Romuni so na festival prijavili kar 343 del. Dosti bolj skromni smo bili Slovenci s 180 oglasi. Foto: www.goldendrum.com
Romuni so na festival prijavili kar 343 del. Dosti bolj skromni smo bili Slovenci s 180 oglasi. Foto: www.goldendrum.com

Romunom, ki jim je žirija naklonila največ točk, tako pripada nagrada zlata vrtnica.

Festival je od nedelje do petka potekal v Portorožu na temo Onkraj obzorij, na njem pa je sodelovalo 3.104 prijavljenih del iz 39 držav. Drugouvrščena agencija Draftfcb Kobza Werbeagentur prihaja iz Avstrije, tretja, McCann Erickson, pa iz Izraela. Nagrado grand prix za TV-oglas je dobila agencija Young&Rubicam iz Prage.

Med slovenskimi agencijami se je najbolje odrezala Futura, ki je dobila zlati boben za TV-oglas Marathon Runner naročnika Peugeot.

Največ prijavljenih del je bilo s področja tiskanih oglasov, sledijo TV-oglasi in oglasi "outdoor". Največ del so tako kot lani prijavile romunske agencije.