če je na prvem mestu profit, potem NE MORE biti na prvem mestu človek. Utupite si to že enkrat v glavo. A ste ljudje ali ste denar ali kaj ste ?
pinto55
# 17.11.2016 ob 19:09
Naj sprejmejo še sklep o zmanjšanju števila poslancev za polovico ...
kop
# 17.11.2016 ob 18:47
Luda a Mila pa kr javno pokazala kok ji je do vode za slovenceljčke. Ona pravi da je privat boljši goapodar.
No sej ma prav. Privat bi hitro po vzoru amerov še lovljenje deževnice zaračunal. Dober gospodar pobere vse. Tudi tisto kar je od Boga dano, a ne naša draga kristjanka ;)
veleum77
# 17.11.2016 ob 18:13
mogoče malce offtopic . obama navija za ttip pri Merklovi . trump je proti . kaj dejansko pomeni ttip za slovensko vodo?
veleum77
# 17.11.2016 ob 18:00
najbolj pametna poteza vseh dosedanjih vlad
PodrepnikPolde
# 18.11.2016 ob 09:45
Nekateri ste tako vneti zagovorniki, sicer ne vem česa, ker sem prepričan, da se vam niti sanja ne, kaj so zapisali in kaj naj bi to sploh pomenilo. Me pa pri vsemu temu nekako ne gre iz glave, ko sem hodil v osnovno šolo, v "naši" domovini, ki je bila popolnoma "naša", smo se učili oziroma so nam ubijali v glavo, kako bo kmalu zmanjkalo nafte.
Se mi zdi, da vas je vse skupaj izjemno enostavno naplahtati in potem verjamete. No, vi kar ploskajte Mirotu in njegovim, ki vam bodo kmalu za ta nastop izstavili nove račune, saj je sedaj to njihova voda in ne naša.
Partizan Miha
# 17.11.2016 ob 23:33
kralj matjaž
"Če ste vi zadovoljni da vam država zaračunava 10€ na liter, prav,"

10 e na liter plačuješ ? Iz katere države pa si ?
Kazalo